דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר לעסק שלכם 

מאת    [ 16/08/2010 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 2016 פעמים ]

זה תסריט מוכר. יש לכם עסק שמציע אחלה שירות או מוכר מוצרים במחיר תחרותי אבל האינטרנט, הכלי השיווקי, המכירתי, נקודת המפגש הגדולה ביותר בעולם נמצא מחוץ להישג ידכם. בין אם אתם מעוניינים בבניית אתר ייצוגי אשר יהווה שער ללקוחותיכם בו הם יוכלו למצוא מידע על העסק שלכם, ללמוד מי לקוחותיכם ואולי אפילו ליהנות מתמיכה אונליין ובין אם אתם פועלים בצורה אקטיבית כדי לתפוס לקוחות חדשים באינטרנט אתם חייבים אתר אינטרנט.

בניית אתרים הוא תחום עלום ל90 אחוז מהאוכלוסייה ורובנו מעדיפים שלא לבזבז זמן יקר בלימודים מעמיקים של תחום בו אין לנו עניין ממשי. בתור בעלי עסק אנו רוצים אתר חתיך, שימושי, חכם ונגיש בו נוכל לפנות אל לקוחות פוטנציאלים או אולי אפילו, הם יוכלו לפנות אלינו.

בניית אתרים לעסקים – מה חשוב לדעת?

קודם ולמרות שזה עלול ליצור אנטגוניזם אוטומטי אצלכם אני ממליץ בחום שלא לחפש אחר מחיר אלא אחר בונה אתרים איכותי! אתם בונים אתם אחת ל5 שנים (לרוב) ועוד 500 ש"ח פלוס מינוס באמת שלא ישברו אתכם. אני לא מתכוון שעליכם להיות בזבזנים אבל בסופו של יום אם ההבדל הוא קטן עדיף לפנות אל המקצוענים ולא אל חפר שלא תמצאו בסלולארי שלו עוד שנה.

שנית, עוד לפני שאתם פונים אל חברת בניית אתרים כדאי לחשוב באמת מה מטרת האתר. אל תכוונו מעל הפופיק אלא במקום זאת בנו אתר אשר משרת בדיוק רב ככל האפשר את מטרתו. הוא לא צריך להיות מסובך.. חשבו כמה עמודים יהיו בו ובמה הם יעסקו.

בקרו באתרים של המתחרים שלכם וקבלו מושג כללי אילו דפים יהיו לכם באתר, איזה אלמנטים אהבתם אצלם באתר, והכי חשוב, מה הלקוח מחפש... אילו מילות הוא יקליד במנוע חיפוש כאשר יחפש ספק שירות כמוכם. איזה מוצר / שירות הכי רווחי לכם וכדאי להדגיש אותו בדף הבית?

קצת על הצד הטכני... למרות שרובכם וודאי לא ישקיעו את הזמן ללמוד מה זה אומר כדאי לשחק אותה לפחות מבינים ולבקש מבונה האתר שיבנה לכם אתר ידידותי למנועי חיפוש לפי הכללים שיש במדריך למנהלי אתרים של גוגל וגם (חשוב לא פחות) שיבנה אתר אשר תואם לכל הדפדפנים או לפחות לשלושה הגדולים דהיינו : אינטרנט אקספלורר, פיירפוקס מוזילה, גוגל כרום. בדרך זאת אתם עושים את הצעד הראשון במסע קידום אתרים ומכינים את הקרקע לאתר מצליח עם המון מבקרים

רובנו מכירים את זה שאנו גולשים אל אתר והוא "זלג" שמאלה או ימינה... אני בטוח שבונה האתר רואה אותו טוב אבל הוא לא התאים אותו לכל סוגי הדפדפנים ולכן האתר נראה שונה ומעוות בדפדפנים שונים ועבור גולשים שונים... זה מאוד לא מקצועי.

לסיכום
אלו היו 5 כללי זהב של בניית אתרים לעסקים... אני מקווה שזה יעזור לכם להתחיל ברגל ימין את שדרוג העסק שלכם וההתרחבות שלכם אל העולם הווירטואלי... יש באינטרנט הרבה אפשרויות ויש לי לקוחות רבים אשר הפכו את האתר שלכם לסיפור הצלחה ולמקור ההכנסה הראשי שלהם

חלק מלקוחותיי אף נסמכים בלעדית על האתר ולא רק שמצליחים להתקיים אלא גדלו בצורה משמעותית בשנים האחרונות והפכו לשם דבר בתחומם וגם אתם יכולים בעזרת האתר הנכון להפוך לסיפור הצלחה. לא משנה אם אתם מנהלים חברת הובלות או משרד עורכי דין... אתר אינטרנט הופך לנקודת מפגש ומאגר מידע ללקוחותיכם הנוכחיים וללקוחות פוטנציאליים

המון בהצלחה, בונה אתרים מומחה.

www.sagive.co.il - שגיב SEO קידום אתרים מקצועי ומנוסה עם חברת שגיב SEO שירות פרסום ברשת האינטרנט הישראלית והעולמית עם עדכון הלקוח על מצב הקידום ודוחות מסודרים. עושים את ההבדל ומביאים אותך אל קהל הגולשים קידום אתרים ששוה תנועה וחשיפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב