דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת שלטים למשרדים 

מאת    [ 18/08/2010 ]

מילים במאמר: 334   [ נצפה 2930 פעמים ]

שלטים מוארים – שלטי ניאון, שלטים העשויים אותיות פי.וי.סי. ושאר שלטים המוארים מבפנים הם שלטים נפוצים ומבוקשים. אם בעבר רק מקומות שנחשבו לא יוקרתיים במיוחד בלשון המעטה נהגו לשים בחזיתם שלטי ניאון ודומיהם הרי שכיום המצב שונה לחלוטין ובעלי עסקים רבים – פאבים, מועדונים, בתי קפה, מסעדות וגם מקומות שאינם מקומות בילוי אלא חנויות בוחרים בשלטים מוארים ומעוצבים.

יתרונותיהם המובהקים של שלטים ממין זה הם שניתן לראותם כראוי גם בשעות החשכה ולא רק בשעות היום, הן אם הם ממוקמים ברחוב או במרכז קניות והן אם הם נמצאים באזור תעשייה או בקניון, גם בשעות שהעסק פועל ופתוח וגם כאשר הוא סגור. בנוסף שלטים מוארים מושכים את עיניהם של הלקוחות בצורה שהינה יעילה יותר ולכן גם נותרים בזיכרונם ובתודעתם יותר מאשר אלה שאינם מוארים.

מטרתם של שלטים מוארים, כמו כל שילוט אחר, מלבד היותו אמצעי לזיהוי ולהצרה על שמו של המקום, היא לבלוט, למשוך תשומת לב, לפרסם/לשווק, להביא לחשיפה, לספק מידע, למתג, להעביר מסר ללקוח ולשדר לו את מה שברצון בעל העסק לשדר, אלמנטים רבים שעל כולם או לפחות רובם לחבור יחדיו.

שילוט כבר מזמן אינו רק שם ומעט פרטים, שילוט הוא פרסומת, אמצעי להעברת מידע, לשיווק שמאחוריו אסטרטגיה ומחשבה מרובה, כך לדוגמא חנות המוכרת צעצועים או בגדי ילדים תפנה בעזרת השילוט והעיצוב ברוב המקרים דווקא לילדים ולא להוריהם, כיוון שהילדים הם אלה שימשכו, יסתקרנו ויגררו את הוריהם להיכנס לחנות ומאוחר יותר אולי גם לקנות בה.

שלטים לחנויות בגדי מעצבים, תכשיטים או מסעדה ברמה גבוהה לעומת זאת חשוב שישדרו יוקרה, סולידיות ואיכות, על כן רצוי שתהיה בחירה בצבעים, פונט ועיצוב ושאר אלמנטים התואמים את בית העסק ואת מה שנמכר בו, המסר שעליהם להעביר הוא שפה תהנו מאיכות גבוהה במיוחד ועליה תשלמו לא מעט.

אם כן כל בית עסק צריך לחשוב היטב מה היא הדרך המוצלחת והיעילה ביותר לייצג את עצמו, לפרסם את עצמו על מנת למשוך את קהל היעד בו הוא מעוניין ולבטא זאת באמצעות השילוט, שלטים מוארים מספקים ערך נוסף והוא נראות ומשיכת תשומת לבם של העוברים ושבים גם בשעות חשוכות וגם ממרחק רב.

 

 


חושבים שתלת ממד זה טרנד רק בקולנוע?זה הזמן להזמין שלטי תלת ממד, לגלות שעם שלטים אותיות פי וי סי זה הדבר, ולהתקדם עם התקופה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב