דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרניט פורצלן - נפלאה בתור קרמיקה לאמבטיה 

מאת    [ 17/08/2010 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 4163 פעמים ]

 

כשאנחנו רוצים לשנות את מראה חדר האמבטיה מן הקצה אל הקצה, אין דבר טוב יותר לביצוע המשימה מאשר התקנת אריחי קרמיקה לאמבטיה ואפילו אריחי גרניט פורצלן. במגזיני עיצוב וסטייל יספרו שחדר אמבטיה בסגנון ספא יוקרתי הוא ה-דבר הבא בעיצוב ב-ה' הידיעה, ואחר כך יקשקשו ארוכות על כיורים בעלי "קימורים אורגניים" של מיטב מעצבי סקנדינביה (במחיר "צנוע", שווה ערך למשכורת שנתית שלכם), ראש מקלחת המדמה מפל מים (???) והלהיט הבא - מערכת חמאם ביתי (זה בסדר, חכו לקיץ, אל תפעילו מזגן ותקבלו את אותה תחושה ללא תוספת מחיר).

 

עם כל הכבוד, עד כמה שהיינו שמחים לעשות מהפכת עיצוב שלמה בחדר האמבטיה, לחשבון הבנק שלנו יש מחשבות אחרות בעניין. כאן נכנסת לתמונה קרמיקה לאמבטיה. מחירם של אריחי קרמיקה לאמבטיה הוא הרבה יותר שפוי מרוב אביזרי האמבטיה היוקרתיים והיקרים לכיס. בנוסף, עבור התקנת אריחי קרמיקה לאמבטיה לא צריך לפרק תשתיות, להתעסק עם צנרת והזמנת אינסטלטור ושאר צרות. קרמיקה לאמבטיה דורשת מאיתנו הרבה פחות מכך. קודם כל, כי ריצוף של אריחי קרמיקה אפשר פשוט להדביק כמו שהוא על המרצפות שכבר מותקנות בחדר האמבטיה, בלי להתחיל לפרק את כולן מן היסוד. בכך הופכת התקנת קרמיקה לאמבטיה (או לחילופין, גרניט פורצלן) לדרך מאוד קלה ויחסית זולה לרענן את חדר האמבטיה או המקלחת, בלי צורך בשיפוצים ממושכים ובהיגררות להוצאות כבדות מאוד.

 

גרניט פורצלן – נפלאה בתור קרמיקה לאמבטיה

 

אם הגעתם עד לכאן בקריאה, אתם בטח שואלים את עצמכם: מה זה אותו גרניט פורצלן שאתם כל הזמן מזכירים? אז ככה: גרניט פורצלן הוא בעצם סוג אחד ספציפי של קרמיקה לאמבטיה (או למטבחים, או לריצוף...). מה שמיוחד דווקא בגרניט פורצלן על פני קרמיקה רגילה הוא שבדרך כלל קרמיקה לאמבטיה עשויה משתי שכבות ואילו גרניט פורצלן עשוי משכבה אחת. אם בקרמיקה רגילה השכבה העליונה די פגיעה, גרניט פורצלן הוא דווקא עמיד מאוד ואם בכל זאת יש איזו פגיעה קטנה בו היא פחות נראית לעין מאשר איך שהיא תיראה על פני קרמיקה לאמבטיה רגילה.

 

עוד דבר שהוא חשוב במיוחד כשמדובר על קרמיקה לאמבטיה, הוא שאריחים של גרניט פורצלן הם אטומים ללחות ולמים הרבה יותר מסתם קרמיקה רגילה, ולכן סוג זה של קרמיקה לאמבטיה מומלץ ביותר כשאתם חושבים על רענון חדר האמבטיה שלכם בעזרת קרמיקה.

 

קרמיקה לאמבטיה – השלב שבו לא חוסכים

 

על היתרונות של קרמיקה לאמבטיה לשיפוץ מראה החדר דיברנו? דיברנו. אבל יש דברים שבהם לא כדאי לחסוך. למשל, בבחירת קרמיקה לאמבטיה איכותית, כמו גרניט פורצלן. כי חיסכון בכסף בדברים החשובים יפגע בכם בטווח הרחוק. קרמיקה לאמבטיה שאינה איכותית וטובה תיפגע עם השנים, ואז חדר האמבטיה ישוב וייראה רע ומיושן, והחלפת הקרמיקה תדרוש שוב הוצאה כספית. אתם הלא רוצים שההוצאה הנוכחית תצדיק את עצמה לשנים ארוכות.

 

מאותה סיבה עדיף גם לבחור בעל מקצוע שידביק את הקרמיקה לאמבטיה שבחרתם, ולא לעשות עבודה עצמית, שעלולה לפגוע במראה הקרמיקה ובחוזק ההדבקה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב