דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסאות משרדיים 

מאת    [ 11/08/2010 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 3753 פעמים ]

כסא משרדי מיועד כמובן לישיבתם של המזכירה, העובדים והמנהל. אך לא רק, משום שלא מדובר בסתם כסא. כשאתם עומדים בפני בחירת הכסאות המשרדיים של החברה שלכם, יש כמה דברים חשובים שעליכם לשקול ולדעת טרם קנייתם, מפני שאתם וודאי מחפשים כסא שיציע איכות לצד נוחות.

ריהוט כמו כסאות מנהלים, שולחנות מנהלים וכדומה הוא לא דבר שקונים כל יום, אלא משהו שצריך להחזיק מעמד לאורך שנים. אילו תשכילו לעשות שיעורי בית, תקראו קצת בנושא ותעשו סקר שוק, תהפכו את הקניה שלכם לקניה נבונה שתשתלם לכם לאורך זמן.

מה צריך לחפש בכסא משרדי?

אדם שעומד לקנות כסא משרדי יגיד שהוא מעוניין בכסא נוח. וזה נכון מאוד בבסיסו, רק שעליו לחדד את העניין עוד קצת, כדי להבין עד כמה הדבר בעל חשיבות ומשמעות ארוכת טווח. על פי מחקרים שנעשו בעניין (וגם על פי ההיגיון) ניתן כמובן להבין שככל שהעובד, בין אם הוא המנהל ובין אם הוא השכיר- זה ממש לא משנה - יושב ישיבה נכונה, יעילותו עולה.

זה עניין בריאותי לחלוטין. אם המזכירה תשב יום שלם על כסא לא נוח- הדבר ישפיע עליה רבות. היא יכולה לסבול מכאבי גב, כתפיים וצוואר, עד כדי מצב של אי יכולת לתפקד ולהגיע לעבודה. לעיתים זה לא ניכר מיידית, אלא משהו שנוצר לאט לאט ובהמשכים וגורם לנזקים משמעותיים לעובד.

יד רוחצת יד

בסופו של דבר העניין רצוי הן לעובד והן למעביד. המנהל מעוניין בעבודה שמתקתקת כמו שעון, ביעילות ותוך עמידה בזמנים. כל אלו הם בעלי קשר ישיר לכסאות עליהם מתבצעת העבודה. בסך הכל, אם המנהל ידאג לבריאות עובדיו, הוא מן הסתם ידאג בכך גם לתוצרת של עבודתו. ריהוט משרדי איכותי הוא מהדברים האלמנטריים שבוס מספק לעצמו ולעובדיו.

כסא מנהלים מהו?

תקופה לא מבוטלת נהוג היה לחשוב כי כסא מנהלים נועד אך ורק למנהלים. היה סוג של כבוד ומעמד בין המעסיק לעובדיו, שנוצר בין היתר מהרשמיות והכוחניות שהפגין הכסא עליו ישב אותו מנהל.

בשנים האחרונות הגישה השתנתה וכמעט פסה מן העולם. היום ההשקפה הזו היא אולי נחלתם של פרימיטיביים בלבד. הכל מבינים כי כסא מנהלים הוא כסא משרדי אורטופדי, מרופד, אשר שומר על בריאות הגב ומאפשר ישיבה נכונה. על כן אין מניעה לכך שהכסא ישמש גם את העובדים. להיפך - זה אפילו מומלץ.

היכן לקנות כסא משרדי -

אם תהיה לכם פריחה בעור- בוודאי תפנו אל רופא עור, משום שהוא המומחה לכך. כך גם לגבי עניינים חשובים אחרים, וביניהם בחירת ריהוט למשרד. עליכם לפנות למי שמבין בכך ולמי שיש לו וותק, מקצועיות ושם טוב.

מה עוד צריך לחפש בעת קניית כסא משרדי?

כסא משרדי איכותי יהיה כזה שיאפשר לכל עובד להתאים את עצמו אליו, כי לכל אחד מאיתנו מידות גוף שונות. זה צריך להיות כסא שיאפשר שינוי של זווית הישיבה והגובה מהריצפה. הכסא צריך לתמוך בעמוד השדרה ולהבטיח כי בסוף כל יום לא תרגישו כואבים ועייפים מהישיבה עליו.

לאחר כל השיקולים החשובים הללו יגיעו שיקולים אחרים הנוגעים לאסתטיקה, יופי, תוספות, שכלולים וגם למחיר. אבל, עד כמה שהמחיר תמיד משחק תפקיד, מי שיהפוך אותו לשיקול הראשי, בעצם משחק בבריאות. כסא משרדי טוב הוא חלק מאיכות חיים שאינה פריבילגיה, אלא חובה מוכחת ונכונה.

 לצפיה בגלריית כסאות משרדיים איכותיים

חברת ”פיטרו” מיישמת מדי יום את סיסמת Dress your space – פתרונות מעוצבים, אופנתיים, יעילים, נוחים וחדשניים לסביבות עבודה ולחללים ציבוריים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב