דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגיע הזמן לאבטח את התכולה של הבית וחלק מהתכולה הינו כסף מזומן? הפתרון האידיאלי שנים רבות הינו רכישת כספת 

מאת    [ 17/08/2010 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 2071 פעמים ]

אנשים רבים סבורים שהכספת מגנה על רכושם במאה אחוז אך האמת היא שאין כספת שאינה ניתנת לפריצה בדרך כלשהיא, תקני הכספות בעולם קובעים את איכות הכספת לפי הזמן שארך לבעל מקצוע לפרוץ אותה, קימות מספר שיטות עיקריות לפריצת כספת וחשוב לבכיר את כולן על מנת לדעת כיצד להתגונן מפניהן:

עקירת הכספת ממקומה – פעמים רבות נתקלים הפורצים בכספת המוחבאת בבית העסק או בבית פרטי, בגלל שיקולים של זמן ינסו הפורצים קודם כל לעקור את הכספת ממקומה לכן חשוב מאוד לאבטח את הכספת בצורה הטובה ביותר למקומה, אבטחת הכספת נעשית בדרך כלל באמצעות ברגים מיוחדים המוכנסים לקיר או לרצפה, ברגים אלו עמידים בפני עומסים גדולים והם יקשו על הפורצים להסתלק עם הכספת.

פגיעה במנגנון הנעילה ובצירי הדלת – אחת השיטות לפתיחת כספת היא קידוח מספר חורים במנגנון הנעילה או בצירי הדלת, בדרך זו מנסים הפורצים לנטרל את מנגנוני האבטחה של הכספת, ככל שהכספת משוכללת יותר אזורים אלו עשויים מחומרים עמידים יותר בפני קידוח.

עיוות דלת הכספת – שיטה נפוצה שעושה שימוש בכוח רב היא דחיפת דלת הכספת כלפי פנים, על ידי שימוש בפטיש כבד מעוותים אט אט את הדלת עד למצב בו היא קורסת פנימה, ברגע הקריסה נכשלים מנגנוני האבטחה והכספת נפתחת.

עקירת דלת הכספת – זוהי השיטה העתיקה ביותר לפריצת כספות, שיטה זו עושה שימוש בלום פלדה, את הלום מחדירים בין דלת הכספת לגוף הכספת ועל ידי הפעלת כוח מנסים לפתוח את הדלת, במידה ומדובר בכספת בעלת מנגנון נעילה אחד אין ספק שהוא יכשל במהרה.

את הכספת השוכנת בבית אני תמיד משווה לדלתות פנים הנמצאות בכל חדר בבית וזה מאד פשוט:
דלתות פנים מגנות על כל חדש שלא ייכנסו ומעניקות הרגשה כאילו לא ניתן להגיע אלייך ולהיכנס לפרטיות שלך אבל זה רק אילוזיה מה שנקרא בשפת הקסמים זה רק נדמה לך כי לאחר מכה קטנה ניתן לפרוץ את דלתות הפנים בביתך ולחדור לפרטיות שלך בין רגע וזה אותו הדבר עם כספת:
אתה בטוח שלא ניתן לעשות דבר כאשר הכסף נמצא בכספת ורק איזה קוסם שעושה קסמים כמו דוד קופרפילד יכול לפתוח אותה אך כאן רובינו טועים כי גם כספת הכי בטיחותית שיש ניתן לפרוץ... ותחשבו על זה...

ראינו שקימות מספר שיטות לפריצת כספות לכן חשוב מאוד לבחור כספת בעלת מנגנונים העמידים לשיטות אלו, בדרך כלל מומלץ לבחור בכספת כבדה ומאסיבית המקובעת למקומה במספר רב של ברגים, חשוב לוודא שכל אזורי המנגנון והצירים מכוסים בצורה שאינה מאפשרת קידוח, מומלץ לבחור בכספת בעלת דלת השקועה המעט כלפי פנים, דלת העשויה בצורה זו מבטיחה שלא יהיה ניתן להחדיר לום לשם פריצה ולסיום במידה ובחרתם בכספת אלקטרונית חשוב לבחור בכספת בעלת מנוע פנימי ולא מגנט, לעובי הכספת תפקיד מכריע בתפקודה לכן חשוב לבחור בכספת בעובי של לפחות כחישה מילימטר.

חברת סייף סנטר מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של כספות, אנו מספקים שירותי ייעוץ בנושא התקנה בטוחה של הכספת והתגוננות נכונה מפני פורצים, חברת סייף סנטר מובילה תחום הכספות בארץ ולה אלפי לקוחות מרוצים.

חברת מרובע ברשת מעניקה שירותי פרסום וקידום בגוגל לחברות רבות כגון:
חברות למכירה ויצירת חרוזים, חברות המעניקות שירותי חינה מרוקאית וחברות לניקיון בתים ולניקיון דירות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב