דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקומקום של פנינה. 

מאת    [ 13/08/2010 ]

מילים במאמר: 730   [ נצפה 1939 פעמים ]

שהקומקום של פנינה

הכול התחיל כבר בערב הראשון של הטיול הקבוצתי למקדוניה כאשר אסתר דפקה על דלת חדרינו במלון ושאלה אם יש לי כף חשמלי בשבילה. ללא היסוס, נתתי לה את הקומקום החשמלי שלוויתי קודם לכן מפנינהלא רק זאת אלא שרצתי אחריה במסדרון עם שלש שקיות של קפה שחור. כעבור כעשר דקות היא חזרה , התנצלה על ההפרעה אך ציינה שאי אפשר לחבר את הקומקום לשקע מכוון שצריך מתאם מיוחד בצורה של השקע המקומי. בנקודה הזאת עשיתי טעות איומה שלא התאמצתי במיוחד לחפש את המתאם שפנינה נתנה לי ושלחתי אותה לגורלה.

למחרת בשש בבוקר, כפי שביקשתי,אסתר ניסתה להחזיר את הקומקום אך לא מצאה אותנו היות ובינתיים שודרגנו לסוויטה.

אסתר שהייתה המבוגרת ביותר בטיול, נכנסה לפאניקה החלה לדפוק על כל הדלתות שבמסדרון הארוך כדי למצוא אותנו אך לשווא.

 הפעילות הקולנית במסדרון הוציאה את כל הדיירים, שהחלו בחיפושים קדחתניים אחרינו.בראש כוח החיפוש עמדה רחל הדעתנית, גמלאית אסף הרופא שגינתה אותי בחריפות על זה שהלוויתי קומקום בלי מתאם. כמו בכל חברה, גם פה התארגנה אופוזיציה לוחמת שטענה נגדי בחריפות שפשעי כפול היות שלא רק שהלוויתי קומקום בלי מתאם אלא שהקומקום בכלל לא היה שלי.

היו גם מספר קולות רפים שהמליצו להחרים אותנו היות ולא מצאתי לנכון להתנצל בפני כולם.

לארוחת הבוקר ירדו כולם מוקדם מהרגיל כדי לדסקס את הנושא ולהגיע לעמדה משותפת בין כל הקבוצות לגבי מידת העונש שיוטל עלינו.

אחרי דיון סוער רווי בהשמצות שטניות, לא נמצאה הנוסחה הגואלת וכך תוך זמן קצר נוצרו שלש קבוצות עוינות אחת את השנייה שחצתה אפילו את הזוגיות המופלאה בת שלשים ושבע שנים של יגאל ותמר גימלאי מערכת החינוך מצפת. רק בקושי רב הצלחתי למשוך לצידי את חנה ואברהם, את פנינה בעלת הקומקום,את אתי,זוג קולני מרחובות וזוג נוסף מאותו מין שניסו לשווא להסוות את זוגיותם היוקדת...

מדריך הקבוצה בחור צעיר חסר ניסיון, מראש העין, שניקרא בפי כולם אובמה בגלל הדמיון הרב לנשיא ארצות הברית , ניסה לגשר בין הקבוצות אך ללא הצלחה.העוינות הרבה והמשקעים שנוצרו במהלך הבוקר לא אפשרו לו לארגן את כולם לטיול בשמורת הטבע "גליציצה".לרגע אף עלתה במוחו מחשבה להזמין את השגריר הקרוב ביותר למקדוניה שמושבו בבלגרד כדי שינסה לגשר בין הצדדים.

רחל שעמדה בראש הכוח הגדול ביותר, ארגנה מייד את שורותיה ושכרה מיניבוס מקומי עם שמונה עשרה מקומות. השליטה שלה בבולגרית הדומה מאוד למקדונית היקנו לה פופולאריות רבה ומנהיגות ללא עוררין. גדעון עם מוגבלות פיזית מסוימת, ארגן את מחנהו, שלש עשרה במספר ומיהר לסגור עסקה עם"חאפר" נוסף לגבי שמורת הטבע היפיפיה

"מטיקה",אך אברהם עם כישוריו הפוליטיים הצליח לייצב קואליציה ברגע האחרון  לצורך נסיעה מאוחדת בראשות אובמה המדריך.

 

במשך היום הייתה תחרות עזה בין הנהגים על מנת לשריין מקומות טובים יותר בסירות במהלך השייט. התחרות בין הקבוצות גלשה לעיתים לפסים אלימים למחצה כאשר הוצאתי את האוויר מאחד הגלגלים של המיניבוס של שבט רחל כדי להקדים ולהגיע למסעדה על צוק עם נוף משכר. יצר הנקמה בער בעצמותיי בעקבות משפט השדה בנושא הקומקום לכן דאגתי כל ערב להפיץ שמועות דמיוניות על מקומות מדהימים שהיינו בהם וחוויות שעברנו.מבטי הקנאה והסקרנות פיצו אותי על הטראומה של הלינץ. בעבור חבילת סגירות מלבורו שתלתי שטינקר בקבוצה של רחל והטלתי עליו שתי מסימות: האחת לשכנע אותם לנסוע לשמורת "בקציטה" הרחוקה ביודעי שהאתר סגור לרגל שיפוצים. תפקידו השני היה לספר לכולם שאת היומיים האחרונים הקבוצה שלנו בילתה בחוף נודיסטים.

כך יצא שאף אחד לא שם לב למקומות המדהימים שהיינו. לא במפעל הטבק בה ראינו נשים יושבות ותולות עלי טבק על ווים לצורך ייבוש, לא במבצר העתיק שניצב מעל אורכיד המהממת, גם לא במכבסה ציורית שהייתה ממוקמת ביער עבות מנצלת את זרימת הנחל,ואף לא בכפרים הייחודיים שנשמרו מאות בשנים.

כולם היו עסוקים אך ורק בתחרות בין הקבוצות וההשמצות ההדדיות.

אני כשלעצמי נהניתי מכל רגע במשך השבוע ובמיוחד מהתחרותיות והלחימה הפסיכולוגית שבין הקבוצות השונות,אך מה שהעיב במקצת על ההרגשה הכללית קשור לפנינה שקרעה לנו את הצורה במישחק הרמיקוב.     

 

 

                   

 

גבי רמני




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב