דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד למסעדות 

מאת    [ 10/08/2010 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 3868 פעמים ]

פתיחת מסעדה כרוכה בהרבה דברים כגון קניית או שכירת המקום בו אתם מתכוונים להקים מסעדה, קניית ציוד למסעדות ופרוצדורות ובירוקרטיה כמו פתיחת רישיון עסק ועוד.

 

ציוד למסעדות וציוד למטבח תעשייתי ניתן לקנות בחנויות המתמחות לכך, ויש הרבה חנויות בשוק שמשווקות ציוד למטבח תעשייתי, מסעדות, מאפיות, קייטרינג ועוד.

 

ציוד למסעדות ניתן גם להשיג ביד שנייה ובמצב מצוין ועל ידי כך להוריד את עלויות הקניה למסעדה שלכם בצורה מאד משמעותית. ציוד למטבח תעשייתי ניתן גם לרכוש בחנויות חשמל רגילות ולקנות תנור אפיה גדול עם 8 להבות במקום 6 - זאת בהתאם לגודל המסעדה שלכם, כי יש גם מסעדות אינטימיות עם מעט מקומות ישיבה שמומלץ להם לרכוש ציוד למסעדות בחנויות חשמל רגילות – כי אכן זה אפשרי לקנות תנור,טוסטר, מצנם וקומקום בכל מקום עכשיו וגם ברשתות השיווק.

 

הפרמטרים לקניית ציוד למסעדות הינם רבים – גודל ומידות המסעדה, מה המסעדה אמורה לייצג, איזה אוכל יבושל במסעדה, איך המטבח יהיה בנוי, איזה ציוד למטבח בדיוק דרוש למסעדה כדי שתפקד כראוי, היכן אתם רוצים למקם את המטבח ומה צריך המטבח להכיל. קניות של מקררים, תנורי בישול והקרמה, מדיחי כלים, מטגנים, מערבלי מזון גדולים, מטחנות בשר, מכונות קילוף, מכונות לחיתוך ירקות, מקררים לייצור קוביות קרח, מקררי דלפק ועוד.

 

שיקולים אילו בקניית ציוד למסעדות צריכים לעמוד בפני אלה המתכננים להקים מסעדה מאפס, רצוי כמובן להתייעץ עם בעלי מקצוע או עם קולגות שפתחו מסעדה באזור בו קניתם את המקום. חשוב אף לציין כי ציוד למטבח תעשייתיים כולל גם קניות של דברים קטנים יותר ממקרר, מקפיא, תנור וכולל תבניות לתנור,סירים, מחבתות, כוסות, כוסות יין, צלחות, סכו"ם, מגרדות, קולפנים, פורסים, מסננות, מטחנות למלח ופלפל, מקצפות, מריות, משטחי חיתוך מעץ או פלסטיק, קערות הגשה וקערות לבישול, מסחטות מיץ, מכונות קפה, כוסות מדידה, מספרים, משחיזים, מטרפות, מלקחיים, בלנדרים, מיקסרים, מעבדי מזון, כלי הגשה ועוד.

 

לסיכום, לפתוח מסעדה אינה משימה קלה כלל וכלל כי הרשימה בציוד למסעדות רק אורכת – וכפי שציינתי קודם, הכול תלוי במסעדה שאתם מתכוונים לפתוח.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב