רילוקיישן - אין חכם כבעל ניסיון
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

רילוקיישן - אין חכם כבעל ניסיון 

מאת    [ 14/08/2010 ]
מילים במאמר: 518   [ נצפה 3811 פעמים ]

 
 

 

עושים רילוקיישן לחו"ל? מעבירים למשכנכם החדש אשר מעבר לאוקיאנוס את כל תכולת ביתכם הנוכחי כולל חפציכם האישיים? איך תבדקו את רמת השירות של החברה שתארגן עבורכם את כל פעולות הרילוקיישן? למדו מניסיוני האישי, כמי ששלח מטענים ייחודיים הכוללים ציוד מחקרי מדעי, ציוד אופטי, ציוד צילום ומטענים ייחודיים נוספים.

ראשית, בדקתי את זהות ואמינות החברה שאמורה הייתה לבצע את פעולות האריזה והטענת המכולה, כלומר, דרשתי וקיבלתי המלצות מבעלי ניסיון בתחום הרילוקיישן; בדקתי את חברת התובלה הישראלית שאמורה להוביל את המכולה מביתי לנמל המוצא, ואת חברת התעופה בארץ היעד שאמורה הייתה להוביל את המטען מנמל היעד בחו"ל למשכני החדש; ביקשתי המלצות מלקוחות קודמים באשר לניסיון שצברה החברה לעמילות מכס בטיפול בציוד המקצועי הייחודי והמטען האישי הייחודי שביקשתי להוביל לחו"ל. עמיל המכס מיומן אמור היה לשחרר אותו ביעילות ובמהירות, ונציגי החברה בחו"ל אמורים לדאוג להובלת המטען מהנמל עד לבית. אגב, אני וידאתי לא רק שהמטען אכן יגיע עד לפתח ביתי, אלא גם שעובדי חברת התובלה יפרקו ויסדרו אותו בחדרי הדירה על פי תוכנית קבועה מראש.

לא פחות חשוב: ביררתי אם כחלק מתנאי השירות של חברת השילוח אני זכאי לייעוץ ולליווי מקצועי צמוד בכל שלב משלבי הרילוקיישן. ליועץ הצמוד יש תפקיד משמעותי בעיקר בשלב ההכנות: הוא אמור לטפל בכל מסמכי השילוח הרלוונטיים, ולהמליץ באיזה אמצעי תחבורה יבוצע הרילוקשיין  - במטוס מטען או באונית משא - וזאת, כמובן, על פי אופי המטען.

כאן צריך להסביר את המשמעות של כל אחד מאמצעי ההובלה לתהליך הרילוקיישן: הובלה ימית אידיאלית להעברת מטענים כבדים וגדולים (למשל רהיטים) ועלותה זולה בהרבה מהובלה אווירית. ואולם, הובלה ימית איטית הרבה יותר, ולכן אם לא תקדימו ותשלחו את הרהיטים שלכם לפחות חודש לפני שאתם עצמכם עולים על המטוס, סביר להניח שתמצאו את דירתכם החדשה ריקה עם הגיעכם. האמת היא, שזה לא יהיה נורא כל כך, שכן סביר להניח שאת הרהיטים העיקריים (כמו מיטה) ואת מכשירי החשמל החיוניים ביותר (כמו מקרר) תרכשו בארץ היעד (גם עלות המשלוח תהייה גבוהה יחסית לעלות הרכישה), אז לכל היותר תמתינו כמה ימים או שבועות לשידה האהובה עליכם... כשמדובר בחפצים אישיים, למשל בגדים, סביר להניח שתעדיפו לשגר אותם בהובלה אווירית. אמנם היא יקרה יותר מהובלה ימית אך מהירה בהרבה. בתוך ימים ספורים ידפקו המובילים על דלתכם ויציבו את ארגזי המטען בדירה. אגב, במקרה שדירתכם לא תהייה פנויה לכניסה, ותיאלצו לבלות כמה ימים בבית מלון או בטיול בארץ היעד, תוכלו לאחסן את המכולה שלכם במחסנים של החברה שביצעה עבורכם את הרילוקיישן.  

לסיום, הנה כמה לקחים שאותם למדתי על בשרי בכמה מהזדמנויות הרילוקיישן שלי: חשוב לפנות לחברה שמספקת שירותי רילוקיישן בין ארבעה לשמונה שבועות לפני מועד הרילוקיישן ולהתחיל בתהליך. צריך לקחת בחשבון, שצריך להזמין מכולה, או לשריין מקום במכולה המשותפת לכמה לקוחות, וכן לשריין מקום במחסני האוניה או המטוס.

ולא פחות חשוב: חובה לבדוק מראש את איכות המעקב שתנהל חברת השילוח אחרי המטען בכל אחד משלבי הרי לוקיישן, לברר היטב את כל הפרטים של פוליסת הביטוח, ולוודא שהמטען אכן מבוטח במלוא שוויו. מטען שהלך לאיבוד או ניזוק – כל סכום שתשלם חברת הביטוח לא יפצה אתכם על הנזק שייגרם לכם.

לסיכום: זקוקים לשירותי רילוקיישן יעילים? בחרו חברה מוכרת שתספק לכם שירותי רילוקיישן אמינים. כך תוכלו לצאת לדרך רגועים, ולהיות סמוכים ובטוחים שמטענכם יגיע בשלום ליעדו, ובמועד המתוכנן.

 

 

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב