דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סובארו 

מאת    [ 12/08/2010 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 3523 פעמים ]

על טכנולוגיה מתקדמת, על מנוע בוקסר, על מערכת הנעה כפולה סימטרית לכל הגלגלים, על אליפות הראלי העולמית, על סובארו B4, פורסטר או אאוטבק, ומעל לכל – על בטיחות. המותג של היצרנית היפנית בנה את עצמו בישראל והפך לשם אמין ועם זאת, גם בעל ניחוח יוקרתי.

בסובארו קיבלו כבר מזמן החלטה אסטרטגית להתמקד בבטיחות, בביצועי כביש (במקום בפוזה), בשימושיות, בדאגה לסביבה ובחיסכון בדלק. סביר שכל אלה, יחד עם האיכות הבלתי מתפשרת, תשכיח מהנהגים שהחליטו לרכוש אותה מה זה בכלל מוסך סובארו.

איך בונים סובארו?

לפני השלדה, תא הנוסעים, האביזרים וכדומה – מכונית היא קודם כל מנוע. והמנוע הייחודי של סובארו, מנוע הבוקסר, הפך בשנים האחרונות לסימן ההיכר הבולט שלה. היצרנית היפנית מיקמה אותו לאורך ובתצורה אופקית, במקום נמוך יחסית בשלדת הרכב והתאימה לשם כך את שאר מאפייני המכונית, כולל העיצוב.

סובארו: הכל מתחיל מהמנוע

התוצאה היא מכונית יציבה, קומפקטית, סימטרית, קלה יחסית ובעלת מרכז כובד נמוך. ההספק של מנוע הבוקסר הוא מהגבוהים שיש והחיבור שלו למערכת ההנעה הכפולה הייחודית מאפשר לחלק את הכוח בין ארבעת הגלגלים בצורה היעילה ביותר.

הבוכנות המנוגדות מצליחות לבטל יחדיו את כל הרעידות ובנוסף לכך מעניקות למכונית איזון מושלם. וכך, ביצועי המנוע חלקים יותר בכל טווחי המהירות והתגובות שהנהג מקבל הן ללא מתחרים. זו גם הסיבה שהוא הפך לחביב במיוחד על היצרנים של מכוניות ספורט כמו פרארי ופורשה. בקיצור – מדובר במנוע מנצח. את כולם.

הנאה כפולה ומכופלת

סובארו שינתה את הצורה שבה העולם נוהג. איך? שילבו בצורה ייחודית ביצועים ובטיחות סביב קונספט מערכת ההנעה לכל הגלגלים (AWD). הניסיון הרב של היצרנית באליפות הראלי העולמית (WRC) איפשר לה להגיע למסקנות שמשיבות את ההנאה וההנעה לנהיגה.

המשקל של המכונית חולק בצורה אידאלית על ידי מיקום תיבת ההילוכים שלה בין שני הגלגלים האחוריים לשני הגלגלים הקדמיים. וזה מאפשר נהיגה יציבה, מאוזנת ומעודנת. כל נהג מסוגל כיום להפיק את המרב מהסובארו שלו, בלי קשר למהירות ולתנאי הדרך.

להיות בטוחים עם סובארו

מה זו בטיחות בנהיגה? בטיחות משמעה להיות מסוגל לנהוג ביעילות ובזריזות במצבים בלתי צפויים: משאית או אוטובוס שסוטים מהנתיב, רוכב אופניים שמתפרץ לכביש, הולך רגל חולם בהקיץ, ילד פזיז ששוכח להביט לצדדים.

הבוקסר, כמו גם הסימטריה הרוחבית שמעניקה מערכת ה-AWD, נותנים את האיזון היוצא מן הכלל שמבדיל את סובארו מהמתחרות. הוסיפו לכך טכנולוגיות כמו ABS - והיכולות שלכם כנהגים לחמוק ולהימנע מסכנה הן גדולות מאין כמוהן. הבלימה במכונית שמצוידת בשתי המערכות האלה הוכחה כמהירה ויעילה מהמערכות האחרות הקיימות בשוק, וזה אומר הכל.

מיליונים של לקוחות מרוצים

מאז הושקה מכונית המנהלים של סובארו נמכרו יותר משלוש מיליון וחצי מכונית בעולם כולו. כעת הגיעה לזירה סובארו B4 החדשה, שהיא הדור החמישי והאחרון של מכוניות המנהלים של החברה היפנית המצליחה.

על היתרונות של הדורות הקודמים הוסיפו פיתוחים חדשים שתוכננו בין היתר בעזרת סקרי שביעות רצון בקרב לקוחות. התוצאה היא מכונית בעלת עיצוב חיצוני מוקפד, אגרסיבי, ומכובד עם זאת ספורטיבי, כזו שכוללת עיצוב פנימי עם אבזור איכותי וחומרים מהאיכות הגבוהה ביותר. וזה עוד לפני שדיברנו על שש כריות אוויר וציונים מקסימליים בכל מבחני הבטיחות. בקיצור, סובארו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב