דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודות אלומיניום לתחום הבניה 

מאת    [ 16/08/2010 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 1763 פעמים ]

אלומיניום הוא אחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר בתעשייה המודרנית. מזה כ- 100 שנה משמש האלומיניום כחומר גלם לייצור קשת רחבה של מוצרים: החל ברכיבים לכלי רכב, כלי שייט ותעופה וכלה בפחיות שתייה וכלי מטבח. הסיבה העיקרית לפופולאריות הגדולה של האלומיניום היא שילוב התכונות הייחודי שהאלומיניום טומן בחובו.

ראשית, אלומיניום הינה מתכת שאינה מחלידה. לכן הוא חומר גלם אידיאלי לייצור מוצרים שבאים במגע עם מים: כלי תחבורה, כלי מטבח, פחיות שתייה וגם תריסים ופרופילים של חלונות ודלתות. שנית, לאלומיניום יש כושר יוצא דופן בבידוד ובאיטום, הן של גשם, שמש ורוח והן של רעש. לכן האלומיניום הוא חומר גלם מושלם לייצור תריסים וחלונות פרופיל בלגי.

למעשה, תחום הבנייה הוא אחד מהתחומים העיקריים שגילו לאחרונה את מעלותיו של האלומיניום, ולכן נעשה בו שימוש נרחב במסגרת עבודות אלומיניום רבות. כמעט בכל מבנה חדש שנבנה כיום מותקנים תריסי אלומיניום, חלונות אלומיניום, דלתות אלומיניום, פרגולות אלומיניום וכדומה. הפופולאריות הגדולה של האלומיניום בתחום הבנייה נובעת מעוד תכונות נוספות של החומר.

פרט לכושר הבידוד מפני גשם, רוח ושמש וכושר הבידוד האקוסטי, אלומיניום הוא גם חומר חזק. חוזקו מאפשר לבעלי המקצוע להשתמש בו כדי ליצור חלונות אלומיניום, דלתות אלומיניום וגם סגירת מרפסת תוך שימוש במפתחי זכוכית גדולים במיוחד. מכיוון שפרופילי האלומיניום חזקים דיים, אין צורך לחלק את שטח הפנים של הזכוכית למספר מקטעים באמצעות פרופילים פנימיים. עובדה זו מאפשרת חדירה מרובה של אור טבעי מבעד לזכוכית החלונות / הדלתות, וכפועל יוצא מאפשרת לנו גם לצמצם בצריכת החשמל. בשל סיבה זו האלומיניום נחשב כחומר חיוני במסגרת תהליכי בנייה ירוקה, ויותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע עבודות אלומיניום בביתם הפרטי. גם העובדה שאלומיניום נחשב כחומר אסתטי, שמאפשר ליצור עימו מוצרים שונים בעיצוב מודרני ונקי, תורמת רבות לפופולאריות של האלומיניום בעבודות בנייה רבות.

אך למרות חוזקו, האלומיניום הם גם מתכת קלה, הן מבחינת משקלה והן מבחינת יכולת העיבוד שלה. תכונה זו הופכת את האלומיניום לחומר גלם שקל מאוד לעבוד עימו, ובסופו של דבר גם קל מאוד למחזר אותו. עלות מחזור מתכות אלומיניום זולה פי עשרים מהעלות הנדרשת להפקת האלומיניום מתחמוצת האלומינה. לכן, לצד תעשייה משגשת של עבודות אלומיניום שונות ומגוונות, פורחת גם תעשיית מחזור מתכות אלומיניום שמצליחה לא פחות. הבולטת שבהן היא תעשיית מחזור פחיות האלומיניום.

לסיכום, האלומיניום הוא מתכת כסופה הטומנת בחובה שילוב ייחודי של תכונות חשובות ומועילות עבור תעשיות שונות. שילוב ייחודי זה הוא שהפך את עבודות האלומיניום לכה נפוצות, במיוחד כשמדובר בעבודות אלומיניום בתחום הבנייה המודרנית. 

אלום השמן מתמחים במגוון עבודות אלומיניום ובעלי ותק וניסיון של מעל 40 שנה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב