דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבנים לחיזוי 

מאת    [ 17/04/2007 ]

מילים במאמר: 2329   [ נצפה 7389 פעמים ]

1. מחלקת אי הבהירות
אם הפנינה - מיוחסת למזל סרטן שנשלט על ידי הירח דומה לקלף הירח בטרוט שמסמלת אי בהירות או קלף הכוהנת הגדולה. מי שיוציא את זה ביחס לשאלה רוחנית סימן שהוא מאד אינטואיטיבי להבדיל ממישהו ששואל שאלה על כסף שאז תת הכרתית המצב נסתר ולא ברור.

2. מחלקת האיזון
יוניקייט - אבן שמסמלת פשרות, אם אדם יוציא אבן של יוניקייט סביר שתהיה פשרה במשפטו, אבל אם מוציאים את האבן הזאת אבל שמה לידה אבנים, שמראות שהפשרה תהיה קשה, כך אפשר לראות שזו הופכת להיות מסכת, האדם מסדר את האבנים על השולחן על פי מה שנראה לו.
קלציט - אבן הבנויה מקלציום, יש כל מיני סוגי קלציט, יש סוג מסוים שנראה מאד יפה ומאד מוזר, ונקרא קלציט אופטית כיון שכשמים אותו על כתב בעיקר על כתב דפוס הוא פשוט מכפיל את הכתב כל אות נראית פעמיים לכן היא נקראת קלציט אופטית. את הקלציט לא שמים עם שאר האבנים כי היא נשחקת רצוי להחזיקה בתוך שקית ניילון. הקלציט האופטית היא אבן שמאפשרת לך לראות בהירה, כלומר, לראות את שני הצדדים של המטבע, בדומה לאמרה, "אני מסכים למה שאתה אומר אלא שאיני מקבל את זה", או להפך "אני מקבל את מה שאתה אומר אלא שאיני מסכים עם זה, כלומר אני מקבל את זה שאני רואה בדרך אחת ואתה רואה בדרך אחרת", לכל אחד מאתנו יש את הזכות לראות את הדברים כפי שהוא רוצה, כלומר אין תמימות דעים. המצב ברור, אבל אתה מבין שאין מה לעשות. נאמר שיש לך שותף בעסק, אתה מאד יוזמתי והוא פסיבי ועייף, או בני זוג שאחד אוהב ברידז' והשני אוהב מיסטיקה, אבל הם לא חייבים לריב בגלל זה. זאת אבן שנותנת מבט גבוה יותר בדרך כלל קשה להגיע אליה.

3.מחלקת הבריאות.
מבחינת השימוש לריפוי כל האבנים טובות, אפשר לקרוא על התכונות בחוברת. במחלקת הבריאות יש לנו 2 אבנים:
אבן הדם - אבן ירוקה עם נקודות אדמדמות עליה, עם גוונים אדמדמים עליה, דרך אגב, אחד מהחוקרים העתיקים על עולם האבנים כתב רבות על תכונות הריפוי שבהם, העיקרון בנוי על הדומה מרפא את הדומה, אבן שדומה למוח טובה לריפוי מוח, אבן הדם מועילה לבעיות דימום, לחץ דם, פציעות וכו'. אבן הדם טובה לחיזוק, לאנמיה, למחזור הדם. בחיזוי היא מסמלת עיסוק בבעיות בריאות, חסימות, בעיות פסיכוסומאטיות, או שהכול תקוע. אבן הדם מסמלת שהמצב חולה או חולני כלומר, לא מצב בריא. בריפוי כל האבנים טובות ואילו בחיזוי ישנם אבנים שמצביעים על מצב שלילי.
מוס אגט - אגט אזובי רואים על האבן לנוכח האור כאילו שיש בה ירוקת, כמו אצות מאובנות, או לחילופין טרי אגט - אגט עצים - שהיא יותר לבנה, שתי האבנים זהות מבחינת חיזוי, משמעותם החלמה, טבעיות או אהבת טבע. אדם שמוציא את האבן הזאת מתאים לעסוק בחקלאות, בריפוי טבעי, מדריכי טיולים בטבע, אנשים שעובדים עם בעלי חיים. מצביעה גם על טבעיות אם אדם מניח אותה ליד אבן שמסמלת אהבה, זה מסמל אהבה טבעית.

4. מחלקת ההצלחה
האבנים שמצביעות על הצלחה, יש כאן סדרה של שמונה אבנים שמצביעות על הצלחה.
ג'ד - מופיעה בכל מיני צבעים, לבן, בז', ירוק וכו' הצבעים הם תמיד קרמיים, כמו חלביים, ההודים יוצרים כל מיני פסלונים ממנה, הג'ד מסמלת הצלחה בכל המישורים, גם בתחום המעשי, גם ברעיוני וגם בתוצאות, כמו 10 9 מטבעות בטארות או 10 גבעים. זו אחת האבנים המאד מאד מושלמות. גי'ד זו הצלחה בכל המישורים,
טורקיז - טורקנייט זה סוג של אבן צבועה מלאכותית, זו מגנזייט לבנה עם סיוע של צבע, אלא שהיא אחת האבנים הטובות בחיזוי כי היא מסמלת הצלחה לאורך זמן, אדם נשאר עם התחום הזה לאורך זמן. - הצלחה לזמן ארוך.
אוונטורין - הרבה יותר שקופה מהג'יד, (דרך בדוקה לזהות אבנים ולהשוותן לנוכח האור).הג'ד אטומה לחלוטין ואילו האוונטורין שקופה כמו זכוכית ויש בה אבנים קטנטנות שכאילו יש בהן פרורים קטנים של כסף היא כאילו זגוגית כזאת. זה למעשה מיקה, פירית, פירורים של ברזל. אבן זו שמשה כאבן הצלחה להימורים, למרוצי סוסים. בגלל זה היא אבן שמסמלת מזל טוב. היא מסמלת הצלחה, מזל טוב, עתיד ותקופה של שגשוג כלכלי - מזל שדוחף קדימה לצמיחה ורווחה כללית. אבן יופיטרית של תנופה, מייצגת הצלחה שבאה מבחוץ..
טופז צהוב - כיון שאין להשיגו, במקום זה משתמשים באבן יפה וגולמית לגמרי שנקראת.
אבן השמש - היות ומשווים לקלפי הטארות ולאסטרולוגיה, אבן השמש מייצגת את מזל השמש במפה האסטרולוגית, מייצגת צמיחה והוצאת דברים לאור, מימוש דברים, מסמלת את הייעוד ואת הצמיחה אליה הולכים על מנת להתממש. מייצגת הצלחה שבאה מבפנים.
אבן הרובי - שמייצגת הצלחה ופרפקציוניזם, היא שייכת לאבני החושן שהן האוקטאבה העליונה ביותר, הם הכי קרובים לאבנים הטהורות, אנו יודעים שהעולם נברא בשבעה ימים ובשבעה צבעים ועל פי התיאוסופיה ישנה הקרן האדומה - הרובי, הקרן הצהובה - הטופז הצהוב. וכו' ולכל קרן טהורה כזו מתאימה אבן חן, לאור הלבן למשל מתאים היהלום, לכחול - ספיר כחולה, הצבע הצהוב מיוצג בחושן - בטופז בצהוב, הירוק - האמרלד. הסגול על ידי האמטיסט. הרובי מחזקת את כוח החיים ואת הרצון לחיים, מצוינת מבחינת ריפוי לאזור הלב ולמחזור הדם.
אגט בוטוסואנה - יש המון אגטים כמו מוס אגט, עין אגט, אגט כחול, בלו לייס אגאט, אפרפר, קרם עד וורוד. לאגט בוטוסואנה שיש לה קווים דמויים עשן טובה לניקוי אזור הריאות, והיא נותנת יותר אוויר לנשימה לכן היא מיוחסת לכוח החיים, (לאסטמה - רודוקורוסייט) למי שאין אסטמה והוא מעשן כבד ויש לו בעיות נשימה אז בוטוסואנה. אבנים שיש להן צורות של עיניים נחשבות כאבנים טובות נגד עין רעה ואבנים טובות לרוחניות. אגט בוטוסואנה - מסמלת יותר רווחה, יותר התבהרות של עניינים כאילו שהאדם פתאום יכול לנשום אויר לאחר אוברדראפט, זה מקל על המצב, אפשר ליחסה גם להחלמה לבריאות ולהתחזקות. בוטוסואנה זה מעבר מחנקן לחמצן ביחס למצב בבנק.
מחלקת הקריסטל הלבן ששייך למחלקת ההצלחה.
מתייחס בפירוש להצלחה אישית, כשהן חלקות הן במצב של חלוקי נחל, בתחילה גם הן היו בצורה קריסטלית. יש קווארץ שהיא הזכוכית הטבעית של הטבע ויש קריסטל קרווארץ אמיתי, גבישי, והדרך לבדוק ולזהות זה כשמנסים לשרוט אותם, קריסטל לא ישרוט קריסטל אבל ישרוט זכוכית. הקווארץ מסמל אנרגיה ועוצמה כי זו אבן שממקדת אנרגיה, מיקוד של אנרגיה ותשומת הלב, זה אדם שמצליח כי הוא מוצא את הכיוון שלו ומתמקד עליו, והוא הולך עליו עם כל עוצמתו וסומך על עצמו, זו בפירוש הצלחה פנימית. יש גביש קווארץ טבעי, שמסמל שהאדם מצוי כבר בתוך תהליך של הצלחה, אבל אם הוא לוקח את הקווארץ הזה ומפנה את החוד שלו לקראת מיקום חיצוני סימן שהוא הולך לקראת הצלחה כספית, או הצלחה חיצונית, אם הוא מציב אותו כשהחוד מופנה אליו סימן שהוא הולך לקראת התפתחות פנימית. אם הוא מציב את הקריסטל במרוחק משאר האבנים כשהוא פונה החוצה סימן שהוא הולך בכיוונים לגמרי חדשים שלא מתאימים לדברים הקודמים שבהם הוא עסק. כלומר הקריסטל הזה ישמש כפוינטר. בטרוט - קלף החרבות אס החרבות או קלף הצדק.

5. מחלקת החומר
אחד הדברים החשובים לאנשים, זה העבודה והקריירה, הבעיה השנייה החשובה היא המצב הכלכלי,
טוריטלה אגט - יותר חומה שחורה, מסמלת את ענייניו הכספיים של האדם, כל מה שקשור לכסף, אם תשים לידה את הג'ד זו תהיה הצלחה בכסף, אבל אם תשים לידה את הסמוקי קווארץ אז המצב הכספי יהיה מעורפל השנה, אם תשים את האופל (נפטוני) אז המצב הכספי יהיה לא יציב עם ירידות ועליות, כלומר, עור הנמר - יש טייגר ויש לאופרד, טייגר זה כנראה עם פסים והשני זה נמר חברבורות, עור הנמר נראה כמו הכתמים שלו, עור הנמר מסמל את ענייני הקריירה, מי שמוציא את עור הנמר ותלוי איזה אבן הוא שם לידה אנו יודעים מה קורה לו בקריירה, אם הוא ישים את הסמוקי קווארץ של עשן ואי בהירות, סימן שהמצב שלו מעורפל, אלא שעל פי הסמוקי קווארץ אמרנו שהמצב שלו מעורפל מבפנים, לגבי הכיוון שלו, הכיוון שלו לא ברור מבחינת קריירה, מי שיוציא את הטורקיז ליד הקריירה הוא יגיע להצלחה לאורך זמן, כלומר הוא מצא את הקריירה הנכונה שלו.
אאוליט - אבן לבנה כמו שיש אבן אדמה לבן עם אפור, מסמלת אופי מפוקח, אבן של אנשים שיודעים לתכנן דברים בצורה מפוקחת מאד אין כאן אשליות אלא יותר מרקורי בבתולה או בשור, יש כאן מקצועות של מהנדס, טכנאי, הנדסאי או אדריכל, אבנים מאד פרקטיות, אם אדם שואל על כיוון האבן תצביע על תכנות מציאותי, אם הוא שואל על מערכת יחסים ויוציא אאוליט, אז זה יראה אל מערכת יחסים מאד מתוכננת. בחיזוי אנו יותר נותנים לה את המשמעות היומיומית זהו לבן לא צלול אלא לבן קרמי מציאותי יותר, הלבן הצלול של הקווארץ הוא יותר רוחני, והאפור על פי הטארוט הוא הצבע של המינרלים ושל עולם החומר.
קווארץ רותיל עם פסי זהב - אבן יפהפייה, גם יכולת ראייה מעשית של דברים ויכולת תכנון אלא שיש בו יותר התלהבות ויותר יצירתיות, וזו אבן מאד יפה שנקראת קווארץ רותיל, בדרך כלל הם באים עם סמוקי, (הרובי היא אבן של פוריות). הרותין קווארץ - אומרים שהדרך הקצרה בין שתי נקודות זה קו ישר, כך שיש בה את הנקודה הזאת של היושר, יש בה את הפסים הישרים, הזהב הצהוב זה יצירתיות, כלומר יצירתיות בדרך הישר, כשאתה מבין מה שאתה רוצה ולאן שאתה רוצה להגיע, כשיש לך מודעות תכנון ויצירתיות, היא קשורה לחומר מבחינה זו שהיא תכליתית ומעשית, יושר מבחינה זו שאתה רואה דברים ישר ולא מסבך דברים, ראייה ברורה, אאוליט למשל יותר מעשית מבחינת מקצועות היא מתאימה למהנדסים ולטכנאים, והרוטיל קווארץ מתאימה יותר למתכנתים ולמנתחי מערכות לאלה שרואים יותר תהליכים ורואים את הדברים בצורה ישרה וברורה. רוטיל קווארץ עם קווארץ לבן זה יהיה טוב, עם אבן השמש ועם הטופז הלבן הוא יכבוש את העולם, גם יתכנן דברים וגם יראה דברים בצורה יצירתית. עם רובי זה יראה על פרפקציוניזם מוחלט שקשה לעמוד בקצב שלו. עם קלציט אופטית רואה ניגודים ומתקשה להחליט.

6. מחלקת החושים
אגט בהיר - מסמל קשר לעולם החושים, אכפתיות ויכולת ריפוי על ידי נגיעה, כמו רפלקסולוגיה ומסז', אדם שחש וחווה את החיים ולא שכלתן כמו מזלות האוויר, אלא חווה את החיים כמו מזלות המים. הוא חש את החיים במובן הפיזי שלהן, אין אלה אבנים של ריחוף ושל צ'אקרות גבוהות, אלא של חוויות יומיומיות של אנשים שאוהבים בני אדם שאוהבים לגעת,
הקרנליאן - הכתום שנראה כמו סוכריית דבש - יותר תשוקתית, היא שייכת לצ'אקרה המינית, ולכן אפשר לראות בה מיניות, אלה האבנים שמייצגים את הקשר שלנו לגוף ולעולם הזה, הם גם מסמלים יכולת יצירתית, הן וונוסיות כאלה. קלף הקיסרית, ההבדל בכל זאת שהאגט יותר עדין.
אוונטורין כתום - שייכת למחלקת החושים, התפרצות התשוקה הפרועה למשהו, יש בה משהו מרגיז, זו לא אבן רגועה מצביעה על תשוקה פרועה, של חוסר שליטה, של אחד שיכול להיסחף אחר התשוקות שלו, יש בה כאילו גרגרים כמו תנועה מתמדת אם אדם שואל שאלה ומוציא את האבן הזאת יש לו כפי הנראה תשוקה מאד חזקה לשאלה הזאת וקשה לו להתמודד אתה, זו יכולה להיות תשוקה חזקה מאד לכסף אם הוא מניח אותה ליד הטוריטלה.

7. מחלקת ענייני המשפחה - בית 4 באסטרולוגיה.
קריזוספרס - אבן ירקרקה משתמשים בה במשמעות של כל הקשור בעבר, לניסיון חיים לניסיון מהעבר, מראים על וותק או על עניין עם הורים מבוגרים, עבודה עם קריזופרס תצביע על וותק, קריזופרס ועור הנמר יחדל כולנו יש עניינים משפחתיים עם שתי הדורות עם ההורים או הילדים, שקשורים לעבר, לניסיון חיים מן העבר, אבן הדם וקריזופרס הירוק יחד מצביעים על הורים חולים או מחלות מן העבר או מחלות תורשתיות. זו אבן שמסמלת בגרות וניסיון חיים כמו קלף ששת הגביעים בטארות או שהיא מסמלת סבא או סבתא, אולי הורים, ניסיון של עבר עם חזרה לילדות שמתרחשת בזקנה, כל מה שקשור היא גם יכולה לסמל את הסתיו את סוף הקיץ או את תקופת הפנסיה. היא מסמלת את העבר כי זה מן ירוק נוסטלגי כזה, כמו לבן כשעוצמים את העיניים זוכרים אותו בבירור. היא יותר נוצצת מהג'יד. היא לא נראית אבן זקנה, היא יותר אבן של וותק וניסיון.
בלו לייס אגט - שייכת לאבני החושן, צבע תכלת מקסים, יכול לסמל ילדים בפועל, ילדים בני 6 7 8 שעדיין תלויים בך, לאבנים יש גם משמעות קונקרטית וגם משמעות יותר פסיכולוגית, כך שהאבן הזאת יכולה לסמל את הילד הפנימי שבנו, הבית החמישי באסטרולוגיה וגם יצירתיות. יכול לסמל שיש לך אופי חינני ילדותי, מצד שני אבנים המייצגות את הדור המבוגר סרפנטינה -

8. מחלקת הניירת
1. ענבר - שרף עצים, כיוון שהיא באה מהעצים ולכן הוא מסמל ניירות - מסמל כל מי שעובד עם נייר וניירת, ספרים או לימודים (מרקורי בבית 3), אבן צהובה ומאד קלילה, מסמלת חופש, קיץ כיף וטיסות.
2. עץ מאובן - מופיע עם נימים או פסים חומים יש בה משהו קל יותר ובעל צליל עמום של עץ מאובן. כבד יותר מהענבר, יובש שקשור לניירת ולביורוקרטיה, חוזים, טפסים, תשלומים, כל מה שקשור למסמכים ולנושאים פורמאליים, כל מה שקשור למוסדות, מעמ' - משפטים ומס הכנסה.
3. המטייט - זו אבן מתכתית, כמו קלף הצדק בטארות, מסמל גם חוש צדק וגם ביקורתיות שהגיע הזמן לשפוט בין הדברים חייב לקבל החלטה, לחתוך, מצביע על אסרטיביות.
9. מחלקת הקשיים
ג'ספרים - עניינים לא סגורים מהעבר, בכל הצבעים כולל קרם, ג'ספר אדום - תשוקה, הולך עם הראש בקיר, גדי ועקרב, כפייתיות ותקיעות, קושי ומגבלות, תקוע בכלל העקשנות של עצמו, מקרקע, מחזיר את הכוח של האדמה, תקוע בגלל עצמו.
קלציט - אומרים שהדברים חייבים להבשיל לאט לאט, היא מתחממת לאט, מחום הגוף אבל לאחר מכן היא אוצרת את החום לזמן רב, כך שמשמעותה שכל עכבה לטובה, והעניין הוא לא למהר.
טקטייט - קשיים סובייקטיביים, תחושת ייאוש פנימית כמו 5 גביעים בטארוט. אפשר להשתמש במקומה בג'ט, אולי מדומה מוגזם.
טורמלין שחור - מסמל יכולת חזקה להתמודד עם קשיים, אדם איתן ויציב

10 אבנים שמייצגות רגש
רוז קווארץ - מייצג שלמות רגשית, בגרות באהבה, חמלה, אהבה אוניברסאלית, מי שרוצה להיות מרפא חייב לפתוח את צ'אקרת הלב, שייכת להילרים כיון שהיא עוזרת לפתוח את הלב בצורה עמוקה, מאפשרת גם אהבה רוחנית, אהבה ללא תנאי, מייצגת את החיים הרגשיים (ליד אוניקס קשיים באהבה או חוסר קשר).רו ז קווארץ כשלידה מקושקש מצביע על בעיות מהעבר, רוז קווארץ ולידה עור נמר שהיא אבן של קריירה מראה על אדם שאוהב את העבודה או עבודת ריפוי, ועזרה כמו מרפא, רופא שינים או אחות, רוז קווארץ עם טורקיז בנוסף לקורנליאן - אהבה חושית.
רודונייט - וורוד עם כתמים שחורים, אבן של אהבה כואבת, או פגיעות באהבה.
רודוקרוסייט - טובה נגד אלרגיות, צבע של חניכיים, אבן של בוסר, של רגש גולמי בלתי מעוצב ובלתי מפותח מבחינה רגשית, צורך באהבה, חוסר ניסיון באהבה וסכנה שניתן להשפעה, אחד יכול לעצב אותך מבחינה רגשית, רך לב מבחינה זו שנתון להשפעה.
אבן הירח - עם ברק של פנינה, עם גוונים לבנים. אבן של אינטואיציה, נשיות, ברק עמום. קשור באהבה אימהית, תינוקות, (ליד אבן אודם - בעיות בלהיכנס להריון, על יד אוניקס - בעיות נשיות, בעיות עם ילדים קטנים.
לפידולייט - סגולה עם חתיכות של מוקה, ניצוץ, מייצגת חיבור בין אהבה ארצית לרוחנית, יותר רוחנית בגלל הסגול שבה.
אגת - עולם הרגשות - מזלות המים.

אסתי תירוש, יועצת תקשורת, יועצת תדמית עסקית ופוליטת ומורה רוחנית
http://www.hashahar.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב