דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רילוקיישן - אין חכם כבעל ניסיון 

מאת    [ 14/08/2010 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 4493 פעמים ]

 

עושים רילוקיישן לחו"ל? מעבירים למשכנכם החדש אשר מעבר לאוקיאנוס את כל תכולת ביתכם הנוכחי כולל חפציכם האישיים? איך תבדקו את רמת השירות של החברה שתארגן עבורכם את כל פעולות הרילוקיישן? למדו מניסיוני האישי, כמי ששלח מטענים ייחודיים הכוללים ציוד מחקרי מדעי, ציוד אופטי, ציוד צילום ומטענים ייחודיים נוספים.

ראשית, בדקתי את זהות ואמינות החברה שאמורה הייתה לבצע את פעולות האריזה והטענת המכולה, כלומר, דרשתי וקיבלתי המלצות מבעלי ניסיון בתחום הרילוקיישן; בדקתי את חברת התובלה הישראלית שאמורה להוביל את המכולה מביתי לנמל המוצא, ואת חברת התעופה בארץ היעד שאמורה הייתה להוביל את המטען מנמל היעד בחו"ל למשכני החדש; ביקשתי המלצות מלקוחות קודמים באשר לניסיון שצברה החברה לעמילות מכס בטיפול בציוד המקצועי הייחודי והמטען האישי הייחודי שביקשתי להוביל לחו"ל. עמיל המכס מיומן אמור היה לשחרר אותו ביעילות ובמהירות, ונציגי החברה בחו"ל אמורים לדאוג להובלת המטען מהנמל עד לבית. אגב, אני וידאתי לא רק שהמטען אכן יגיע עד לפתח ביתי, אלא גם שעובדי חברת התובלה יפרקו ויסדרו אותו בחדרי הדירה על פי תוכנית קבועה מראש.

לא פחות חשוב: ביררתי אם כחלק מתנאי השירות של חברת השילוח אני זכאי לייעוץ ולליווי מקצועי צמוד בכל שלב משלבי הרילוקיישן. ליועץ הצמוד יש תפקיד משמעותי בעיקר בשלב ההכנות: הוא אמור לטפל בכל מסמכי השילוח הרלוונטיים, ולהמליץ באיזה אמצעי תחבורה יבוצע הרילוקשיין  - במטוס מטען או באונית משא - וזאת, כמובן, על פי אופי המטען.

כאן צריך להסביר את המשמעות של כל אחד מאמצעי ההובלה לתהליך הרילוקיישן: הובלה ימית אידיאלית להעברת מטענים כבדים וגדולים (למשל רהיטים) ועלותה זולה בהרבה מהובלה אווירית. ואולם, הובלה ימית איטית הרבה יותר, ולכן אם לא תקדימו ותשלחו את הרהיטים שלכם לפחות חודש לפני שאתם עצמכם עולים על המטוס, סביר להניח שתמצאו את דירתכם החדשה ריקה עם הגיעכם. האמת היא, שזה לא יהיה נורא כל כך, שכן סביר להניח שאת הרהיטים העיקריים (כמו מיטה) ואת מכשירי החשמל החיוניים ביותר (כמו מקרר) תרכשו בארץ היעד (גם עלות המשלוח תהייה גבוהה יחסית לעלות הרכישה), אז לכל היותר תמתינו כמה ימים או שבועות לשידה האהובה עליכם... כשמדובר בחפצים אישיים, למשל בגדים, סביר להניח שתעדיפו לשגר אותם בהובלה אווירית. אמנם היא יקרה יותר מהובלה ימית אך מהירה בהרבה. בתוך ימים ספורים ידפקו המובילים על דלתכם ויציבו את ארגזי המטען בדירה. אגב, במקרה שדירתכם לא תהייה פנויה לכניסה, ותיאלצו לבלות כמה ימים בבית מלון או בטיול בארץ היעד, תוכלו לאחסן את המכולה שלכם במחסנים של החברה שביצעה עבורכם את הרילוקיישן.  

לסיום, הנה כמה לקחים שאותם למדתי על בשרי בכמה מהזדמנויות הרילוקיישן שלי: חשוב לפנות לחברה שמספקת שירותי רילוקיישן בין ארבעה לשמונה שבועות לפני מועד הרילוקיישן ולהתחיל בתהליך. צריך לקחת בחשבון, שצריך להזמין מכולה, או לשריין מקום במכולה המשותפת לכמה לקוחות, וכן לשריין מקום במחסני האוניה או המטוס.

ולא פחות חשוב: חובה לבדוק מראש את איכות המעקב שתנהל חברת השילוח אחרי המטען בכל אחד משלבי הרי לוקיישן, לברר היטב את כל הפרטים של פוליסת הביטוח, ולוודא שהמטען אכן מבוטח במלוא שוויו. מטען שהלך לאיבוד או ניזוק – כל סכום שתשלם חברת הביטוח לא יפצה אתכם על הנזק שייגרם לכם.

לסיכום: זקוקים לשירותי רילוקיישן יעילים? בחרו חברה מוכרת שתספק לכם שירותי רילוקיישן אמינים. כך תוכלו לצאת לדרך רגועים, ולהיות סמוכים ובטוחים שמטענכם יגיע בשלום ליעדו, ובמועד המתוכנן.

 

 

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב