דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעשות כסף קל - משחק ילדים 

מאת    [ 13/08/2010 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 8612 פעמים ]

כסף מכלום
באינטרנט יש תשובות לכול השאלות בעולם. אולי לא תשובות נכונות, אבל עדיין תשובות לכול השאלות שיש בעולם. גם לשאלה החשובה מכולם - איך לעשות כסף קל - יש הרבה תשובות באינטרנט. אפילו אם יבוא מישהו וישאל איך ילדים יכולים להרוויח כסף, ילדים בגיל 12 ו-13 - גם לזה הוא ימצא תשובה.

פעם התשובה היחידה למי שרצה לדעת איך לעשות כסף קל הייתה לקחת אקדח ולשדוד בנק. זה היה הרבה יותר קל מלעבוד במכרה פחם אבל לא פחות מסוכן. היום יש דרכים אחרות לעשות זאת. דרכים כל-כך קלות שאפילו ילדים יכולים ללמוד לייצר הכנסות באינטרנט. אם תחפשו איך ילדים יכולים להרוויח כסף התשובה הכי טובה שתמצאו היא: דרך האינטרנט, בעזרת האינטרנט ועל ידי האינטרנט. האינטרנט הוא ממלכת הכלום, אלא שעולם וירטואלי זה הוא בסיס עבור כל מי שרוצה לדעת איך לעשות כסף בקלות. זהו עולם שמאפשר לילדים בגיל 12 או בגיל 13 להרוויח כסף חינם מכול מיני אתרים ותוכנות.

פייסבוק, האתר הפופולארי והמצליח, הוא דוגמה ומקום מומלץ למי שרוצה לדעת איך לעשות כסף קל. אפליקציות שונות שקיימות באתר זה מאפשרות למתמיד ולסבלני להרוויח כסף חינם על-ידי השקעה ברכוש ווירטואלי. האפליקציה Farmville מאפשרת לגולשים לעשות כסף מחיות שקיימות רק בעולם של פייסבוק (Farmville pet). כך אפשר לעשות כסף מעבודה בתוך חווה בפייסבוק, עבודה שלא כוללת את הבוץ, הזעה והצעקות של בעל הבית שניתן למצוא בחווה רגילה. זו דוגמא אחת איך עושים כסף קל באמצעות משחקים וירטואליים.

כסף ממשחק
עוד דרך איך לעשות כסף קל בצורה דומה לחווה בפייסבוק הוא המשחק מייפל סטורי. משחק קוריאני זה שזוכה לפופולאריות אדירה ברשת יכול להיות עוד פתרון למי שרוצה לדעת איך עושים כסף קל. במשחק אפשר למכור ולקנות חפצים שונים שעוזרים במשחק בכסף אמיתי. מי שרוצה לדעת איך להרוויח כסף במייפל סטורי צריך ללמוד איך להצליח במשחק ולאסוף חפצים שונים שאותם הוא יוכל אחר-כך להעמיד למכירה בתוך המשחק ולהרוויח כסף אמיתי. כדי ללמוד זאת ישנם אתרים ברשת שעוזרים בכך. גם באתר IMVU, אתר מסנג'ר תלת ממדי, ניתן למכור ולקנות חפצים וירטואליים בכסף של העולם האמיתי. גם משחקי פוקר ברשת, למשל פוקר בפייסבוק, מציעים אפשרויות איך לעשות כסף קל. פשוט - כסף מכלום. היום כבר לא צריך לשבת במאורת הימורים אפופת עשן כדי לשחק בפוקר. פוקר בפייסבוק מאפשר ליהנות ממשחק סוער ואפילו להרוויח כסף.

עוד דרכים למי שרוצה לדעת איך לעשות כסף קל הם לקבל כסף עבור סקרים על-ידי השבה על שאלות שונות בנושאים כאלה ואחרים, או לעשות כסף מפרסומות - על-ידי גרימה לגולשים אחרים להקליק על פרסומות שניתן להצמיד, לדוגמה, לסרטון שמעלים לאתר יוטיוב ומפרסמים בפורום FXP. זו אפשרות אחת איך לעשות כסף קל מפרסומות. קיימת גם אפשרות של צפייה בפרסומות של 20-40 שניות וקבלת כסף עבור העניין. כסף עבור סקרים או עשיית כסף מפרסומות מתאימים לכולם, אפילו לילדים בגיל צעיר. הדוגמאות הללו מראות לנו איך לעשות כסף מכלום: לצ'טט, לשחק, ליהנות ולעשות מזה כסף.

התשובה לשאלה איך לעשות כסף קל.
מאמר מאת כסף-קל.נט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב