דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפירמידות 

מאת    [ 17/04/2007 ]

מילים במאמר: 961   [ נצפה 6334 פעמים ]

הפירמידות










משבעת פלאי תבל, הפירמידה היא המבנה המוכר יותר, לא רק משום שהיא הפלא העתיק ביותר, אלא משום שהיא היחידה ששרדה כמעט בשלמותה.
המצרים הקדמונים לא החשיבו ביותר את מבני מגוריהם. על פי אמונתם, חיי האדם היו בר חלוף ודי היה לו בבית העשוי מלבני טיט ועץ ואילו את החיים, שמעבר לחיים יש לקדש, בהיותם חיי נצח ועל כן את קבריהם הם בנו מאבן, כאחוזות קבר אדירות.
הפירמידות ניצבות כיום כתזכורת להערצת המצרים הקדמונים, את החיים שלאחר המוות ואת העובדה, שהפירמידות נבנו כאנדרטאות לארח בהם את קברי הפרעונים.
ההערכה היא, שבמרוצת תקופת הפירמידות בשנים 2000-3000 לפני הספירה
נבנו כשמונים פירמידות, אשר רק חלק מהן שרדו. הגדולה שבהן היא הפירמידה הגדולה בגיזה, המתנשאת לגובה של כ-138 מטר. לפי הערכת המומחים היא נבנתה מ- 2,300,000 גושי אבן, שהמשקל הממוצע של כל אחת מהן הוא כשני טון וחצי.
עד היום, עומדים החוקרים ומשתאים לנוכח אבנים ענקיות אלה ותוהים איך אבנים, שנחצבו הרחק בגדה המזרחית של הנילוס והועברו לאתרי הבניה, שבמערב הנילוס. מה הפלא, שהדבר מעורר שאלות רבות לגבי אופן בנייתן של פירמידות אלה ומטרתן.
הפירמידה של גיזה, הנה הפירמידה הידוע ביותר כיום בעולם, אך פירמידות מפורסמות פחות התגלו במקומות אחרים בעולם: בסין, בהרי ההימלאיה, במקסיקו, בפרו, בצרפת ואף בבריטניה

הנביא הישן, אדגר קייסי, (1877-1945) מדיום אמריקאי, כתב באחד מכתביו, שהפירמידה הגדולה של גיזה נבנתה לפני כעשרת אלפים שנה, בידי איחוד של מצרים, בני אטלנטיס ונוודים קווקזים מדרום מערב רוסיה. האיחוד הזה הונהג על יד "הרמס" (שליח האלים) ואלה מיצרית, כיועצת בשם "איזיס". לדבריו הפירמידה נבנתה, כמאגר להיסטוריה של המין האנושי, שנכתבה בשפות המתמטיקה, הגיאומטריה והאסטרונומיה והיא שימשה כמו כן כמקדש להתקדשות.

מאני הול, מומחה לדתות עתיקות, טוען שבוני הפירמידה הגדולה היו בני יבשת אטלנטיס האבודה, שבהיותם מודעים לשואה העומדת להתרחש ביבשת וכדי להציל ולשמר את הידע שברשותם, עזבו את ארצם ועברו למצרים, בנו את הפירמידות וטמנו בהם את סודותיהם ,שהוצפנו בסמלים.
בשנות ה- 60 וה - 70, הסופר אריך פון דניקן, מחבר "מרכבות האלים" האמין, שיצורים מהחלל החיצון, בעלי טכנולוגיה מפותחת, היו אלה, שעזרו לבנות את הפירמידות.
ברברה מרסיניאק, בספרה "מבשרי השחר" טוענת: "על פני פלנטה זו וברחבי היקום, מבנה הפירמידה משמש כדי לייצג אחדות גדולה של תודעה. זהו המבנה הקשה ביותר ליצירה על כל פאותיו הרבות ועם זאת מבנה של שלמות. זהו מבנה שאוסף אנרגיה מן האדמה ושולח אותה כלפי חוץ".
בשנים האחרונות התפרסמו ידיעות על יכולת השימור, הריפוי,ההגנה והניקוי האנרגטי המצוי בפירמידות.

מה יש בצורת הפירמידה, שמעניק לה כוח מסתורי כל כך גדול?
שנים של מחקרים ושפע של עדויות מראים, שהפירמידות מכילות בתוכם כוח אנרגטי אדיר אשר אפשר לתארו, כרנספורמטור אנרגטי עצום. הפירמידות מייצרות יונים שליליים באוויר ויש בכוח אנרגיה זו לאזן את השדה האלקטרומגנטי של גוף האדם.
מדענים, שניסו למדוד את מידת חדירתן של קרני השמש לפירמידה, לא הצליחו בכך. כוחות מסתוריים הטו את מכשירי המדידה המשוכללים והיתלו בהם. המדידות השתנו מדי יום, גם אם נרשמו באותה נקודה ובאותו מכשור. המדען גוהר, שעמד בראש המחקר, הודה בכישלונם וסיכם: "מה שקורה כאן הוא בלתי אפשרי מבחינה מדעית. בפירמידה פועל כוח הנוגד את חוקי הטבע".
קרל דרבל, מהנדס צ'כי, אשר ערך ניסויים במודלים של פירמידות, גילה כי קיים קשר בין הצורה והחלל שבפירמידות לבין תהליכים ביולוגיים, פיסיקליים וכימיים המתרחשים בתוך חלל זה. דרבל גילה, כי הפירמידה פועלת, כמעגל תאוצה ואנרגיה הנקלטת מהקוסמוס ויש לה השפעה ניכרת ומטיבה על הבריאות הגופנית והנפשית.
ברברה מרסיניאק ממשיכה וטוענת בספרה: "באסטרולוגיה יש הבנה, שלזווית מסוימת יש נקודת עוצמה ושדברים מסוימים מתרחשים דרך זווית מסוימת. אותו הדבר לגבי צורת הפירמידה. הפירמידה הגדולה קשורה לשימוש בזוויות ובצורות. בזוויות ובצורות נאספת אנרגיה. למעלות מסוימות יש כוחות מסוימים".
ואכן, בבדיקות שנערכו בפירמידה בגיזה התגלה שזווית הבניה של הפירמידה נעה ביו 51 ל- 53 מעלות, כמחצית מזווית התהודה של המים (D-HYDOGEN OXIDE ), שהינה 104.5 מעלות. ואולי הדבר מסביר את אחד מכוחותיה המסתוריים של הפירמידה - יכולת השימור. צורתה סייעה כפי הנראה לתהליך החניטה ושימור המומיות החנוטות.
מדענים גילו, שבכוחות שימור אלה, ניתן היום להשתמש לשימור מזון, תרופות פרחים ועוד.

האם כל זה הוא מסתורין, או שכוח גדול מהבנתנו עומד מאחורי זה?
הפירמידה המפורסמת של חופו, גובהה כפול מיליון, תואם את המרחק בין כדור הארץ לשמש. האם הדבר בעל משמעות או יד המקרה.?
קבוצה לא קטנה של מאמינים, תוהה האם אבותינו עבדו בפרך רק משום שהמצרים דרשו כך, או שמא הייתה זו דרכו של העם היהודי ליצור קשר עם כוחות מהחלל החיצון?
ועוד...קברו של פרעה, תות אנך אמון, גם הוא תעלומה. אומרים, שקללה איומה רובצת במקום והיא מסכנת את חייו של כל מי שמעז לגעת באוצרות העצומים הטמונים במקום ואכן, "קללת פרעונים" מסתורית זו כבר פגעה במי שהעז להפריע את מנוחת המתים. כמה מהחוקרים מתו בתאונות מסתוריות, כמו: מחלה פתאומית, תאונה בלתי צפויה, הכשת נחש וכו'

עובדות מהשטח:
מזון, שהוצב מתחת לפירמידה נשמר טרי, פי שלושה מאשר מזון, שנשאר מחוץ למקרר. האנרגיה תשמר את הדברים ואף תחנוט אותם ואף לא תיתן לריקבון או לעובש להופיע.
קרל דארבל, הוכיח את היכולת של אנרגיית הפירמידות לחדש את חדותם של סכיני גילוח ישנים ואף הגיש הצעה לרישום פטנט על דגם הפירמידה מקרטון שבנה.
כיום פירמידות חדשניות הן מוצר, שנמכר היטב ברחבי העולם.
ואפשר להשתמש בהם: * לשקם את ברק התכשיטים והמטבעות.
? לטהר מים.
? למנוע החמצת חלב ושימורו טרי.
? לייבוש פרחים ללא איבוד צורה וצבע.
? לזירוז גידול צמחים.
? לשיפור טעמו של הקפה, היין ומיצי פירות.
? לריפוי חתכים, חבלות, כוויות וכמו כן להפחתת כאבי ראש ושיניים.
? להאטת או להפסקת גדילת מיקרואורגניזם (חיידקים).
? להגיע למדיטציה, לרוגע ולשינה. האנרגיה באוהל פירמידה מביאה את המוח למצב של אלפא-טטה.

לסיכום:
אלזיבט הייך, בספרה "חניכה לאמת"(התקדשות), כותבת ": הפירמידות ימשיכו לעמוד אלפי שנים ויבשרו לאנושות את האמיתות הגבוהות הבנויות בהן. אנשים בעלי עיניים אוזניים ימצאו ויכירו חלקי אמת אלה, למרות שלא יוכלו לפענח את כל החוקים האסטרונומיים והמתמטיים של הפירמידות: מספר קטן של אנשים בעלי רמת התפתחות גבוהה, יוכלו אפילו להבין את האמת, שהפירמידות מבטאות. מאידך לגבי מוחות פרימיטיביים, הפירמידות יהוו תמיד חידה - ממש כמו הספינקס - עד אשר הם יגיעו לנקודה של יכולת לפתור את חידתם הם."



http://www.crystalinks.com/12pyrthoth.html

http://www.crystalinks.com/pyramids.html

http://www.crystalinks.com/giza.html





|
אסתי תירוש, יועצת תקשורת, יועצת תדמית ומורה רוחנית
http://www.hashahar.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב