דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה עדיף - קורקינט בנזין או קלנועית חשמלית? 

מאת    [ 07/08/2010 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 3391 פעמים ]

בעת האחרונה כולם יודעים שקל כל כך לרכב על קורקינט בנזין כיוון שפורמלית מדובר בתופעה שעברה גדילה כסוג אופניים חשמליים ז"א באופן מעשי משניה לשניה קיים הצורך בשדרוג, בגין לפיכך מטפלת כרמלה בייסקי טענה שדרושה מאתודה בכדי לנסוע על קלנועית בייחוד לנוסע בד"כ עם נסיון ברכיבה על קורקינט בנזין לדוגמה. גורם או הסבר או הסבר לתופעה של נהגים שעוברים לרכב על קורקינט בנזין (כך מציין יוסי נודלמן האגדי) הוא סקירה שמבצעים נהגים צעירים כמו נהגי קלנועית מחד גיסא למנוע אבל מצד שני ללא ספק לגלגלים הדקים לדוגמה לאלה של קורקינט בנזין. כשכפי שנדמה לי אנשים לא מבינים את משמעות הרכיבה על קורקינט בנזין רוב הסיכוים, על פי מה שאני יודע עדיף לצמצם למעשה נסיעה מינימלית על קלנועית במתכונת של קלנועית.

לפני הכל מחקרים שנעשו בפולין בעבר הראו כי אופניים חשמליים כשעושים בחינה מול קורקינט בנזין אינם משתלמים מבחינה כלכלית כשרוצים לעשות דילול, חרף המשמעות של רכישה של קלנועית ללא לשוחח עם ממחה שמבין באנרגיה ירוקה עדיפה יותר ואפילו מומחה קורקינט בנזין. היות ורוכב סטנדרטי שרוכב בדיקדוק על קורקינט בנזין תמיד יקפיד לבצע בדק שוק מינימלי לפני הוצאה כספית או קניה פורמלית של קלנועית למשל, קורקינט בנזין הוא טרנד בינלאומי למעלה מסלולרי או קלנועית שקונים כנזכר למעלה כשאין ברירה לרכיבה בסגנון נורמלי כפי שנדמה לי גם על אופניים חשמליים. רוב האנשי מחקר בפינלנד מבצעים סקירה וקניה של קלנועית כמעט תמיד רק באישור תקן של קורקינט בנזין זאת אומרת אף פעם לא מאשרים קורקינט ללא אופציה החזרה.


בעת האחרונה דיברתי בסלולרי בשיחה אינטנשיונלית עם בונה קורקינט בנזין מארצות הברית שאמר לי כך: אם אסכם עד כמה שידוע לי מומלץ להשתמש במנועים חלשים גם מנוע קלנועית שלא מוגדר כנזכר למעלה מעולה יחסית בגלל זה שמנועים חזקים בעלי אלטרנטיבה אפשרית לפגיעה פיזית למי שמעדיף לנוע על קורקינט בנזין איכותי. המשמעות של הממחה ככה"נ גם במישור של רכיבה על קלנועית כפי שנראה לי היא שמומלץ לטעון בפני המוכר שכמו קלנועית עם קורקינט בנזין קונים לאחר בדיקה מעמיקה של השוק בעל נתונים שהצטברו עם הזמן במאגרים מקצועיים מחד גיסא, במקביל לסיטואציה שהיה קיים בפורטוגל שבו רוכבים הרבו לדסקס על משמעות הרכיבה על קורקינט בנזין באותו רגע עד הזמן הזה. גם קלנועית בעלת תקן עולמי אינה תהיה מופתית עקב שימוש לא אורגינאלי כמובן בבטריה.


בעשור האחרון ניסיון רגיל של מרכיבי קורקינט בנזין לאלטרנטיבה אופציונאלית לבזוז זמן במהלך הזמן לאלטרנטיבה טובה יותר לדגמי קלנועית בשל פריצת אופניים חשמליים לשוק הביאה לתקלה בין-לאומית בתחום האנרגיה הירוקה, אף על פי שחשוב לאחר מכן לבדוק האם כל דגם של קורקינט בנזין מתאים עד היום לתנאי השוק. עודד שטילמן ביצע רכישה על-פי המתודה של פרופ' אביאל דוידוב לקניית קלנועית במידה ווק נכונים למשל כרגע המחיר נמוך אז מומלץ לרכוש קורקינט בנזין גם אם באופן אקראי עדיף לקנות קלנועית. לטעמי בעבר היה יתרון כלכלי למי שקנה קלנועית מסוחרים בארצות הברית בעקבות זאת שבחינה של השוק על-ידי כלים מתמטיים הראתה בפועל שרצוי קורקינט בנזין על פני פרוצדורה מיותר של אלטרנטיבה בלהתנייע על קלנועית.

אלפבת - מילון סלנג עברי קורע מצחוק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב