דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פורום ניתוחי חזה 

מאת    [ 18/08/2010 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 1843 פעמים ]

תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן? אם תשאלו מספר קטן של גברים ונשים אקראיים הקרובים אליכם, וככל הנראה תגלו שלא מעט עברו ניתוח פלסטי כזה או אחר. וגם אלו שלא, ניתן לדעת בבטחון שהם שקלו את המהלך הזה - אם עדיין לא התקשרו לקבוע תור למרפאה... הביישנות שבטיפולים אסתטיים הפכה מזמן ללא רלוונטית - טכנולוגיות חדישות, מחרים והסדרי תשלום טובים, מקצועיות הרופאים והבחירה להיראות יותר טוב הפכו את הרפואה הפלסטית לפופולרית יותר מאי פעם.

מהרגע שהחלטתם לעבור ניתוח קוסמטי אתם נכנסים למסלול ארוך אשר דורש מחוייבות, לפיכך מאד חשוב לא לעבור תחת סכין המנתח אם עדיין יש לכם ספקות או סיכוי שתשנו את דעתכם. בסיום, הרוב הגדול של המנותחים יוצאים שמחים, אך חשוב לקחת בחשבון את העובדה שכמו בכל ניתוח אחר, גם בניתוח פלסטי קיימות סכנות.

אז מה כדאי לשאול כאשר מתכננים לעבור טיפול קוסמטי, וממה להיזהר? צריכים הגדלת חזה? להלן כמה טיפים אשר יאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הטוב ביותר בעולם:

- למנותחי אף:
חשוב לבקש לבחון את תיק העבודות של המומחה שאצלו בחרתם לעבור את הניתוח, ככה תהיו מסוגלים להיוודע לניסיונו וכן לניתוחים קוסמטיים שביצע בעבר.

- במקרה שאתם נעזרים במשקפיים,חשוב לדאוג לעדשות ראיה, כי לאחר ניתוחי אף לא תוכלו להשתמש במשקפיים למשך ארבעה שבועות לפחות.

- ניתוחי חזה: חשוב לא לעבור השתלת סיליקון בחזה נפול מבלי לבצע הרמת חזה, שכן הוספה של משקל לבטח תעודד את נפילת החזה והעניין יהפוך לחריף יותר לאחר ניתוח ההגדלה.

- חשוב להמנע מהפעלת לחץ או כוח כלשהם על הזרועות או החזה אחרי שעוברים ניתוח פלסטי בחזה, כי לחץ עשוי להוביל להרחבת צלקות הניתוח.

- טיפול פנים: בשום מצב אין לעשות פילינג בכל רמה שהיא לפציינטים המטופלים ברואקוטן וברטין איי, כי במצבם עור גופם רגיש ודק מאוד ופילינג עשוי לפגוע בו בקלות.

- מומלץ ביותר להיכנס אל מתיחת הפנים במשקל הממוצע בו את נמצאת בדרך כלל. נסי להמנע מהשמנה רצינית או הרזייה קיצונית לאחר הניתוח. עלייה במשקל גורמת פעמים רבות למתיחת ה צלקות ואילו הרזייה גורמת להצטברות של עודפי עור.

תחום הרפואה האסתטית הוא תחום מרתק ומלא מידע, אם תרצו לשמוע עוד בנושא ניתוחי חזה או על הקטנת חזה,

מומלץ לכם לעיין במאמרים הבאים על הרמת חזה או לבקר באתר חזה חדש. רק שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים בידיים טובות ושתהיו מרוצים מהתוצאות. והעיקר הבריאות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב