דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רילוקיישן - אל תחכו לרגע האחרון! 

מאת    [ 04/08/2010 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 4688 פעמים ]

ונפתח בבדיחה:

ראובן צועק לשמעון: תרים את הטלפון.

שמעון: אבל הטלפון לא צלצל.

ראובן: למה אתה תמיד מחכה לרגע האחרון?

בתור בדיחה זה נשמע מצחיק, במציאות חיינו זה עלול לעיתים קרובות להסתיים בבכי.

מי מכם לא חווה במהלך חייו כמה החמצות קטנות, למשל, כשהגעתם לשדה התעופה ברגע האחרון וגיליתם שהמטוס כבר המריא? מן הסתם, לא יצאתם מהבית בזמן, ולא לקחתם בחשבון עיכובים בדרך. אפשר גם להזכיר עיכוב בהזמנת כרטיסים לטיסה לחו"ל, שהשאיר אתכם עם הדרכון והמזוודות בארץ, או עיכוב בהזמנת כרטיסים להופעה של הלהקה האהובה עליכם, שהותיר אתכם מחוץ לאולם.

 

לא סתם הזכרנו - מתוך מגוון הפספוסים הפוטנציאליים - עיכוב בהזמנת כרטיסים או איחור לטיסה. מייד יתחבר הכל: כל מי שאמור להעתיק את מקום מגוריו לחו"ל (לצורכי עבודה או לימודים) ועליו להעביר עימו את בני משפחתו על חפציהם, בגדיהם ורהיטיהם – יודע שהמעבר הזה כרוך בסידורי רילוקיישן מתישים, מסוג העניינים שנוטים לדחות לרגע האחרון. ולכן, להבדיל מרכישת דילים של הדקה ה-90, כשמדובר ברילוקיישן - חשוב להתחיל את תהליך הרילוקיישן כמה חודשים לפני המעבר עצמו.

 

השלב הראשון: יצירת קשר עם חברת שילוח בינלאומי, שמציעה ללקוחותיה, בין היתר, שירותי רילוקיישן. מייד עם יצירת הקשר עם נציגי החברה יגיע לבית הלקוח יועץ מיוחד לרילוקיישן, שיסקור את כל החפצים, הבגדים והרהיטים שהוא מעוניין לקחת איתו למעונו החדש. היועץ יכין רשימה של כל פריטי המטען, וימליץ ללקוח מה כדאי לשלוח לחו"ל, ומה עדיף להשאיר בארץ. הוא בוודאי יסביר שפריטים מסוימים זול יותר לרכוש בחו"ל מאשר להוביל אותם לשם. עוד יסביר, כי צריך לקחת בחשבון את גודל הדירה העתידית של הלקוח בהשוואה לדירתו הנוכחית, ואת מזג האוויר האופייני לארץ היעד. בשלב הבא ימליץ היועץ על אמצעי ההובלה האופטימליים. יש פריטי מטען (למשל, בגדים, מגבות ומצעים) שעדיף לשנע בהובלה אווירית, כדי שיגיעו לארץ היעד בסמוך למועד הנחיתה, ואולי כבר ימתינו בדירה עם הגעת בני המשפחה לשם.

 

הבעיה בהובלה אווירית היא העלות הגבוהה של המשלוח. לעומת זאת, מומלץ לשנע פריטי מטען מסוימים, במיוחד רהיטים, בהובלה ימית שתוריד משמעותית את עלויות הרילוקיישן. וכיוון שהובלה ימית נמשכת זמן רב הרבה יותר מאשר הובלה אווירית, הנה הובלנו שוב לנושא התזמון. כדי לא להגיע לדירה נטולת רהיטים וציוד אלקטרוני וארונות נטולי בגדים, מגבות ומצבים – כדאי להזמין מקום להובלה מבעוד מועד. גם כדי להבטיח מקום במכולה, במחסני האוניה או בבטן המטוס, וגם כדי לוודא שהמטען אכן יגיע במועד....

 

בשלב השני של תהליך הרילוקיישן, ובהתאם למועד הטיסה של בני המשפחה,

יזמין נציג החברה מקום למטען (במטוס ו/או באוניה), יבדוק אם ניתן לחסוך בעלויות המשלוח על ידי שכירת מכולה משותפת יחד עם כמה לקוחות אחרים, יתאם עם חברות תובלה בארץ ובחו"ל את מועד השינוע של המטען לנמל המוצא ומנמל היעד לדירת המשפחה, יזמין חברת אריזה (להכנת המטען לקראת הכנסתו למכולה), יסדיר את מסמכי המטען (כולל אישורי מכס בארץ ובחו"ל) ויוציא פוליסת ביטוח מטענים מתאימה.

 

סידורים מתישים, כבר אמרנו? לא בכדי מומלץ לבצע את תהליך הרילוקיישן באמצעות חברה המתמחה בכך, ולבצע את התהליך על פי הנהלים ובתזמון הנכון.

 

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב