דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשו או לא עשו ניתוח הגדלת חזה? שפטו בעצמכם לגבי הכוכבות ההוליוודיות 

מאת    [ 05/08/2010 ]

מילים במאמר: 564   [ נצפה 4120 פעמים ]

 

ניתוח הגדלת חזה הוא הניתוח הנפוץ ביותר בקרב הניתוחים הפלסטיים. עם העלייה בפופולאריות שלו, ניתן היה לשים לב לאחרונה לתופעה חדשה - נשים כבר מנסות להסתיר שהן ביצעו ניתוח הגדלת חזה. לפעמים ההיפך הוא הנכון והן אף רוצות שכל העולם ידע ומבקשות שהשדיים לאחר הניתוח יראו מלאכותיים ככל האפשר.

זוהי אומנם מגמה, אולם המצב היום עדיין לא השתנה לגמרי. מרבית הנשים, ואפילו המפורסמות שביניהן, מעדיפות שיחשבו מן הסתם, שהחזה שלהן הוא חזה טבעי. כאשר הנושא עומד על הפרק, הן  דואגות להכחיש בכל תוקף  שעברו  ניתוח הגדלת שדיים - גם אם המראה ותמונות עבר מוכיחים אחרת. להלן כוכבות הוליוודיות שריכזתי - כולן , פרט לאחת  (רמז - מצילה בלונדינית בבגד ים אדום), מכחישות, או  לא מצהירות כי  ביצעו ניתוח הגדלת חזה בגלוי. אז עשו או לא עשו? תנו לתמונות לדבר בעד עצמן ותשפטו בעצמכם.

ניקול ריצ'י

בתו של הזמר ליונל ריצ'י ,הידועה בעיקר כמי שהשתתפה לצידה של פריס הילטון בתוכנית הריאליטי "החיים הפשוטים". את החזה השטוח שלה הזכור מהתוכנית, היא השאירה הרחק מאחור עם השתלת חזה שביצעה בשנת 2006. רי'צי, שסבלה בעברה מאנורקסיה, קיבלה בין רגע מראה שופע. למרות שמעולם לא הודתה שעברה ניתוח הגדלת חזה, התמונות מוכיחות אחרת.

בריטני ספירס

כוכבת הפופ המפורסמת ביצעה ניתוח הגדלת חזה ראשון בשנת 2000, בשיא הצלחתה ועם צאת אלבום הבכורה שלה. לאחר מכן הייתה שמועה כי היא הוציאה את השתלים  והחליפה אותם לשתלים אחרים וקטנים יותר, כשהייתה בהריון. הזמרת הכחישה, אבל אין זה משנה את העובדה כי החזה שלה כיום הוא הרבה יותר מלא לעומת תקופת תחילת הקריירה שלה.

הילארי סוואנק

שחקנית הקולנוע מ"מליון דולר בייבי", נפרדה בעשור האחרון ממראה ה"טום בוי", הודות לניתוח הגדלת חזה. אומנם היא מעולם לא הודתה כי עברה את הניתוח, אבל שמועות די מבוססות אומרות כי  ביצעה ניתוח השתלת חזה זמן קצר לאחר שנפרדה מהאקס  צ'אד לאו.

סאלמה הייק

סאלמה הייק היפהפיה דורגה על ידי המגזין TOUCH במקום ה- 3 בדירוג החזה היפה ביותר בין כוכבות הוליווד - ולא בכדי. תמיד היו ספקולציות לגבי החזה של הכוכבת - אמיתי או השתלה? סלמה הייק אוהבת ללבוש מחשופים נדיבים, שאכן מגלים חזה שגדל עם הזמן. יש הטוענים כי זה נובע מעלייה במשקל. ההערכה שלי היא ש מדובר בהגדלת חזה שהצליחה לשמור על מראה טבעי של החזה.

פמלה אנדרסון

הדוגמנית השופעת היא ככל הנראה הדמות המפורסמת שהכי מזוהה עם ניתוח הגדלת שדיים ואף גרמה לניתוחים אילו להפוך לטרנד סוחף ברחבי העולם. אפשר לומר שהיא אפילו התפרסמה בזכות הניתוח והמראה שהוא הקנה לה. בתחילת שנות התשעים , כשכיכבה ב"משמר המפרץ", היא היממה את כולם עם תמונות שער נועזות במגזין פלייבוי,בהן  הציגה לראווה חזה ענק ומנותח.

ב- 1999 היא החליטה שה"עול כבד עליה" והוציאה את השתלים, אולם חמש שנים מאוחר יותר היא החליטה להחזיר את השתלים, לאחר שהסבירה כי היא הרגישה שהיא "לא אותו דבר בלעדיהם".

כריסטינה אגילרה

כוכבת פופ נוספת שעברה מהפך במראה בעקבות ניתוח הגדלת חזה היא כריסטינה אגילרה. השמועות  אומרות כי בעקבות הניתוח החזה של הזמרת הגדולה בעלת המידות הקטנות גדל ממידה A למידה C. ללא ספק הגדלת החזה הקנתה לה מראה סקסי , נשי ובוגר.

ג'ניפר לאב יואיט

כוכבת הקולנוע לאב יואיטי מכחישה בתוקף כי עברה ניתוח הגדלת שדיים, אך אי אפשר להתעלם מהשינוי במראה. כששיחקה בסרט "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון", החזה שלה היה קטן בהרבה מכפי שהוא כיום. למרות הכחשותיה, אוהבת השחקנית ללבוש מחשופים שמגלים את החזה השופע שלה.

 

אז מה אתם אומרים?  עשו או לא עשו ניתוח? צפו בתמונות והחליטו בעצמכם - ניתוח הגדלת חזה

דר' אבישי וינברגר, יליד חיפה סיים את לימודיו בביה"ס לרפואה באונ' העברית בירושלים. ניתח בבית החולים הציבור במשך 20 שנה ועסק במגוון התחומים של כירורגיה פלסטית, רפוי כוויות ושיחזור. מזה עשרים שנה מפעיל דר' אבישי וינברגר גם בתחום התיקונים האסתטים והקוסמטים. והוא היה מחלוצי הרופאים שהקימו מרכזים רפואיים פרטיים ומנהל את מרפאת המומחים "ארט קליניק" במרכז ויצמן בתל אביב. אתר: http://dr-weinberger.com בלוג: http://www.avishaiweinberger.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב