דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ לדתיים 

מאת    [ 08/08/2010 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 4906 פעמים ]

חברות השכרת רכב בארץ פונות לציבורים שונים ומגוונים, כיאה וכנאה למדינה שבה יש הרבה מגזרים ותתי מגזרים. אחד הציבורים הגדולים שבו משקיעות חברות השכרת רכב בארץ הוא המגזר הדתי. ישנן חברות השכרת רכב בישראל שזיהו את הפוטנציאל המיוחד של הציבור הזה והן בונות ומציעות חבילות ייחודיות שמעצבות כדי להתאים לדרישות ולצרכים המיוחדים של הציבור הדתי בישראל. חברות השכרת רכב בישראל שמציעות חבילות מיוחדות לציבור הדתי מבטיחות לעצמן נאמנות והיענות של קהל לקוחות גדל והולך, קהל שהרגלי הצריכה שלו השתנו בשנים האחרונות וגם ממשיכים להשתנות.

הצעה טיפוסית של חברת השכרת רכב בישראל שפונה לציבור הדתי כוללת אי גביית תשלום עבור שבתות וחגים. כידוע לכול מי שהשתמש בשירותיהן של חברות השכרת רכב בארץ, עבור שבתות וחגים הלקוח משלם גם אם הוא לא נוהג במכונית ביום הזה. הציבור הדתי שמשתמש בשירותי השכרת רכב בארץ נאלץ זמן רב לשלם עבור יום (ועוד ערב שלפניו) שבו הוא לא היה יכול להשתמש במכונית. כעת, דתיים יכולים לשכור מכונית כמו כל העולם אבל הם אינם צריכים לשלם עבור הימים שבהם הם אינם יכולים לנהוג בגלל האמונה הדתית שלהם. חברות השכרת רכב בישראל החלו להציע את השירות הזה שמתאים לדתיים וניתן לקוות שגם שומרי מסורת שאינם נוהגים בשבת יוכלו ליהנות ממנו.

כיוון שמשפחות דתיות הן פעמים רבות משפחות מרובות ילדים, חברות השכרת רכב בארץ שמעוניינות לפנות לציבור הדתי חייבות להבטיח שהן מחזיקות מלאי מספיק של רכבים גדולים שמתאימים למשפחות גדולות. חברות השכרת רכב בארץ שפונות לציבור הדתי גם ישתדלו להציע חבילת מחיר אטרקטיבית עבור משפחות גדולות כדי להשיג יותר לקוחות גם אם כל לקוח ישלם מעט פחות.

ניתן למצוא גם חברות השכרת רכב בישראל שמציעות מחיר מוזל יותר לציבור הדתי. הסיבה למחיר מיוחד זה שמציעות חברות השכרת רכב בארץ היא שמדבור בציבור בעל כוח קנייה גדול שנוטה לצרוך בהתאם להמלצות של בני משפחה וחברים. על-ידי המחיר המיוחד, חברות השכרת רכב בארץ מבטיחות לעצמן את הנאמנות של הציבור הדתי וכיוון שכך יש להן יותר לקוחות הן יכולות לדרוש פחות כסף. לעיתים המחיר המיוחד שמציעות חברות השכרת רכב בארץ לציבור מסוים (לדוגמה הציבור החרדי בבני ברק) קשור לסבסוד של מישהו מעשירי הקהילה שמבקש לסייע לבני הקהילה שלו.

חברות השכרת רכב בישראל שמציעות חבילות מיוחדות לציבור הדתי בישראל מבטיחות לעצמן רווחים מיידים וכרטיס כניסה למגזרים בעל כוח קנייה גדל והולך. יהיה מי שיטען שחברות השכרת רכב בארץ שפונות לציבור הדתי בעצם מכינות את עצמן לעתיד לבוא. ככול הנראה, הציבור הדתי ימשיך לגדול ולצמוח בשנים הקרובות וחברות השכרת רכב בארץ שפונות לציבור הזה פשוט מכירות בתחזית הצמיחה הזו ומכינות את עצמן לעתיד דתי יותר ולחברה ישראלית שבה הדת תופסת מקום הולך וגדל.

בין אם מדובר בעניין עסקי טהור, תמיכה אידיאולוגית בציבור מסוים או התכוננות לקראת הבאות, המגזר הדתי יכול ליהנות היום משירותיהן של חברות השכרת רכב בארץ שבוחרות להשקיע במגזר כדי לרכוש לעצמן את הנאמנות של קהל לקוחות גדול, בעל כוח קנייה ושאינו חדל לצמוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב