דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בבית לחיילים משוחררים 

מאת    [ 11/08/2010 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2590 פעמים ]

כחיילים משוחררים בוודאי נתקלתם בקושי מסוים בקבלות החלטות על עתידכם. בין אם לטוס לטיול בחו"ל, לצאת ללימודי פסיכומטרי ואז תואר ראשון ובין אם לחפש עבודה ולהתמקצע בתחום מסוים, הקושי כל הזמן מרחף באוויר. אם החלטתם כעת שהדרך הנכונה עבורכם היא חיפוש עבודה, אז בהחלט כדי לכם להמשיך ולקרוא את הכתבה הבא.

אם אתם חיילים משוחררים, יש לכם ידיים טובות ועבודה קשה לא מרתיעה אתכם, יש מגוון רחב של סוגי עבודות ומקצועות שתוכלו ללמוד ולהתמקצע בהם יחד עם ניצול של מענק שחרור.

שיפוצים - שיפוץ דירות ובתים משותפים

מידי שנה אלפי בתי ישראל משפצים וצובעים דירות מגורים ובתים משותפים. זו הזדמנות לרכוש מקצוע שיחד עם עבודה נכונה יכול להכניס לא מעט כסף לבעליו. 

ההתחלה יכולה להיות עבודה עם קבלני שיפוצים מורשים ואמינים על מנת ללמוד את המקצוע מקרוב ולרכוש בו ניסיון ראשוני. מי שמעוניין להשתלב בענף השיפוצים, קבלנות ואינסטלציה באופן רציני יכול וצריך לקבל הכשרה בתחומים הללו בקורסים ויצבור ידע עיוני ומעשי עדכני, בכלים נדרשים שיאפשרו לו לעבוד ולהתפתח. על מנת להיות קבלן מוסמך יש להיות רשום אצל רשם הקבלנים!

עבודה במיזוג אויר

בישראל החמה, העונה החמה לאנשי מיזוג האוויר היא כמובן בקיץ. בקיץ כולם נזכרים שחם להם ומוסיפים עוד מזגנים לבתים, מזגנים מתיישנים ומתקלקלים ויש הרבה עבודה.

מי שרוצה להיכנס לתחום חייב לדעת שיש בשוק תחרות גדולה מאוד ושזהו תחום עיסוק עונתי בו בקיץ עובדים קשה מאוד.

זו לא עוד עבודה פשוטה של תיקון והתקנה של מזגנים קטנים אלא עם התפתחות הטכנולוגיה יש לא מעט סוגי מזגנים, מערכות, מחשוב, תכנון נכון של תשתיות, מפעלים ועוד.

על מנת לעסוק בתחום מיזוג אויר קיימים לימודי הנדסת קירור ו-מיזוג אויר. על מנת להיות טכנאי מזגנים יש קורסים מקצועיים של 6 חודשים בהם ניתן ללמוד את רזי המקצוע ולצאת עם תעודה ולחפש עבודה בתחום. יש אפשרות ללימודי הנדסת קירור ו-מיזוג אויר על מנת לקבל דיפלומת הנדסאי. לימודים אלה נמשכים כשנתיים בלימודי בוקר ושלוש שנים בלימודי ערב למי שרוצה לשלב גם עבודה בתחום יחד עם הלימודים ורכישת התעודה.

עבודה בתחום האינסטלציה

אינסטלציה (שרברבות) זו עבודה שתמיד יהיה לה ביקוש. אינסטלאטורים טובים מקבלים עבודות רבות ומסוגלים לקבל פרנסה מצוינת. אין המדובר היום רק בפתיחת סתימות אלא המערכות היום דורשות תכנון, חומרים ועוד. על מנת להיות אינסטלאטור מקצועי יש לעבור קורס המאפשר לקבל את הסמכה והכשרה מקצועית באינסטלציה ומערכות סולריות. בקורסים אלה, המאורגנים לרוב באופן מסודר על ידי משרד התמ"ת לומדים בין היתר: תקן 1205, מערכות סולאריות, מערכות כיבוי אש אוטומטיות, רשתות מים עירוניות, בנייה ויישום תוכניות אינסטלציה, אספקת מים לבניינים גבוהים, צנרת (פלדה ופלסטיק) ועוד.

 

"אחרי השירות" הינו פורטל חיילים משוחררים המרכז מגוון עצום של מידע בתחומים שונים עבור חיילים משוחררים ומשתחררים: מענק שחרור, היחידה להכוונת חיילים משוחררים, עבודה מועדפת, עבודה בחו"ל (בעיקר עבודה בארצות הברית) , תהליך חיפוש עבודה, לימודי פסיכומטרי, לימודי תואר, הכשרה מקצועית וקורסים, לימודי שפות, טיול אחרי צבא ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב