דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צביעת אמבטיה מה זה בכלל? למי יש צורך בזה? ולמי פונים ברגע שהחלטנו לבצע צביעת אמבטיה? על כל השאלות הללו כל בעל עסק המציע שירותי שיפוץ, חידוש, ציפוי או 

מאת    [ 16/08/2010 ]

מילים במאמר: 330   [ נצפה 2135 פעמים ]

צביעת אמבטיה מה זה בכלל? למי יש צורך בזה? ולמי פונים ברגע שהחלטנו לבצע צביעת אמבטיה? על כל השאלות הללו כל בעל עסק המציע שירותי שיפוץ, חידוש, ציפוי או צביעת אמבטיה יוכל לענות לכם אך במאמר זה אנסה לתת פתרון כולל לנושא:
לא פעם מתקשרים אלי לקוחות ושואלים אותי : מה זה צביעת אמבטיה - מסתבר שרבים אינם מודעים בכלל לאפשרות של צביעת אמבטיה ישנה וממשיכים לעשות שימוש באמבטיות ישנות ופגומות .עם השנים חלק ניכר מהאמבטיות ניזוקות בעיקר עקב פעולות ניקיון נמרצות ומוגזמות ושימוש בחומרי ניקיון חזקים המכילים חומרים חומציים.
הרוב המכריע של האמבטיות בארץ הן אמבטיות יציקה ישנות שעברו שיפוץ אמבטיה או שהורכבו עד סוף שנות השבעים ואמבטיות פח שהורכבו מתחילת שנות השמונים.
בשני הסוגים הציפוי העליון הוא ציפוי אמאייל.
האמאייל הוא חומר שפגיע מאד לחומצות ולמכות .את האמאייל שורפים בטמפרטורות מאד גבוהות עד 850 מעלות צלזיוס ונוצרת שכבה קשיחה מאד אבל שבירה .ולכן נפילת חפצים כבדים אל תוך האמבטיה גורמת לשברים בשכבת האמאייל.
ברגע ששכבת האמאייל נפגמת הפח נחשף והאמבטיה מתחילה להחליד . השימוש בחומרי ניקיון לחידוש אמבטיה חזקים גם הוא גורם להרס שכבת האמאייל שהולכת ונשחקת עד שבמקרים קשים מבצבצת המתכת מבעד לשכבת האמאייל . כל הפגיעות האלו גורמות לאמבטיה להראות ישנה ואפילו דוחה עד כדי כך שבדירות שכורות שם ההזנחה לא פעם גדולה אנשים נמנעים מלהשתמש באמבטיה או ששמים שטיחונים כדי להמנע ממגע עם האמבטיה הפגומה . המצב הזה יכול להשתנות בתוך שלש שעות ובעלות כספית נמוכה על ידי פעולה פשוטה של ציפוי אמבטיה.
במהלך צביעת אמבטיה האמבטיה הישנה עוברת מספר תהליכי הכנה של מספר סוגי ליטושים עד שהיא הופכת לחלקה ונקיה . לאחר הליטוש מתיזים על האמבטיה בין ארבע לחמש שכבות של חומר בסיס שמהווה תשתית לעשרים שכבות נוספות של חומר ציפוי מתקדם . בגמר הפעולות של צביעת אמבטיה יש להמתין כ 16 שעות לפני השימוש הראשוני . האמבטיה המתקבלת לאחר צביעת אמבטיה היא אמבטיה מחודשת לבנה ומבריקה .(ניתן לצפות גם בחומר צבעוני ) . צביעת אמבטיות מבוצעת אצל צח אמבטיות במיומנות גבוהה תוך שמירה על סטנדרט גבוהה של ביצוע כבר עשרות שנים.

חברת מרובע ברשת מעניקה שירותי קידום ופרסום במנוע החיפוש גוגל.
בין לקוחותינו נמנים: חברות המספקות דלתות פנים, חברות המספקות כספת לבתים ולמשרדים, חברות למכירה ובניית קלנועיות , חברה לניקוי ספות ועוד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב