דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער בלייזר גברים ונשים 

מאת    [ 17/08/2010 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1931 פעמים ]

לא נעים להודות בזה, אבל מי שנראה טוב יותר מקודם מהר יותר בעבודה, מקבל משכורות גבוהות יותר ונהנה מחיים נוחים יותר. האם אתם מרוצים ממקומכם? מזה הרבה זמן שטיפולי רפואה קוסמטית הם לא פריווילגיה של העשירים והמפורסמים בלבד. בעולם המודרני, טיפולים אסתטיים ורפואה פלסטית קיימים במחירים שווים כמעט לכל כיס. המחיר, בשילוב עם טכנולוגיות חדשות, הובילו למצב בו רוב האנשים חשים חופשיים יותר לדבר על מגוון הטיפולים שהם עברו. כיום אין יותר סיבה להתביש - בזמן שלנו ניתוח קוסמטי זה כבר סימן לטיפוח ושיפור עצמי.

ניתוח פלסטי זו החלטה גדולה וקשה, החלטה הדורשת הרבה כוחות נפשיים, סיבולת פיזית ובההחלמה, גם סבלנות רבה. חשוב שתבחרו ברופא מוכר, כזה שאתם סומכים עליו באש ובמים והכנסו לתהליך רק, אבל רק אם אתם שלמים במאה אחוז עם בחירתכם, כל שינוי הוא הרי שינוי לכל החיים.

אז מה צריך לבדוק כשמתכננים לעבור טיפול אסתטי, ומאילו דברים חשוב להיזהר? רוצים לדעת כמה שיותר על הסרת שיער גברים? הנה כמה טיפים מועילים שיאפשרו לכם לקבל את הטיפול הטוב ביותר בעולם:

- למנותחי אף:
לאחר הטיפול האזור שסביב האף בדרך-כלל הופך נפוח וסמוק. אפשר להקל מעט את הנפיחות והאדמומיות באמצעות קרור המקום עם קרח או עם ירקות קפואים.

- לאחר הניתוח הפלסטי חשוב מאד להמנע מלחשוף את האף למקורות חום כאור שמש, מייבש-שיער, מים חמים וכדומה, בכדי למנוע הופעת שטפי דם.

- לניתוחי חזה: רוב המכונים משתמשים בהדמיות ממוחשבות. בקשי מהמנתח שיראה לך כיצד תראי עם החזה החדש שבחרת. באופן זה תוכלי לדעת כי בחרת במידות ובצורה המתאימות לך.

- אחרי שעוברים הגדלת חזה חשוב להתהלך עם גו זקוף ובחופשיות ולהקפיד שלא להגביל או לכווץ את אזור הכתפיים. הגבלה בתנועות אלה עלולה לגרום להתכווצות-שרירים וכאבים עזים באזור זה.

- טיפולי בוטוקס ומתיחת פנים: בטיפולי פילינג עם חומצות אלפא ביטא, חשוב להמתין לחודש נובמבר לפחות. בנוסף, חובה לעשות שימוש באמצעי הגנה מהשמש במהלך תקופת הטיפול ולאחריו.

- חשוב מאד להימנע מעישון סיגריות כחודש הן לפני והן אחרי מתיחת פנים, כי עישון סיגריות מאט את קצב קרישה ומאריך את תהליך ההחלמה של העור מההליך.

תחום הפלסטיקה הוא תחום מורכב ומלא במידע, אם אתם מעוניינים לשמוע יותר על הסרת שיער מפשעות ועל הסרת שיער מחירים

מומלץ לכם להציץ בטקסטים הבאים בנושא להיות יפים או לבקר באתר הסרת שיער בבית. יותר מכל חשוב שתעברו את הטיפולים על הצד הבטוח ביותר ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. רק בריאות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב