דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנות להורדה בחינם 

מאת    [ 13/08/2010 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 4576 פעמים ]

תוכנות להורדה

באינטרנט ובכלל הרשת ישנן מאות אלפים של תוכנות להורדה בחינם או בתשלום, אך כיצד נוכל לדעת איזו תוכנה מתאימה לשימושים שלנו ואיזו תוכנה לא מתאימה. איך נדע מאיפה להוריד את התוכנה ומה הסיכונים בשימוש בקראקים ובסריאלים, ומהיכן מומלץ להוריד. על כל זאת ועוד אענה במאמר הזה.

מאיפה להוריד את התוכנה?

קראנו מאמר אודות תוכנה חדשה או גרסא מתקדמת של תוכנה אותה אנו רוצים להוריד, אך איננו יודעים מאיפה להוריד אותה? מה נעשה? כיום יש ברשת מאות אתרים שמפרסמים תוכנות להורדה אך ממקורות לא אמינים וככל הנראה מלאים בוירוסים, לכן נצטרך לברר תחילה האם האתר שאני מוריד ממנו הוא מפוקפק או מקור אמין? אתרים שהם מאוחסנים על סאב דומיינים או דומיינים ארוכים ולא מוכרים לא מומלצים. מומלץ להוריד רק מאתרים מוכרים ופופלארים. בדקו לאיפה הקישור מהאתר שאתם מורידים ממנו את התוכנה מקשר. במידה והאתר מקשר לאתרים שהייעוד שלהם זה אחסון קבצים כמו RAPIDSHARE ו FILEFLYER יש סיכוי טוב שהתוכנה נגועה בוירוסים, הקפידו להוריד רק מאתרי היצרן ואתרים בטוחים. כמו כן עליכם לדאוג תמיד שיהיה מותקן אצלכם במחשב אנטיוירוס מתקדם, וכמובן מעודכן, שישמור על המחשב שלכם מפני מזיקים ורוגלות. מפיצים לא לא חוקיים של תוכנות, מכניסים לתוך קישורי ההורדות שלהם המון תוספים, וירוסים, כדי להאט לחם את המחשב ובעיקר בפרסומות ופופאפים!

הסכנות בהורדת קראקים.

ישנן הרבה סכנות כאשר אנו מחפשים תוכנות להורדה מהאינטרנט במיוחד כאשר משתמשים בקראק כדי להפוך את התוכנה שהורדנו לחוקית. ברוב המיקרים הקראקים שמפורסמים באינטרנט מלאים בוירוסים ובסוסים טרוייניים שלבסוף רק יפגעו לנו במחשב ויגרמו לו להיות איטי או לפעול לא כשורה, לכן תמיד מומלץ להוריד מאתר היצרן את התוכנה ולקנות אותה כאשר תקופת הניסיון תמה. בכל אופן הקפידו תמיד שהאנטיוירוס שלהם יהיה פועל ומעודכן כדי שיבצע סריקה על ההתקנה שזה עתה הורדתם ועל הקבצים שאתם מתקינים.

לסיכום,

לאחר שקראתם את המאמר והבנתם בגדול את חשיבות הורדת התוכנות מאתרי היצרן על מנת להגן על המחשב שלכם מוירוסים ומרוגלות, תוכלו לחפש תוכנות להורדה מהאינטרנט אם טיפה יותר ידע ופחות סיכוי לפגוע במחשב שלכם. וזכרו, יש צוות גדול של מתכנתים שעומד מאחורי התוכנה שאתם הורדתם, שעובדים שעות כל יום כדי שאתם תהנו מתוכנה איכותית שתענה על כל הדרישות שלכם. לקנות תוכנה זה לא פשע, וכך בעצם אתם תומכים באותם יוצרי התוכנות שאתם משתמשים בהם.

גיא חברה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב