דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ לתיירים 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 3162 פעמים ]

בעבר, השכרת רכב בארץ נועדה על פי רוב לאנשי עסקים ולתיירים. עם ירידת המחירים בתחום של השכרת רכב בארץ ועליית הזמינות של רכב שכור עבור הישראלים – בנוסך על שינוי בהרגלי הצריכה של הלקוח הישראלי – התחום של השכרת רכב בישראל זכה לקהל לקוחות גדל והולך. עם זאת, השכרת רכב בארץ לתיירים הינה עדיין חלק חשוב מהמחזור העסקי של חברות השכרת רכב בארץ. חברות השכרת רכב בשיראל נזהרות שלא להזניח את התחום הזה שדורש מיומנויות שונות במעט (ושלא במעט) מאלו הנדרשות עבור הלקוח המקומי. החשיבות של התחום של השכרת רכב בארץ לתיירים איננה מתמצה רק ברווחים לחברה עצמה. צריך לזכור שלתחום זה ישנם גם השלכות לאומיות על החברה ועל הכלכלה בישראל.

צמיחה בתחום של השכרת רכב בארץ טובה ללא ספק לכלכלה הישראלית. כניסה של כסף זר לתוך המשק הישראלי מעלה את הצריכה ומחזקת את המשק. לקוחות מחוץ לארץ מגדילים את המחזור העסקי של חברות השכרת רכב בארץ ותורמים בכך למאזן הכלכלי המקומי. מבחינה עסקית, יש לשאוף לכך שכול תייר שמגיע לארץ ישאיר פה כמה שיותר מכספו כדי שהכלכלה המקומית – שבה תעשיית התיירות תופסת מקום לא זניח – תמשיך לצמוח. שיפורים שיוכנסו אל התחום של השכרת רכב בישראל יסייעו לייעול התחום, למשיכת לקוחות רבים יותר ולצמיחה ברווחים של החברות העוסקות בתחום הזה.

אבל החשיבות של חברות השכרת רכב בארץ איננה מתמצה רק ברווחים להן ולכלכלה בישראל. צריך לזכור שכול תייר שבא לארץ איננו רק תייר אלא גם מעין שגריר של הארץ שלנו כאשר הוא חוזר לארצו. תייר מרוצה הוא תייר שידבר טוב על הארץ ואולי יגרום לעוד מבני ארצו לבוא לפה. חברות השכרת רכב בארץ צריכות לזכור זאת היטב כאשר הן ניגשות לטפל בתייר מחוץ לארץ. ייתכן וישנו פיתוי שעומד בפני חברות השכרת רכב בארץ: לנסות להוציא מהתייר כמה שיותר תמורת כמה שפחות. אך האמת היא שכול תייר הוא גם השקעה. מי שיחסוך בטיפול שלו בתייר ספציפי פוגע בסיכויים שתייר זה יעשה פרסום חיובי לתיירות בארץ. לכן חברות השכרת רכב בישראל צריכות להעניק שירות מצוין לכל תייר כדי להבטיח את שביעות רצונו ואת הפיכתו לשגריר של רצון טוב.

בימים אלה, כאשר מלחמת הסברה ניטשת בעולם, ישנה חשיבות נוספת לכול תייר. תייר מרוצה הוא גם תייר שיכול לתרום להסברה של המדינה בחוץ לארץ. חברות השכרת רכב בארץ למעשה צריכות לראות בעבודתן שליחות: הן צריכות להבטיח שהתייר יעזוב את הארץ מרוצה ומוכן להלל את ישראל ברחבי ארצו. התחום של השכרת רכב בארץ חייב להשתתף במאמץ ההסבר הכללי. כל עובד בכול חברת השכרת רכב בישראל חייב לזכור שהוא מייצג את המדינה ושהיחס שהוא נותן לתייר שעומד מולו ישפיע על דעתו של זה ודרכו על דעת הקהל בארצו.

יש לקוות שחברות השכרת רכב בארץ יפנימו את החשיבות של המקצוע שלהן וידאגו לכך שכול העובדים בכול חברה יהיו מודעים לחשיבות של העבודה שלהם ויעשו הכול על-מנת שכול תייר שנכנס לארץ יצא ממנה שמח וטוב לב ויוציא את שם המדינה לטובה ברחבי העולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב