דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות - במה תלויה עלות ההובלה? 

מאת    [ 05/08/2010 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 1956 פעמים ]

מחירי הובלות נעים בטווח מאד רחב. עלויות של הובלות הן נגזרת של מספר פרמטרים שכל חברת הובלות משקללת אותם במסגרת הצעת המחיר שהיא נותנת ללקוחותיה הפוטנציאלים. חשוב להדגיש שאין עלות קבועה עבור הובלות. אם אתם מבצעים סקר שוק בענף ההובלות תגלו שעבור תכולת הדירה שלכם תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות לחלוטין בין חברה וחברה. שוק ההובלות הוא שוק פרוץ בו פועלים מספר גדול של שחקנים מתחרים. חלק מחברות ההובלה הן חברות שפועלות ללא תעודות מקצועיות.

מי  מוביל בהובלות  - חברה מקצועית מול חאפרים

הובלות משרדים או הובלות של דירה אינה הוצאה קטנה. מעבר למקום חדש כרוך בהרבה מקרים בהוצאות משמעותיות הנמשכות תקופה ארוכה: בחיפוש אחר מקום חדש כאשר החיפוש בא לעיתים גם על חשבון ימי עבודה, הוצאות על  משכנתא או על שכירות ועוד. אין פלא שרבים מבקשים לחסוך בהוצאות בהובלות.

חברות לא מקצועיות מרשות  לעצמן להציע מחירים נמוכים יחסית מכיוון שהן משלמות לאנשים שאינם מתמחים בתחום אך האם זה באמת משתלם? במקרים רבים ניסיון לחסוך בהוצאות הכרוכות בהובלות מסתיימות במפח נפש: נזק לרכוש ואובדן רכוש כתוצאה מהובלה בידי אנשים שאינם מיומנים ברזי המקצוע. חברת הובלות מקצועית אולי תיקח מכם מעט יותר, אך בתמורה תקבלו שירות איכותי יותר ותוכלו להתחיל את המעבר ברגל ימין.

הצעות מחיר בענף ההובלות

קיימים מספר פרמטרים מקובלים בענף ההובלות של פיהן נהוג לתמחר: כל הפרמטרים למעשה משקללים כמה כוח אדם וזמן עבודה חברת הובלות צריכה להשקיע במעבר הדירה.

כמות התכולה שיש להעבירה - הובלות של דירות עם כמות גדולה של תכולה יהיו בעלות גבוהה יותר. חברות הובלה מבצעות גם הובלות קטנות שמחירן הוא יחסית נמוך. אם תבחרו לארוז חלק מהתכולה בעצמכם תוכלו להוזיל את עלות ההובלה. עם זאת מומלץ לארוז רק את החפצים שקלים לאריזה, ולהימנע למשל מפירוק רהיטים בעצמכם.

בהובלות של משרדים, לעיתים קיים צורך בהעברת ציוד מיוחד כמו מערכת ממוחשבת או כספות. פעולות מיוחדות של פירוק והרכבה הנעשות על ידי אנשי מקצוע יכולות לייקר עלות של הובלות. בחלק מהמקרים הובלות דורשות שימוש בציוד מיוחד מטעם חברת הובלות כגון מנוף הכרוכות בהוצאות נוספות מצידן.

קומה ומעלית - פרמטר נוסף המשחק רבות בעלויות של הובלות הוא קומת הדירה במקום בו הינכם גרים והקומה בבניין אליו אתם עוברים. במקרים כאלה אם אין מעלית, עלויות של הובלות עולות. מחירים של הובלות יורדים כאשר מדובר בקומת קרקע.

מה המרחק לדירה החדשה? באופן טבעי אם אתם עוברים לגור בעיר סמוכה מחירן של הובלות יהיה נמוך יותר בהשוואה למעבר ליישובים המרוחקים ממקום מגורכם.  

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב