דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כרטיסי ביקור לעסק 

מאת    [ 15/08/2010 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 3134 פעמים ]

באופן מפתיע, למרות שהאינטרנט הפך לכלי קידום ולכרטיס ביקור עבור אנשים וארגונים (אם בדף פייסבוק או באתר בית, ואפילו בטוויטר), הרי שהתחום של כרטיסי ביקור לא וירטואליים בעליל, המודפסים דרך בתי דפוס, רק הלך וגדל. ואולי אין זה כה מפתיע, שכן אם באלף הקודם הדפסת כרטיס ביקור היתה יקרה יותר ומורכבת יותר, הרי שהמעבר מבתי דפוס של הדור הקודם אל בתי דפוס דיגיטליים גרם לירידת מחירים ולכך שהנפקת כרטיסי ביקור הינה מהירה וזמינה יותר. למשל, בעבר נדרשו בתי דפוס להחזיק במכונות מיוחדות עבור הדפסה בצבע, בעוד היום בזכות המכשור הדיגיטלי המתקדם בתי דפוס כבר הולכים צעד נוסף קדימה ומציעים כרטיסי ביקור צבעוניים כסטנדרט, עם תוספות ייחודיות, כגון, כיתוב מוזהב, אפקטים של הבלטות וכדומה.

 

כרטיסי ביקור הם עודם אמצעי שיווקי מעולה, שאין לו תחליף. כיום כרטיסי ביקור מיועדים לא רק לבעלי עסקים עצמאיים או בעלי משרות חשובות ו/או גבוהות, אלא ניתן להשתמש בהם גם לקידום בלוג שפתחנו באינטרנט או חשבון פליקר שאנו רוצים להסב אליו את תשומת הלב – זאת בזכות המחירים הנוחים יותר מאי פעם להדפסת כרטיסי ביקור.

 

נקודות חשובות בעיצוב כרטיסי ביקור

 

אינפורמציה: מהם כרטיסי ביקור אם אינם נושאים עליהם את המידע הדרוש ליצירת קשר עמכם? הקפידו על רישום פרטים מלאים. למשל, הוראות הגעה שוות כקליפת שום אם בכתובת שכחתם לציין את שם היישוב (תתפלאו, יש לא מעט מקרים שכאלו). אם יש לעסק לוגו כדאי שהוא יופיע על הכרטיס. כמו כן, עבור המגע האישי, ציינו את שמכם ותפקידכם בארגון, או את שם האדם המעניק את השירות שמקדם כרטיס הביקור.

 

גודל: כרטיסי ביקור בעלי גודל בלתי שגרתי או צורה מיוחדת יבלטו מול ים כרטיסי הביקור השגרתיים הנדחפים ליד באופן תדיר. עם זאת, לחריגה מהסטנדרט (שהינו מלבן של חמישה על תשעה סנטימטרים) יש מחיר, ולא רק כזה המתבטא בעלותה של הדפסת כרטיסי ביקור אלו – יש לקפל או לכופף כרטיסי ביקור חריגים כדי לדחוף אותם לכיס ולארנק, ועל כן הם בסכנת שחיקה, או במקרה של גודל חריג ביותר, סכנת העפה לפח.

 

התבלטות: ישנם עסקים ושירותים שעבורם יתאימו כרטיסי ביקור סולידיים. אולם אם מדובר בעסקים ובשירותים בעלי מעוף, שעבורם יתאימו כרטיסי ביקור בעיצוב בלתי שגרתי ומקורי יותר, או אם רצונכם בכל זאת להתבלט, ניתן לעשות זאת במבחר דרכים: קודם כל, שימוש נכון בצבע. דבר שני, הוספת ציטוט או איור מעניין בעיצוב הגרפי. אפשר גם לבחור בטכניקות הדפסה שונות ושוברות שגרה שמציעים בתי דפוס מסוימים. למשל, להוסיף הבלטה תלת מימדים של אותיות או אלמנטים גרפיים בכרטיסי ביקור, באמצעות הדפסה בהבלטת חום.

 

בחירת נייר עבור כרטיסי ביקור: ישנם סוגי נייר רבים שונים, ואף בעלי משקלים שונים. כמו כן ניתן להדפיס על גבי כרטיסי פלסטיק. כמובן, כל חריגה מהסטנדרט תתבטא במחיר גבוה יותר. עם זאת, כדאי לא לזלזל ולבחור בנייר לא איכותי שאינו עמיד, שכן כרטיסי ביקור מניירות כאלו לא יחזיקו מעמד זמן רב ולא יתנו תמורה טובה לכסף שלכם.

 






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב