יחסי ציבור לעורכי דין: אתם לא מעניינים מספיק?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

יחסי ציבור לעורכי דין: אתם לא מעניינים מספיק? 

מאת    [ 13/08/2010 ]
מילים במאמר: 532   [ נצפה 1505 פעמים ]

 
 

עורכי דין רבים אומרים לי שהם היו מאד רוצים שיהיה להם משרד יחסי ציבור, אבל אין להם מה לתת לתקשורת.

כל מה שיש להם זה איזה תיק אחד או שניים מעניינים בשנה, ולכן לא שווה להם לשלם כל כך הרבה כסף למשרד יחסי ציבור.

לצערי, זהו עוד מיתוס שגוי שיש לעורכי דין על התקשורת –שרק מונע מהם מלהתפרסם.

אני בכלל לא חושב שצריך להעביר לתקשורת רק תביעות או פסקי דין חדשים.

עיסוק רק בתיקים שהגיעו למשרד, משול להסתכלות דרך החלון האחורי של הרכב שלכם.

כל מה שתשיגו בפעולה שכזו היא פרסום בנושאים בהם עסקתם בעבר, ובכך תדאגו שבעתיד יגיעו אליכם רק תיקים דומים. אם התחום בו אתם מצויים, וקצב התיקים שמגיע אליכם מספק אתכם, אז אתם בהחלט לא צריכים יחסי ציבור.

אבל ברוב המקרים אין זה המצב.

על מנת לנווט את הנתיב העסקי שלכם – אל תנהגו כשגבכם מופנה אל התנועה.

כך לא מומלץ לנהוג במכונית דוהרת, כאשר שביל המציאות מעוקל ומלא מכשולים, כמו חייו של עורך דין בישראל.

 

שיווק עורכי דין  החוזה פני עתיד

שיווק עורך דין החוזה פני עתיד יושג רק כאשר תיזמו כתבות רוחב שאינן קשורות דווקא לתיקים או לפסיקות בהן היה לכם חלק, אלא עוסקות באותן דאגות המטרידות את קהלי היעד שלכם.

כל כתבה איכותית שכזו המופיעה בכלי התקשורת עשויה גם למתג אתכם כמומחים בתחום בו אתם רוצים לעסוק, וגם להביא אליכם פניות מצד לקוחות שאלו בדיוק הדאגות הטורדות אותם בימים אלה.

לא כל מה שאתם חושבים שהוא משעמם באמת משעמם. על פי רוב עורכי הדין שופטים את התיקים שלהם על פי רמת החדשנות שיש בהם כלפי העולם המשפטי. פעמים רבות, מה שנראה כמו תביעה שכיחה, עשויה להיתפס על ידי התקשורת כתביעה מעניינת, בעוד שפסק דין תקדימי – יכול לא לעבור את מחסום העורך – בשל יתר משפטיות.

כמו כן, לא כל התביעות שמגיעות אליכם שוות פרסום, לא בגלל שהן משעממות. חלקן אכן כאלה, אלא בגלל שהמיתוג שלכם נשען באופן מאד משמעותי על הפרסומים עליכם בעיתונות ובאינטרנט, וייתכן שיהיו לכם תיקים שלא יציירו אתכם כמומחים בתחום בו אתם מתעניינים – ואז עלולים להגיע אליכם לקוחות לא רצויים.

תכנון מוקדם של הפעולות התקשורתיות שלכם, על פי קהלי היעד הרצויים לכם, וייזום של כתבות המיועדות במיוחד אל קהלי היעד, שלא מסתמכות דווקא על תיקים שלכם או פסיקות שהשגתם – יכול בהחלט להכניס אתכם לתקשורת, ולהביא לכם לקוחות מהתחומים הרצויים לכם ביותר.

 

רן שריר – יחסי ציבור לעורכי דין

רן שריר, בעלים של משרד יחסי ציבור 'שריר תקשורת'. המשרד מתמחה ביחסי ציבור למוצרי צריכה, ספרים ועורכי דין להופעות בטלוויזיה, רדיו, מגזינים, עיתונות, מקומונים וברחבי רשת האינטרנט

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב