דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להפסיק לעשן 

מאת    [ 15/08/2010 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2023 פעמים ]

איך להפסיק לעשן

איך להפסיק לעשן? שלוש המילים  האלה הן אולי שלוש המילים הקשות והמורכבות ביותר עבור מיליוני מעשנים ברחבי העולם. מבחוץ הדבר נראה לנו קל, אנחנו חושבים לתומנו שעל מנת שמעשן יפסיק לעשן הוא בסך הכל צריך להגיד לעצמו שהוא מפסיק. בפועל אין הדבר כך. ההתמכרות לעישון כפי שניתן לראות במחקרים רבים שנערכו  בשנים האחרונה אינה קשורה ברוב המקרים לניקוטין. ההתמכרות מקורה בהתמכרות התנהגותית ולראיה הרבה אנשים  אשר מפסיקים לעשן, מתחילים למצוץ סוכריות או ללעוס מסטיק כתחליף. הפיתוח הטכנולוגי האחרון בתחום של גמילה מעישון נקרא הסיגריה האלקטרונית. הסיגריה האלקטרונית הינו גאדג'ט אלקטרוני בעל גוף מפלסטיק הזהה לסיגריה  הרגילה. הוא  כל כך דומה עד שהוא אפילו מוציא אדים המדמים את העשן של הסיגריה.

בעזרת ה סיגריה אלקטרונית היתר לענות על השאלה איך להפסיק לעשן. איך להפסיק לעשן, היא שאלה  אשר רבים מתחבטים בה, בעזרת  הסיגריה האלקטרונית ניתן לבצורה מדורגת להפסיק לעשן את הסיגריה הרגילה ולעבור לעשן סיגריה אלקטרונית. סיגריה אלקטרונית אינה מכילה חומרים רעילים ואינה גורמת לבגדים שלנו להיות מסריחים מריח הסיגריות פשוט משום שלא מדובר על סיגריות אמיתיות! לכן, כיום  ניתן לענות על השאלה איך להפסיק לעשן בצורה יעיעלה ואפקטיבית.

לכל אותם סקפטים אשר בטוחים כי ניתן לענות על השאלה איך להפסיק לעשן  ב50 דקות אצל הפסיכולוג מוזמנים להמשיך לשלם לפסיכולוג שלהם אלפי שקלים אבל רצוי שתדעו שניתן לעשות זאת אחרת ובצורה הרבה יותר זולה. הערכה של הסיגריה האלקטרונית מכילה שני פילטרים, מטען חשמלי, מטען
USB ועטיפה אשר שומרת על כל הציוד. העלות של זה איננה יקרה בטח לא בהשוואה לצריכת הסיגריות היום יומית שלכם. כל אותם סקפטים אשר אינם מאמינים ביעילותה של הסיגריה האלקטרונית מוזמנים לנסות.

אם גם לכם  נמאס להתנשף אחרי הליכה של 5 דקות או להרגיש קוצר נשימה אחרי עליית קומה אחת עם מדרגות זה הזמן שלכם ללמוד איך להפסיק לעשן.  איך להפסיק לעשן עבור רבים מהצרכנים של הסיגריה האלקטרונית אינה  סתם ססמא.  באמצעות הסיגריה האלקטרונית תוכלו לשדרג את חייכם בצורה בלתי רגילה, המעבר הזה משאיפת חומרים  רעילים למצב בו אתם למעשה לא שואפים כלום ולא מזהמים את עצמכם ואת הסובבים אתכם הינו מעבר חיובי והוא  שלב ראשון בדרל לגמילה מוחלטת מהתלות שלכם בסיגריה. יש אנשים אשר חייבים את המשך חייהם לסיגריה החשמלית, אתם מוזמנים לנסות אותה ולהחליט אח"כ אם להישאר או לא.

 

מאת:

שי פור

מתוך אתר האינטרנט : בום פראייס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב