דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור עיניים מושלם - בלי עין הרע... 

מאת    [ 09/08/2010 ]

מילים במאמר: 793   [ נצפה 4993 פעמים ]

העיניים הן לא רק החלון לנשמה שלנו, אלא גם כלי חשוב ביצירת רושם ראשוני על האדם שפוגש אותנו. באמצעות איפור עיניים נכון תוכלי להותיר את הרושם הנכון על כל אדם שאת פוגשת – רוצה להיות נערת מסיבות פרועה? אשת עסקים מקצועית? בחורה שאי אפשר לעמוד בפניה? הכל טמון בדרך שבה תבחרי לאפר את עינייך!

 

לעינייך בלבד – היסטוריה של יופי

איפור עיניים הוא כנראה תחום האיפור שמקבל את תשומת הלב הרבה ביותר. כבר בימי מצריים העתיקה נשים הבינו את כוחו של המבט, ומאז ועד היום פותחו אלפי שיטות להדגשת העיניים, אשר מאפשרות לנו לתקשר אפילו ללא מילים.

בניגוד לסוגי איפור אחרים, איפור עיניים מאפשר לכל בחורה למלא את הצורך הייחודי שלה – לבנות בעלות עיניים גדולות ויפות, איפור עיניים עוזר להבליט את היופי הטבעי שלהן ולהעצים אותו, ואילו עבור בנות בעלות עיניים מובלעות וקטנות איפור העיניים הוא כלי חשוב בהסתרת הפגמים הללו, ובשיפור המראה הכללי שלהן.

 

מוצרי איפור לעיניים – לא פשוט כפי שחשבתן!

מגוון התכשירים ומוצרי האיפור לעיניים שקיים כיום הוא מדהים. באמצעות כמה מוצרי בסיס כל בחורה יכולה לעבור בין עשרות סגנונות איפור תוך דקות, ולמצוא את השילוב המושלם לכל אירוע, אשר גורם לה להיראות ולהרגיש הכי מושכת שאפשר.

בין המגוון הגדול של המוצרים והחברות קל מאוד להתבלבל ולשכוח מה באמת מתאים לך, ואילו מוצרים את צריכה כדי ליצור איפור שהוא לא רק יפה, אלא מותאם לך אישית. אז כדי לעזור לך אספתי עבורך מספר טיפים לאיפור עיניים.

 

איך לקרב עיניים מרוחקות מידי?

אם את מרגישה שהעיניים שלך רחוקות מדי זו מזו, תוכלי לקרב אותן באמצעות איפור עיניים נכון. מרחי צללית כהה בחלק הפנימי של העפעף (האזור שקרוב לאף). מאמצע העפעף ועד לחלק הקיצוני שלו מרחי צללית בהירה, והקפידי למלא איתה גם את שקע העין. הקפידי לטשטש את המעבר בין הצלליות, והשלימי את המראה עם עיפרון תוחם ומסקרה.


איך להרחיק עיניים קרובות מידי?

על מנת להרחיק עיניים קרובות, יהיה עלייך לעשות בדיוק את ההיפך מהרשום בסעיף הקודם. כלומר – עלייך למרוח צללית בהירה בחלק הפנימי של העפעף, וצללית כהה בחלק החיצוני שלו. לאחר מכן, כדאי למרוח אייליינר לאורך קו הריסים, ולהקפיד על קו שהולך ומתעבה בהדרגה – כך תיצרי אשליה של עין ארוכה ומלוכסנת יותר. בסיום התהליך מרחי מסקרה על הריסים, והקפידי על שכבה נדיבה בעיקר בריסים שבפינות החיצוניות של העיניים.

 

איך להגדיל עיניים קטנות מידי?

על מנת ליצור עיניים יפות, גדולות ומזמינות העדיפי תמיד לבחור צלליות בגוונים בהירים, אשר ידועים ככיוצרים אפקט מגדיל. השלימי את המראה עם תחימה חזקה באמצעות אייליינר או עיפרון עיניים. חשוב לדעת, ששרטוט קו שחור בתוך העין אמנם מדגיש את העין, אך גם יוצר אפקט של הקטנה – לכן אם יש לך עיניים קטנות, תמיד העדיפי להשתמש בעיפרון עיניים לבן.

כמו כן, לבעלות עיניים קטנות תמיד מומלץ להשתמש במסקרה בנדיבות, אשר יוצרת אשליה של עין גדולה ופתוחה יותר.

 

אילו צלליות מתאימות לצבע העיניים שלי?

בנוסף להסתרת פגמים, איפור עיניים נכון צריך גם להבליט את היופי הטבעי של עינייך. כדי להדגיש עיניים ירוקות השתמשי בצלליות ורודות, כתומות או חומות. לעיניים כחולות מתאימים צבעים מטאליים, ובעיקר איפור מעושן. בעלות עיניים חומות יכולות להשתמש בצלליות מכל הצבעים - אפילו הנועזים בהם!

 

עכשיו, כשלמדת לא מעט על איפור עיניים, את כבר לא צריכה להתבלבל בחנויות הקוסמטיקה. אם רק תקפידי ליישם את הטיפים בכתבה, ולשלב בתהליך גם קצת תעוזה ומקוריות משלך, מובטח לך שאיפור העיניים שלך יהיה יפה בכל עת ובכל אירוע!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב