דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בר מים ממשפחת מתקני מים - מוביל מהפכת המים בישראל 

מאת    [ 17/08/2010 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2380 פעמים ]

מעטים הם האנשים בישראל שמוכנים לשתות את מי הברז. החשש מפני זיהומים במים, כמו גם מהוספת חומרים כמו פלואוריד, גורם לאנשים להעדיף מי שתייה אחרים. יש אנשים שרוכשים מדי שבוע שישיות של בקבוקי מים מינראליים, אחרים רוכשים מנוי לאחת מחברות המים המינראליים שמביאה לביתם מדי חודש אספקה של גלוני מים. אולם גם במים המינראליים נתגלו לאחרונה זיהומים. לכן בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים גילו את היעילות הגדולה של מתקני מים. בין מתקני המים שמוצאים ללקוחות שמבקשים פתרונות של מים מטוהרים. ישנו מוצר מובהק שכבר שנים ניתן למצוא אותו בבתים. המוצר בר מים ביתי, נותן אספקה שוטפת של מים מסוננים, נקיים וטעימים לשתייה.

בר מים ביתי משלב טכנולוגיות מים מתקדמות ועתירות ידע עם עיצוב חדשני המתאים למטבח המודרני. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לסנן את מי הברז ולנקותם מכל הרעלים והחיידקים. העיצוב החדשני הופך כל בר מים לקומפקטי, מעוצב ויפה לעין אשר ניתן להניחו על השיש במטבח מבלי שיגזול מקום רב.

כיום ניתן למצוא בר מים שיתאים לעיצובו של כל מטבח, במגוון צבעים ועיצובים. גם ההתקנה של בר מים במטבח הביתי הינה פשוטה ואינה דורשת הכנות מיוחדות. בר המים מחובר ישירות לצינור הברז מתחת לכיור המטבח. הפילטר שמותקן בבר המים מסנן ומטהר את מי הברז. הפילטר של בר המים הוא מסנן פחם פעיל, שמספק את מי השתייה הנקיים והטעימים ביותר. מסנן הפחם שמצוי בבר מים מרחיק ממי הברז חלודה, שמן, חול ואבק שעלולים להימצא בהם, כמו גם כלור, כימיקלים וריחות לוואי.

על פניו ניכר כי המוצר בר מים הפך למעין מוצר חובה בכל בית. היכולת של בר מים לתת מענה מיידי בכל הקשור בצריכת מים עשרים וארבע שעות ביממה, נותן לאנשים לגיטימציה רבה לצרוך מים נקיים, דבר שמאוד חיוני לגוף. ניתן לומר כמעט בוודאות, כי בשנים האחרונות צריכת המים המטוהרים של אנשים עלתה רבות, תודות לברי המים מאז נכנסו לכלל בתי האב בארץ.

אם זאת ראוי לציין למרות שבר מים הוכיח עצמו כיעיל, אין זה פותר את הצרכן מתחזוק וניקוי המוצר מפעם לפעם. מתקני שתיה ידועים בנטייתם לעלות חלודה מעט בצינורות המוליכים את המים או בשסתומים של ברזי המים. מתקני שתיה מצריכים תחזוקה שוטפת לאורך השנה וכן בדיקות תקופתיות של טכנאי מתקני שתיה על מנת שהצרכן יוכל להמשיך ליהנות ממים מטוהרים. הניקיון והתחזוק מפני חלודה והרענון של מסנני המים או מערכות הטיהור של מתקני שתיה הינם השקעה חיונית להמשך התענוג ליהנות ממים מסוננים לאורך כל יממות השנה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב