דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: בין שמיים וארץ 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 3875 פעמים ]

גני אירועים, ויסלחו לי הציניקנים שבין הקוראים, הם מקום מיוחד שמחבר בין השמיים והארץ. גני אירועים הם המקום שבו נפגשים השמיים שממעל עם הארץ שמתחת ומעניקים, כל אחד מהם, מעט מהייחודיות שלהם למקומות המיוחדים הללו. המפגש המיוחד הזה בין מה שלמעלה ובין מה שלמטה עושה ממקומות אלו הרבה יותר ממקום איסוף והתאספות שבו ניתן לחגוג. גני אירועים הם מקומות שיוצרים חגיגה ברמה אחרת, אירוע בלתי נשכח ששואב את החד פעמיות שלו מהמפגש הנדיר ויקר המציאות הזה שבין הכחול והחום, הכוכבים והעצים, הירח והאדמה.

כאשר זוג צעיר מחליט להתחתן הוא רוצה ליצור אירוע מיוחד, הוא רוצה שהחתונה תהיה רגע בלתי נשכח בחייו. כאשר הזוג הצעיר מחפש מקום לערוך בו את האירוע הוא בוחן ובודק גני אירועים שונים כדי למצוא את המקום המושלם. מדוע זוגות כה רבים משוטטים בין גני אירועים במקום לחפש אולם אירועים בעיר הגדולה או בקרבת מקום? ייתכן והסיבה האמיתית לכך – גם אם רוב הזוגות אינם יודעים זאת – היא חופת השמיים. הדבר שמייחד גני אירועים, הדבר שהופך אותם למקום כה מיוחד היא חופת השמיים הזו שנפרשת מעל כל גן אירועים. האפשרות הזו, לחגוג מתחת לשמיים, היא זו שקורצת לזוג המתכנן את חתונתו, כמו כוכב ראשון שקורץ בשמי הערב.

גני אירועים משלבים את השמיים הפתוחים שמעליהם עם מקום מסודר, מאורגן ושניתן למצוא בו את כול הצדדים הטובים של הציביליזציה ושל הטכנולוגיה. גני אירועים משלבים בתוכם את השמיים – הטבע הפראי שלעולם לא נשלוט בו – עם הארץ – המציאות המודרנית שבה אנו חיים. קחו לדוגמה גני אירועים בשרון: גני אירועים בשרון שוכנים בין גבעות או לחוף הים; גני אירועים בשרון נמצאים בין פרדסים או לחופו של נחל; גני אירועים בשרון נמצאים במרחק נגיעה מהטבע אך הם אינם נכנעים לטבע. כאלה הם גני אירועים: הם פתוחים לשמיים ומתמסרים להם אך הם שומרים על התרבות שבתוכם מפגיעת הפראי והמסוכן.

גני אירועים מבטאים כך בצורה סמלית ועמוקה את הרצון האנושי העמוק להתקרב לטבע אך ליפול לו טרף. גני אירועים מבטאים את הקשר שבני האדם מקיימים עם השמיים – עם הרחוק, הלא מציאותי, הרוחני – מבלי לאבד את הקשר עם הארץ – המציאות שבה אנו חיים, העולם החומרי שבו אנחנו מתקיימים. כאשר גני אירועים בשרון פותחים את שעריהם מדי ערב והחוגגים נכנסים אליהם הם מעניקים לבאים בשעריהם את הרגע המיוחד הזה שבו השמיים והארץ מתאחדים. מתחת לחופת השמיים של גני אירועים בכול מקום מהלכים האורחים החוגגים ונהנים מהאפשרות הזו להרגיש את השמיים הפתוחים מעל ראשיהם, הרחק  - אם כי לא הרחק מדי – מהעיר הסואנת והבניינים המסתירים את הרקיע.

גני אירועים בשרון או גני אירועים בכול מקום אחר בארץ חולקים ביניהם את המאפיין המיוחד הזה: תפאורת השמיים הפרושים ממעל לחגיגה הנערכת בהם. בין אם מדובר בחתונה או בבר מצווה, בבת מצווה או במסיבת יום הולדת; גני אירועים הם התפאורה המושלמת לכול מי שרוצה לארח את השמיים בחגיגה שלו. מסתבר שהאנשים הללו רבים מאוד כפי שניתן ללמוד מהפופולאריות הגדולה שלה זוכים גני אירועים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב