דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טויוטה 

מאת    [ 12/08/2010 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2834 פעמים ]

בשנה השלישית כבר הושקה סדרת מכוניות בעיצוב החברה וב-1937 יצאה מתוך מחלקת מכונות האריגה חברה לכלי רכב ושמה שונה: מאותו רגע, שם החברה היה טויוטה.

גם טוידה בעצמו ודאי לא שיער לאילו מימדים תגיע החברה. ההצלחה לא איחרה לבוא ולאחר תקופה קצרה הוקמו מפעלים של החברה במדינות רבות ברחבי העולם: צרפת, פולין, בריטניה, ארצות הברית, ברזיל, תאילנד ועוד. 60(!) מדגמי החברה מיוצרים כיום במדינות אלו ונמכרים בהן ובמדינות רבות נוספות.

ומה לגבי החברה בישראל?

כמו בכל מקום בעולם, גם אצלנו לא נמכרים כל דגמי טויוטה; לכל מדינה יש את הצרכים שלה, אליהם מותאמים הדגמים. בישראל חברת 'יוניון מוטורס' היא היבואנית של רכבי החברה היפנית, שנהנית מנתוני מכירות מהמרשימים שנראו כאן אי פעם.

טויוטה - רכב לכל מטרה

לכל שימוש שתרצו לעשות, בין אם אתם זוג מבוגר, צעירים או משפחה מרובת ילדים ? תמצאו רכב של החברה היפנית הענקית שיתאים לצרכים האישיים שלכם, ורוב הסיכויים של תתאכזבו. הרכב היפני בעל סמל האליפסות השזורות זו בזו הוא ללא ספק רכב שהישראלים אוהבים. ולא רק הם.

דגמי טויוטה

לכל חברת רכבים יש את מכוניות הדגל שלה, שמשנות וריאציות אך תמיד נשארות אותה הגברת בשינוי אדרת. בחברת טויוטה זוהי טויוטה קורולה; זו מכונית משפחתית שיוצרה לראשונה בשנת 1966 וממשיכה להתפתח עד היום.

ברשימה זו ניתן למצוא גם את טויוטה יאריס, מכונית מיניאטורית בעלת קו ספורטיבי וצעיר, ואיך לא- טויוטה לנדקרוזר קצרה או ארוכה, כשבשני המקרים מדובר ברכב שטח בעל מראה יוקרתי ומרשים, הידוע בבטיחותו הרבה ובאיבזורו המשוכלל.

היפנים וכדור הארץ

כידוע, כדור הארץ מתחמם והמודעות לכך ברחבי העולם גוברת בהתאם. האם חברה כמו טויוטה תישאר אדישה למצב? ממש לא. גם היפנית מייצרת רכבים בהנעה היברדית - כאלו המשלבים בתוכם מנוע חשמלי המזהם פחות ומנצל את הדלק בצורה טובה מבעבר.

הרכב הירוק של טויוטה

דגם פריוס של החברה הוא הרכב ההיברדי הראשון המופץ בהמוניות מזה 17 שנים. תחילה הוא נמכר רק בארץ מוצאו ומאוחר יותר, לאחר שעבר שינויים ושיפורים, החל להימכר גם מחוצה לה. כך החברה תורמת מעצמה לסביבה ירוקה ולהפחתת הזיהום העולמי. דגם הפריוס, החסכוני בבנזין ובמזהמי אוויר הופכים אותה לשם דבר בשוק המכוניות האקולוגיות.

טויוטה מבחינה מכאנית

מדובר במכונית שכמעט אינה זקוקה לטיפולים והוצאות מיותרות, וגם כשזה קורה, תמיד תוכלו למצוא מוסך טויוטה בקרבת מקום, בו הטיפולים זולים וחלקי החילוף זמינים. טויוטה ידועה ככזאת המספקת איכות, אמינות, בטיחות ומקצועיות. כשרוכשים רכב מפס הייצור שלה יודעים שזו קניה נבונה.

משבר 2010

אי אפשר לכתוב על החברה היפנית בימים אלו ולהתעלם מהמשבר שפקד אותה השנה; חלק מדגמי החברה נמכרו עם תקלה בדוושת ההאצה, שגרמה לרכב להגביר את מהירותו בפתאומיות ובכך לסכן כמובן את הנהגים.

טויוטה התייחסה לעניין בחומרה ובגילוי לב ועושה גם היום הכל כדי לתקן את המעוות ולהחזיר את שמה הטוב. למרות המשבר ואולי בזכותו תצא החברה שוב בראש מורם, משום שהיא מטפלת בנושא על הצד הטוב ביותר.

הילוך שישי - רשת מוסכים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב