דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפולי שיניים ביום אחד 

מאת    [ 18/08/2010 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1852 פעמים ]

אם הייתה לכם האפשרות, מה הייתם משנים מבחינת המראה החיצוני? לא תמצאו מישהו שלא אוהב להיראות הכי יפה. הרי לא קיימת הרגשה טובה יותר מאשר תספורת מטופחת או אפילו מפריט לבוש שנראה יפה עלינו ומשדרג את הנכסים הטובים (או יותר נכון מעלים את האיזורים הבעייתיים), אבל רוב הפעמים הגנטיקה והגיל עושים את מה שהם עושים בצורה הטובה ביותר. כאן נכנסת למשוואה הפלסטיקה, המציעה לנו כל מיני פתרונות לשדרוג המראה החיצוני שלנו, ואתו גם הדימוי העצמי, בלי ששורפים חור גדול בכיס.

וובכן, החלטתם לעבור ניתוח, ומה קורה עכשיו? כדאי לחשוב על מהלך זה כאופציה לשיפור של המראה החיצוני, מהלך שיוכל לגרום לכם להיות שלמים יותר מתכונותיכם הפיזיות. דעו שעדיין לא הומצא בעולם ניתוח אשר יוכל לשנות במידה קיצונית את המראה החיצוני שלנו.

אז מה חשוב לבדוק כאשר רוצים לעבור טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי, וממה להיזהר? רוצים לקבל פרטים על השתלת שיניים ביום אחד? לפניכם כמה עצות שימושיות אשר יאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הטוב ביותר:

- בניתוח אף:
לאחר הטיפול האזור שסביב האף בדרך כלל הופך נפוח וסמוק. ניתן להפחית את הנפיחות והאדמומיות ע''י צינון המקום עם קרח או בשמוש ירקות קפואים.

- אחרי הניתוח חשוב להימנע מחשיפת האף למקורות חום כאור שמש, מייבשי שיער, מים חמים וכדומה, כדי למנוע הופעתם של שטפי דם תת עוריים.

- ניתוחי חזה: במהלך השבועות שאחרי הסרת התפרים מומלץ להסתבן בעת הרחצה במקלחת בסבון אנטיבקטריאלי. סבונים מסוג זה מכילים חומר עדין המחטא את האזור ועוזר במניעה של זיהומים.

- אחרי ביצוע ניתוח פלסטי בחזה יש להתנועע באופן זקוף ובצורה חופשית ולהקפיד שלא להגביל את הכתפיים והעורף. הגבלה בתנועות אלה יכולה לגרום להתכווצויות שרירים ולכאבים חזקים באזור זה.

- טיפול פנים: אחוזי חומצות אלפא הידרוקסי שמותרים לפי חוק לשימוש במכונים קוסמטיים הם לא יותר מ 10 אחוזים. פילינג עם חומרים עם ריכוז גבוה יותר של חומצת אלפא-הידרוקסי מותר לביצוע רק ע''י דוקטור לרפואה.

- קיימים בבתי-המרקחת מבחר של כדורים טבעיים אשר מסוגלים להקל בהורדת שטפי-דם לאחר ניתוחי מתיחת פנים. בקשו מהרופא המנתח מידע בנושא.

תחום הפלסטיקה הוא תחום מרתק ומלא מידע, אם אתם מעוניינים לשמוע יותר בנושא השתלת שיניים או טיפול השתלת שיניים

ישתלם לכם להציץ בטקסטים הבאים שלנו על מתקנים את השיניים או לבקר באתר השתלת שיניים השוואת מחירים. יותר מכל חשוב שתעברו את הטיפולים בהם אתם מעוניינים בידיים טובות ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. העיקר הבריאות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב