דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעבר דירה עם המשפחה? לא חייב להיות קשה! 

מאת    [ 12/08/2010 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1904 פעמים ]

יש מי שעבורו הביטוי מעבר דירה מעורר בהלה ולחץ, ואולי גם מדיר ממנו שינה, על אחת כמה וכמה מי שנדרש לבצע מעבר דירה עם המשפחה, כלומר לדאוג לילדים בתהליך. הרי כולנו יודעים כי מעבר דירה אינו מתחיל ונגמר בשעות הספורות של ההובלה, ומדובר על תקופת זמן יחסית ארוכה של שבוע עד חודש, שבה "הבית על גלגלים". במאמר זה ננסה להבין מהי הדרך הנכונה לבצע מעבר דירה חלק עם המשפחה.

טיפים עבור תהליך של מעבר דירה

בעת תכנון מעבר דירה חשוב מאוד לוותר על הספונטניות, ולהתחיל לתכנן לפרטי פרטים את המטלות שלכם. חשוב מאוד להבין, האם אתם מתכוונים להיעזר בחברת הובלות שתבצע עבורכם אריזה ופריקה, או שמא תצטרכו לארוז לבד. אם החלטתם לארוז לבד לקראת מעבר דירה בקשו מהמובילים ארגזים נוחים, ציוד איכותי לאריזה, והתחילו בעבודת האריזה מראש. הכלל המנחה אתכם הוא להשאיר לסוף את הפרטים הבודדים, שבלעדיהם לא תוכלו להסתדר בעת מעבר דירה, כלומר שאת הואזה המהודרת ואת חליפת החתונה שלכם, כנראה שכבר אפשר לארוז.... כלל נוסף הנוגע לאריזה טרם מעבר דירה הוא קבלת החלטה בנוגע למועד המיונים: תחליטו מראש אם את החפצים המיותרים תרצו לזרוק לפני או אחרי מעבר דירה, וזה ישפיע על האריזה כולה.

חפצים יקרים או בעלי ערך רגשי כמו מחשב, אלבומים, תכשיטים, תעודות ומסמכים וכדומה, ארזו בעצמכם ואפסנו אותם אצל קרוביכם למשמרת. כמו כן, חשוב להיעזר בחברת הובלות מצויינת ובעלת המלצות, שתבטיח לכם טיפול צמוד ואיכותי ברכוש, תעמוד בזמנים ותבצע מעבר דירה בצורה מקצועית ואיכותית.

בטרם מעבר דירה חשוב לדאוג לבצע סוגים שונים של שיפוץ, צביעה, ניקוי וריסוס, ולדאוג שהריחות הרעילים יתנדפו בטרם תיכנסו אל הדירה עם הילדים.

טיפים עבור התנהלות עם ילדים בעת מעבר דירה

חשוב להכין את הילדים מראש לקראת מעבר דירה, ולשתף אותם בתהליך בהתאם לגילם ולרמת הבנתם, ואף לתת להם לבצע בצורה עצמאית חלק מהאריזות שלהם, ולסמן את הארגזים שלהם בצורה ייחודית, אולי אפילו בעזרת מדבקות צבעוניות. ביום המעבר ארגנו קודם כל את חדרי הילדים, ודאגו שיהיו להם בגדים, צעצועים וספרים שונים בחדר החדש, כך שיוכלו להתאקלם במהירות, וכן לשחק בחדר ולשחרר אתכם לארגון הבית.

באותו יום של מעבר דירה נסו למצוא פתרון לילדים מהבוקר ועד הערב, נוכחותם אתכם בעת מעבר דירה תקשה לא רק עליכם, אלא גם עליהם וגם על המובילים עצמם.

כאשר אתם אורזים לקראת מעבר דירה, הכינו בצד תיק קטן עם תרופות וציוד הכרחי לטיפול בילדים, על מנת שלא להיקלע למצוקה.

אל תנסו לפרוק את כל הארגזים ביום עצמו של מעבר דירה, על מנת שלא להגיע לאפיסת כוחות מוחלטת. וותרו על שליטה מלאה, הזמינו אוכל, ותנו גם לילדים את ההרגשה כי מעבר דירה הוא חיובי וניתן בהחלט ליהנות ממנו!

 

צוות אתר MyMove




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב