דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרכים להתמודדות בקניית מתנות לגבר 

מאת    [ 10/08/2010 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 2019 פעמים ]

יש המכנות זאת משימה בלתי אפשרית ויש כאלו הנבהלות עוד מעצם המחשבה על ההתמודדות עם רכישת מתנה לגבר היקר שלהן החוגג, שוב, יום הולדת. החשש הרב מהבעת הפנים המאוכזבת בקבלתו את המתנה מלחיץ עוד בטרם תהליך החיפוש והרכישה. למעשה, במחשבה ראשונה נראה כי תחום המתנות לגבר בשוק המתנות הכללי אינו מפותח יחסית. למרות שכמעט בכל מתחם קנייה מוצבת חנות המיועדת אך ורק למתנות לגבר, לרוב הן אינן מתאימות לגבר המסוים שאנו מתעדים להעניק לו את המתנה. כלומר, פעמים רבות ניצבת בפנינו הדילמה של רכישת מתנה לגבר שבעת ובעונה אחת גם תהיה מקורית, שימושית, מעוצבת, נחשקת, תתאים לאופי הגבר ובנוסף, שהגבר טרם הספיק לרכוש לעצמו אחת כזאת. 

את תהליך רכישת המתנות לגבר ניתן לסכם באמצעות מספר טכניקות:

שיטה ידועה לתהליך בחירת מתנות לגבר היא טכניקת "הקדם תרופה למכה". הגישה הזו מתנהלת כאשר רוכשות המתנה לגבר העתידיות ומחליטות לא להשאיר מקום לספק ולשאול את חתן יום ההולדת, האהוב לקראת ט"ו באב, או הבעל לקראת יום הנישואים במה הוא חפץ ואיזו מתנה לגבר היו יכולות להעניק לו אשר תהפוך את עולמו לורוד יותר. לרוב התשובה המתקבלת מותירה את השואלות בודדות במערכה. זוהי תשובה מתחמקת, מתוחכמת ו"פוליטיקלי קורקט" אשר תוכנה גדוש בכך שיש לו את כל הדברים שעושים אותו אדם מאושר, והוא אינו זקוק למאום.

יתרונות הגישה הזו מסתכמים בכך שאם הגבר אכן מצביע על המתנה לגבר הספציפית שתעלה על פניו חיוך, מעניקת המתנה יכולה לרכוש בשלווה ובנחת כאשר היא סמוכה ובטוחה שביצעה קנייה נכונה. החיסרון בגישה הוא שאפקט ההפתעה מתבטל והמקוריות נשכחת בצד.

גישה נוספת ברכישת מתנות לגבר היא כזו הלוקחת על עצמה את אתגר ההפתעה והמקוריות. הדוגלות בגישה הזו מאופיינות באמביציה יוצאת דופן ורצון רב לקלוע לאופיו, רצונותיו וצרכיו של הגבר.

באם הגבר מתרגש מכל משחק כדורגל אפשרי, גם של ליגת הנוער והוא מזמין גם את החברה לראות איתו את המשחקים אפשר לקנות לו למשל קערת איצטדיון לאירוח או פותחן מעוצב לבקבוקי בירה.

באם הגבר מבלה הרבה זמן בעבודה יש לקנות לו מתנה לחג הקשורה בסביבת העבודה שלו. באם הוא תולעת ספרים, אפשר להעניק לו תומך ספרים מעוצב (במקום לרכוש פשוט ספר). מאפיין שכיח אצל גברים הוא האהבה לרכב שלהם הם היו שמחים לקבל תוספת חדשה לרכב, למשל ארנק המאחסן בתוכו את כל מסמכי הרכב (רישיון, ביטוח וכדומה).

גישת אפיון הגבר לתחומים ויצירת סדר עדיפויות ביניהם אמנם דורשת מחקר מעמיק, אך בעלת סיכויי הצלחה נכבדים לרכישת המתנה לגבר האופטימאלית. את השיטה האחרונה ניתן לכנות "שיטת הרגע האחרון" והיא כשמה כן היא. השיטה מחייבת בחירה אקראית ומהירה של אחת מהמתנות לגבר הקיימות, ותוצאותיה מסוכנות ובלתי ידועות.

לסיכום, קיימות דרכים שונות לבחירת המתנות לגבר המתאימות עבור הגברים המיועדים. יש להבהיר שהדרכים הללו אינן מכוונות בהכרח לבן זוג, אלא גם לאח או לחבר, לקראת יום הולדת, לכבוד אירוע חשוב אחר, או סתם על מנת להביע אהבה.  בהצלחה במשימה!

 


מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   :

אנימי - עיצוב לפני הכל http://www.animi.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב