דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יכולנו לעשות זאת כך, אך למענכם עשינו זאת אחרת... 

מאת    [ 09/08/2010 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 1744 פעמים ]

כאשר מחליטים ליזום וליישם רעיון כלשהו חייבים ללמוד ולהבין את מרכיביו ואת מורכבותו. כך נהגתי כאשר החלטתי לפני כשלוש שנים להניע את ליין מסיבות הריקודים לגילאי ה-50. ראשית הבנתי אני שקיימת בעיה מתוך נסיון אישי ותוך התיעצות מקיפה עם רבים שהם בני גילי בעלי רקע אישי פחות או יותר זהה. מסתבר שהרדידות קיימת בכל מקום , לדאבוני הרב, וגם קיימת בענף המסיבות והאירועים. הרדידות מונעת בגלל הרצון להרויח כסף מהר וכמה שיותר. בענף הזה של ארועים ומסיבות אסור שתיהיה רדידות כיון שבמצב כזה לא ניתן לבנות מוניטין חיובי ובודאי לא ניתן לשמור על וותק. כאשר קהל אינו מרוצה או חש כי התמורה לכספו חסרה, הוא יגיב בפרסום שלילי בקרב מקורביו, לא יחזור בשנית למקום ובכך המיזם נועד לכשלון. לאור הנסיון שיש לי והידע החלטתי לנצל את היתרון הזה וכך נהגתי בהפקתי. במאמר זה אפרט את שיקולי הדעת שהכתיבו את התנהלותי ואני גאה לשתף אתכם בהם.

1. יכולתי לשכור די ג'יי צעיר שיגיע אל המקום עם מחשב נייד עמוס במוזיקה מגוונת צרובה מהאינטרנט, עם מערכת הגברה ממוצעת שמורכבת מזוג רמקולים ומגבר עם מיקרופון תמורת כמה מאות שקלים ובכך לסגור את הנושא האומנותי... אך לא, העדפתי למענכם להביא להקה של חמישה נגנים זמרים וזמרת עם כל הלוגיסטיקה, של כלי נגינה, גיטרות, תופים, קלידים, מגברים מערכת הגברה עם מיקרופונים מוניטורים וזאת כדי שהמוזיקה תישמע אמיתית חיה עם המון  נשמה. אין ספק שכולם משוכנעים שלהקה חיה מניעה בביצועיה ובנגינתה את הקהל בעשרות מונים וגם אלה שאינם רוקדים , עצם ההאזנה והצפיה בלהקה הם חוויה בפני עצמה, וזאת שהלהקה היא מוכשרת ואיכותית.

2.יכולתי לשכור אולם  שממוקם באזור תעשיה מרוחק ,חשוך בלילות מן הסתם שעלותו היא זולה והרעש שבוקע ממנו אינו מפריע כי אינו ממוקם באזור מגורים. אך לא , העדפתי למענכם לחפש ולמצוא אולם שממוקם באזור נגיש ידידותי ומואר כגון קאנטרי קלאב, שהגישה אליו היא נוחה וסביבתו נאה ואיכותית ועיצובו הפנימי יאה לרמה ולאכותו המכובדת של קהל בוגרים ותרבותי, תוך הקפדה יתרה על מיזוג אויר, תאורה, יכולת איכלוס ללא צפיפות, מקומות ישיבה, רחבת ריקודים, במה ללהקה שכל אחד יוכל לראותה ולהאזין לה ובכך לספק תמורה נאותה יותר למרות העלויות הגדולות יותר מבחינת השכירות.החשוב מכל שכמובן תיהיה חניה בשפע וללא תשלום

3.יכולתי להסתפק בכיבוד קל שיכלול סלטים קרים, שתיה ממכונת תרכיזים, בהגשה על שולחן דמוי מזנון בכמות מוגבלת שאינה תואמת את מספר המוזמנים, אך לא ...למענכם העדפתי להתקשר עם נותן שרות מקצועי בתחום הקיטרינג שהצליח באמצעות הידע המקצועי שלו לארגן תפריט של ארוחת ערב בשרית מעולה ומגוונת.  התפריט כולל מבחר סלטים עם תוספות למנות הבשר וכולל גם קינוח כשהכל מוגש חם בצורה אסטתית נאה ומכובדת במהלך כל הערב בכדי למנוע חוסר או לחץ בהגשה.. כמובן שאת השתייה התאמנו לקהל תוך הקפדה על משקאות דיאט למיניהם קרים וגם שתיה חמה על סוגיה, וגם וודקה עם יין להרמת מצב הרוח.

למעשה אלה הפרמטרים החשובים להצלחת ארוע.  לרקוד, לאכול, לשתות ולבלות האוירה איכותית ומכובדת. ועם המוטו הזה אני מתנהל כשהמטרה היא לשדרג את המרכיבים במטרה להעלות את איכותו של הארוע. אך מעל הכל מרחפת עננה חשובה שמכתיבה את ההצלחה. וכוונתי למחיר. מאחר והקהל הוא בררן ומשווה בין נותני השרות, יש להיות מאוד ערנים לנושא המחיר. לכן על ידי יעילות, צמצום עלויות, מציאת ספקים אטרקטיבים, הצלחנו לשמור על רמת מחירים סבירה שמאפשרת למעשה להתמודד מול האחרים וזאת תוך הקפדה לשמור על הקיים.

גבי אבדי מנהל ליין המסיבות לגילאי 50 עם להקת "הולידיי" www.50-live.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב