דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יחסי ציבור לעורכי דין: אתם לא מעניינים מספיק? 

מאת    [ 13/08/2010 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 1690 פעמים ]

עורכי דין רבים אומרים לי שהם היו מאד רוצים שיהיה להם משרד יחסי ציבור, אבל אין להם מה לתת לתקשורת.

כל מה שיש להם זה איזה תיק אחד או שניים מעניינים בשנה, ולכן לא שווה להם לשלם כל כך הרבה כסף למשרד יחסי ציבור.

לצערי, זהו עוד מיתוס שגוי שיש לעורכי דין על התקשורת –שרק מונע מהם מלהתפרסם.

אני בכלל לא חושב שצריך להעביר לתקשורת רק תביעות או פסקי דין חדשים.

עיסוק רק בתיקים שהגיעו למשרד, משול להסתכלות דרך החלון האחורי של הרכב שלכם.

כל מה שתשיגו בפעולה שכזו היא פרסום בנושאים בהם עסקתם בעבר, ובכך תדאגו שבעתיד יגיעו אליכם רק תיקים דומים. אם התחום בו אתם מצויים, וקצב התיקים שמגיע אליכם מספק אתכם, אז אתם בהחלט לא צריכים יחסי ציבור.

אבל ברוב המקרים אין זה המצב.

על מנת לנווט את הנתיב העסקי שלכם – אל תנהגו כשגבכם מופנה אל התנועה.

כך לא מומלץ לנהוג במכונית דוהרת, כאשר שביל המציאות מעוקל ומלא מכשולים, כמו חייו של עורך דין בישראל.

 

שיווק עורכי דין  החוזה פני עתיד

שיווק עורך דין החוזה פני עתיד יושג רק כאשר תיזמו כתבות רוחב שאינן קשורות דווקא לתיקים או לפסיקות בהן היה לכם חלק, אלא עוסקות באותן דאגות המטרידות את קהלי היעד שלכם.

כל כתבה איכותית שכזו המופיעה בכלי התקשורת עשויה גם למתג אתכם כמומחים בתחום בו אתם רוצים לעסוק, וגם להביא אליכם פניות מצד לקוחות שאלו בדיוק הדאגות הטורדות אותם בימים אלה.

לא כל מה שאתם חושבים שהוא משעמם באמת משעמם. על פי רוב עורכי הדין שופטים את התיקים שלהם על פי רמת החדשנות שיש בהם כלפי העולם המשפטי. פעמים רבות, מה שנראה כמו תביעה שכיחה, עשויה להיתפס על ידי התקשורת כתביעה מעניינת, בעוד שפסק דין תקדימי – יכול לא לעבור את מחסום העורך – בשל יתר משפטיות.

כמו כן, לא כל התביעות שמגיעות אליכם שוות פרסום, לא בגלל שהן משעממות. חלקן אכן כאלה, אלא בגלל שהמיתוג שלכם נשען באופן מאד משמעותי על הפרסומים עליכם בעיתונות ובאינטרנט, וייתכן שיהיו לכם תיקים שלא יציירו אתכם כמומחים בתחום בו אתם מתעניינים – ואז עלולים להגיע אליכם לקוחות לא רצויים.

תכנון מוקדם של הפעולות התקשורתיות שלכם, על פי קהלי היעד הרצויים לכם, וייזום של כתבות המיועדות במיוחד אל קהלי היעד, שלא מסתמכות דווקא על תיקים שלכם או פסיקות שהשגתם – יכול בהחלט להכניס אתכם לתקשורת, ולהביא לכם לקוחות מהתחומים הרצויים לכם ביותר.

 

רן שריר – יחסי ציבור לעורכי דין

רן שריר, בעלים של משרד יחסי ציבור 'שריר תקשורת'. המשרד מתמחה ביחסי ציבור למוצרי צריכה, ספרים ועורכי דין להופעות בטלוויזיה, רדיו, מגזינים, עיתונות, מקומונים וברחבי רשת האינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב