דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רישוי עסקים בגני אירועים 

מאת    [ 12/08/2010 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 3453 פעמים ]

 

כל מי שתכנן לאחרונה חתונה יודע טוב מאוד מה המשמעות של רישוי עסקים . נכון להיום (12.8.2010), רשימת גני אירועים הפועלים ללא רשיון עסק בתוקף מונה 108 בתי עסק בכל חלקי הארץ. המשמעות של הפעלת גן אירועים ללא רשיון עסק היא שהרשויות יכולות לסגור את המקום בכל רגע נתון. מרבית הזוגות לא מוכנים להסתכן בסגירת גן האירועים שלהם לפני חתונתם, ולכן נמנעים מראש מלהגיע לגני אירועים ללא רשיון עסק.

במצב שנוצר, גני אירועים בעלי אישור עסק מלאים עד אפס מקום, ואילו מקומות ללא רישיון נלחמים על כל זוג שעומד להתחתן. גני אירועים ללא רשיון עסק מפסידים גם אם הם הרבה יותר מושקעים ממתחריהם המורשים. מכאן שאם אתם רוצים לזכות ביותר לקוחות, אל תשקיעו בפרסום יקר, אלא תפנו למומחה שיעזור לכם לעבור את כל הבירוקרטיה בדרך לקבל רשיון עסק מסודר.

הבעיות שיכולות לעמוד בפני גן אירועים יכולות להיות קשורות בהעדר אישור בטיחות מבנה מטעם משטרת ישראל, העדר אישור בטיחות אש ממכבי אש או העדר השגחה של משרד הבריאות והשירות הווטרינרי על טיב האוכל המוגש לאורחים באולם. אנשים בטוחים שאם הם לא ילכו לאולם שעבר תהליך רישוי עסקים, אז יגישו להם בשר ממקור לא ברור, ולא יהיו במקום שום אמצעים לכיבוי אש ועוד בעיות דומות. לקוחות מתייחסים אל רשיון עסק כמו לתעודת ביטוח שתבטיח להם אירוע מוצלח יותר, בלי הפתעות לא נעימות ברגע האחרון.

מומחה לרישוי עסקים לא חייב להיות עורך דין, עדיף דווקא לפנות למישהו שמתמחה בתחום המזון וההסעדה. אדם כזה יודע עם מי ומתי לדבר, ומה הם המוקשים הפוטנציאליים בדרך.

כל מי שניסה אי פעם לעשות את הפעולה הפשוטה ביותר מול הרשויות יודע עד כמה זה יכול להיות מורכב. אתה מגיש את כל המסמכים שביקשו ממך, ורגע לפני שאתה צריך לקבל את התשובה, מתברר שלא קיבלו את המסמכים הללו, ואז, כעבור עוד חודש, יוצאים לחודש של חגים, ואז כשחוזרים מהחופש, מתברר שהמסמכים התקבלו, אבל אף אחד לא יכול למצוא אותם... ובתוך כל זה בעל העסק צריך גם לנהל את גן האירועים שלו. ככה בדיוק מגיעים למאבקים של שנים, ובסוף לסגירת גן האירועים.

בעלי אולמות אירועים ללא רישוי עסק, שימו לבכם לכך שכל יום שעובר מרחיק מכם לקוחות פוטנציאליים, שהיו מוכנים בשמחה לחגוג את חתונתם בגן האירועים שלכם, לו רק היה לכם רישוי עסקים מסודר. אם כן, פעילות ללא רישוי עסקים גורמת לכם להפסדים כלכליים. הפתרון למצב הזה הוא לפנות לאדם מנוסה המציע לעשות את המלחמה מול הרשויות בשבילכם, עד שיגיע לתוצאה המצופה ממנו. תזכרו שהשקעה בעזרתו של איש כזה נועדה כדי לאפשר לכם לשדרג את פעילות העסק שלכם בצורה משמעותית.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב