דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לבנות תדמית מבניית ציפורניים 

מאת    [ 04/08/2010 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 1874 פעמים ]

 

הגיעה השעה לניפוץ מיתוס רווח: לא כל מי שהולכת אל קוסמטיקאית לעשות  בניית ציפורניים  היא מה שבלשון עממית מכנים "פרחה". כיום יש נשים רבות המעדיפות לפנות אל קומסטיקאית  מוסמכת כדי לעשות בניית ציפורניים מקצועית. התוצאה: ציפורניים בנויות לתלפיות בעיצובים נאים.

תחום בניית ציפורניים הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. אם בשנים עברו בניית ציפורניים נעשתה בצורה לא מקצועית תוך שימוש בחומרים פשוטים ולא עמידים, הרי שכיום בניית ציפורניים היא אמנות בפני עצמה ומבוצעת בדרך כלל אצל קוסמטיקאית או מניקוריסטית שמבינה דבר או שניים בתחום בניית ציפורניים.

 

בפניה אל קוסמטיקאית או מניקוריסטית המתמחה בתחום של בניית ציפורניים מומלץ שלא להתפשר על הרמה המקצועית ולבחור באיש או באשת המקצוע הטובים ביותר. הנזקים העלולים להיגרם מתהליך של בניית ציפורניים שמתבצע בצורה שאיננה תקינה, הם חמורים ביותר. הקושי לתקן נזקים שנגרמו בעקבות בניית ציפורניים לא מוצלחת הוא רב ולכן חשוב למנוע את הנזקים מבעוד מועד ולבחור רק בקוסמטיקאית או מניקוריסטית שיודעת מה היא עושה.

 

למה בכלל לעשות בניית ציפורניים?

כאשר אנו חושבים על בניית ציפורניים משייכים את אקט בניית הציפורניים לאסתטיקה וליופי בעוד שמתעלמים לחלוטין מן ההיבט הבריאותי של העניין. בניית ציפורניים יכולה לחולל פלאים למראה הציפורניים, בייחוד כאשר מדובר באישה המרבה לכסוס את ציפורניה.

כסיסת ציפורניים גורמת למראה לא בריא וחלש של הציפורן ומקשה על צמיחתן. כאשר קוסמטיקאית מבצעת בניית ציפורניים היא למעשה מניחה שכבת מגן מיוחדת על הציפורניים ומעליה בונה את הציפורן המלאכותית. קוסמטיקאית טובה תדע לתת  לציפורן הבנויה מראה אסתטי וטבעי.

אם אתן נמנות על אלו שכוססות ציפורניים באדיקות, מומלץ לבדוק אפשרות של בניית ציפורניים מקצועית אצל קוסמטיקאית המוסמכת לכך.

 

מדוע חשובה בניית ציפורניים מקצועית

בניית ציפורניים יכולה להיעשות כיום אצל כל מי שמתיימר להציג את עצמו כמקצוען בתחום. אין חוקים קבועים בתחום של בניית ציפורניים, עובדה המסייעת לשרלטנים רבים להציג את עצמם כמומחים ולבצע עבודה שאינה מקצועית כלל. אם כך חשוב לפנות אל קוסמטיקאית המבינה בתחום זה ויודעת לבצע את עבודתה על הצד הטוב ביותר. חשוב לקבל המלצות וגם לראות עבודות במו עיניכן.

 

בניית ציפורניים נותנת מראה אסתטי ושונה לציפורן, ויכולה להיעשות בעדינות תוך שימוש בעיצובים קלאסיים שאינם צורמים לעין. היא משדרת נשיות והקפדה ויכולה להעיד רבות על אישיות האישה שציפורניה בנויות. כיום יותר ויותר נשים המעוניינות ליצוק מראה שונה ומטופח יחד עם "לוק" מעוצב בוחרות בשיטה של בניית ציפורניים כדי להאריך ולשוות לציפורניים מראה שונה ואחר. השקעה בבניית ציפורניים כמוה בהשקעה בשמלה יפה או באיפור מתאים- היא משדרת נוכחות - ואיכות.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב