דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ: אפשר יותר 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2073 פעמים ]

השכרת רכב בארץ, כמו כל תחום שבו מציעים מוצר מסוים לצרכנים, פונה לקהל מגוון. ההצעות של חברות השכרת רכב בארץ נועדו לפנות לקהלי יעד שונים, לרוב מבלי לכוון לקהל יעד אחד ספציפי. בשנים האחרונות המחירים של השכרת רכב בישראל ירדו פלאים וכיום כמעט כל אדם מן הישוב יכול לשכור מכונית מבלי למשכן את הבית או למכור כליה. כך גדל עד מאוד קהל הלקוחות הפוטנציאלי של חברות השכרת רכב בארץ. כעת, ניתן לדבר על תחום מתפתח בעולם של השכרת רכב בארץ – השכרה יוקרתית. ניתן לכנות את ההשכרה הזו, על משקל מלונות בוטיק, השכרת רכב בוטיק.

הרעיון של מוצר בוטיק הוא רעיון שמתפתח מזה כמה שנים וזוכה להצלחה לא מעטה. הרעיון הינו פשוט: לקחת מוצר צריכה מסוג כלשהו ולהפוך אותו למוצר אקסקלוסיבי וייחודי. מלונות בוטיק, לדוגמה, הם מלונות בעלי עיצוב מיוחד ושירות ברמה גבוהה שנועדו למשוך קהל אנין טעם שהפרוטה מצויה בכיסו. באותה מידה ניתן כיום למצוא חברות השכרת רכב בארץ שמציעות השכרה מסוג אחר. מהם המאפיינים של השכרת רכב בוטיק?

פעמים רבות, חברות השכרת רכב בארץ מדברות על שירות VIP, דהיינו שירות מיוחד ללקוחות מיוחדים. כיוון שאחד ממאפייני הבסיס של תחום הבוטיק הוא השירות המצוין, אין הפתעה בכך שגם בתחום של השכרת רכב בארץ תחום הבוטיק מתחיל מהשירות. היה ניתן לקוות שכל לקוח של כל חברת השכרת רכב בישראל יזכה לשירות מצוין, אבל כרגע נשמר השירות האיכותי ביותר למי שמוכן לשלם על כך יותר. שירות מצוין איננו רק הנימוס והאדיבות של הפקיד בסוכנות השכרת רכב בארץ – למרות שגם זהו מרכיב חשוב מאוד בשירות מצוין. שירות מצוין כולל תפירת הצעה אישית לפי מידה עבור הלקוח הספציפי ובהתאמה לצרכים ולרצונות שלו. הדבר דורש, כמובן, גמישות מצידן של חברות השכרת רכב בישראל שמנסות לפעול בתחום, אך התמורה הינה בהתאם למאמץ.

חברות השכרת רכב בארץ שפונות לקהל המעוניין בסוג יוקרתי יותר של השכרה, יציעו מכוניות מדגמים יקרים יותר וגם יציעו אבזור טוב יותר של מכוניות אלה. הם גם יציעו ללקוח לקבל את המכונית הביתה ובסיום תקופת ההשכרה ייקחו את המכונית מביתו כדי שהוא לא יאלץ לכתת את רגליו אל סוכנות ההשכרה. חברות השכרת רכב בארץ גם מציעות השכרת רכב עם נהג כדי לחסוך לשוכר את מאמץ הנהיגה או כדי לאפשר לו לעבוד תוך כדי נסיעה ולא לבזבז זמן יקר בעוד הוא תקוע באחד מהפקקים שבהם התברכה ארצנו.

שירות הבוטיק מוצע כיום על-ידי חברות השכרת רכב בישראל שפונות באותו הזמן גם לקהלים אחרים. עם זאת ייתכן מצב שבו חברות השכרת רכב בארץ ישנו את האסטרטגיה שלהן. כדי להציע שירות בוטיק מעל ומעבר, ייתכן ובעתיד חברות השכרת רכב בארץ יחליטו להתמקצע ולהתמקד בתחום הייחודי הזה של השכרת רכב בארץ. במקום לפנות לקהלים שונים, הם יפנו רק למי שיכולים להרשות לעצמם את ההשכרה היוקרתית ביותר. כך לא יאלצו לקוחות אלה להצטופף באותה סוכנות עם שאר המוני בית ישראל שהרי אחד המאפיינים הראשונים של יוקרה היא הבלעדיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב