דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער בלייזר גברים 

מאת    [ 17/08/2010 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 1748 פעמים ]



מזה הרבה זמן שטיפולים אסתטיים הם לא נחלתם של העשירים בלבד. בעולם המודרני, טיפולים אסתטיים והתערבות כירורגית למטרות אסתטיות משווקים במחירים שווים (כמעט) לכל כיס. המחיר, ביחד עם חידושים טכנולוגיים, גרמו לכך שגברים ונשים רבים מרגישים חופשיים לספר בפתיחות על הטיפולים שעברו. אין יותר סיבה להתבייש - בשנות האלפיים ניתוח קוסמטי הוא סימן לטיפוח, אסתטיקה והרצון להעצמה אישית.

הבחירה לעבור ניתוח קוסמטי זה החלטה גדולה וקשה, החלטה הדורשת הרבה כוחות נפש, חוסן גופני ובעת תקופת ההחלמה, גם הרים של סבלנות. בחרו במנתח בעל שם, אחד שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות והיכנסו לתהליך רק, אבל רק כשתהיו שלמים שלמים ב-100 אחוז עם הבחירה שלכם, מכיוון שכל שינוי של הגוף הוא שינוי שיישאר לכל החיים.

אז מה חשוב לשאול כאשר מתכננים לשכור את שירותיו של מנתח פלסטי, וממה להיזהר? רוצים לדעת כמה שיותר על הסרת שיער השוואת מחירים? לפניכם מספר עצות שימושיות אשר יאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב שניתן לקבל:

- למנותחי אף:
בכמה הימים הראשונים לאחר שהאף מנותח, יש להגביה את הראש בזמן שישנים, בשביל לצמצם הנפיחות, ובכדי למנוע הצטברות של נוזלים באזורים סביב האף.

- בימים הראשונים אחרי הניתוח הפלסטי סביר שתתקשו בעת צחצוח שיניים. ולכן לרוב מומלץ, זמנית, להשתמש בשטיפת פה כדי לשמור על היגיינת הפה.

- בניתוחי חזה: מומלץ מאד לבקש שיראו לכן תצלומים של ניתוחים קודמים של המנתח שבחרתן, כך אפשר להיוודע ליכולותיו ולהתרשם מתוצאות ניתוחי הגדלת חזה אשר ביצע בעבר.

- לשבועות הראשונים שלאחרי הניתוח מומלץ מאד לרכושחזיה אשר נסגרת מחלקה הקדמי. רוב הנשים אומרות ש סגירה מסוג זה יותר נוחה אחרי הניתוח משום שאינה מצריכה מאמץ משמעותי מצד הזרועות.

- בטיפולי פנים: אחוזי חומרי אלפא הידרוקסי המותרים לשימוש אצל קוסמטיקאיות ובמכונים הם לא יותר מ עשרה אחוזים. טיפול פילינג עם חומרים מריכוז גבוה מזה של חומצת אלפא-הידרוקסי מותר לביצוע אך ורק על-ידי דוקטור לרפואה.

- אם בדרך כלל את נוהגת לעשות גוונים בשיער או לצבוע את כולו, רצוי לחדש את הצבע כמה שיותר קרוב לזמן ניתוח המתיחה בכדי שלאחריו יהיה אפשר לחכות כמה שיותר זמן עד לצביעה נוספת של השיער. זאת משום שכדאי להימנע ממגע של צלקות הניתוח עם החומרים בהם משתמשים בעת צביעת שיער.

תחום הטיפולים האסתטיים הוא תחום מורכב ומעניין, במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד בנושא מכון הסרת שיער או הסרת שיער בפנים,

שווה לכם לעיין בטקסטים הבאים שלנו העוסקים בנושא הסרת שיער גברים או לבקר באתר המומלץ הסרת שיער נשים. והכי חשוב שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים על הצד הטוב ביותר ושתהיו מרוצים מהתוצאות. והעיקר הבריאות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב