דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון באירוע גדול - חלק מהותי מאירוע איכותי 

מאת    [ 04/08/2010 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 1753 פעמים ]

 

יזמתם אירוע חברתי גדול, השקעתם באוכל טוב ובעיצוב חדשני ולא קימצתם בשום פרט. בין אם מדובר באירוע משפחתי בחצר הבית או באירוע חברה גדול לציון מועד חגיגי - בסופו של האירוע תצטרכו לסדר ולנקות את כל מה שהשאירו מאחוריהם האורחים, ולשם כך תזדקקו לחברה המספקת שירותי ניקיון.

יש חברות ניקיון שונות בשוק, חלקן חברות ניקיון גדולות וחלקן חברות ניקיון בינוניות או קטנות. יחד עם זאת, חשוב לא להתבלבל מהמבחר הגדול הקיים ולדעת לבחור חברת ניקיון המתאימה לכם ביותר.

 

למה לקחת חברת ניקיון?

אנשים רבים העורכים או מפיקים אירוע מתחבטים בינם לבין עצמם האם יש צורך להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון המספקת שירותי ניקיון לאחר האירוע.

שכירת חברת ניקיון עבור אירוע גדול נתפסת אצל אנשים רבים כמשהו שאינו הכרחי. במידה ומדובר באירוע חברתי גדול, מארגני האירוע סבורים כי כל אחד ינקה אחריו וכך מלאכת הניקיון תחולק בין מספר אנשים המשתתפים במילא באירוע. זוהי הנחה שמקורה בטעות כיוון שגם במהלך האירוע נדרשת עבודת ניקיון מאומצת אחרי האורחים.

 

כיצד בוחרים חברת שירותי ניקיון לאירועים?

לאחר שהחלטתם כי אתם מעוניינים לשכור חברת שירותי ניקיון לאירוע שאתם עורכים חשוב לבחון מה מציעה כל חברת ניקיון ובהתאם לכך לפעול.

לפני שאתם פונים אל חברת ניקיון המספקת שירותי ניקיון לאירועים, יש לבחון מספר פרמטרים חשובים.

ראשית, מומלץ לבחון האם מדובר באירוע גדול, מרובה משתתפים. יש הבדל מהותי מבחינת ניקיון בין אירוע שבו יש מספר משתתפים גדול לבין  אירוע עם מספר משתתפים מצומצם.

ככל שמספר המשתתפים באירוע המתוכנן יהיה גדול יותר,כך תזדקקו לכמות רבה יותר של אנשי ניקיון ולחברת ניקיון היכולה להעניק שירותי ניקיון בסדר גודל כזה.

מומלץ לבחור בחברת ניקיון אשר מתאימה בגודלה וביכולותיה לצרכים שלכם. אירוע חברה גדול וגרנדיוזי יצריך פניה אל חברת שירותי ניקיון גדולה ומבוססת אשר יכולה לדאוג לניקיון במהלך האירוע ולאחריו תוך ניצול מקסימאלי של כמות העובדים העומדים לרשותה.

לעומת זאת, אם מדובר באירוע משפחתי הכולל קבוצה מצומצמת של לא יותר מכמה עשרות אנשים מומלץ דווקא שלא לבחור בחברת שירותי ניקיון גדולה כדי למנוע בזבוז מיותר של כוח אדם וכסף.

דגש נוסף וחשוב לא פחות הוא להיפגש טרם האירוע עם נציג חברת שירותי ניקיון אפשרית, לתת לו מידע רלוונטי על האירוע, גודל מקום האירוע ומספר האנשים העתידים לקחת בו חלק. לאחר מכן תקבלו הצעת מחיר עבור שירותי ניקיון לאירוע. הקפידו לאסוף כמה הצעות מחיר עבור שירותי ניקיון ולקחת החלטה לבסוף על סמך היכולות שהציגה חברת שירותי הניקיון ועל סמך התקציב העומד לרשותכם.

בכל הנוגע לניקיון באירוע גדול, מומלץ שלא להתפשר על חברת שירותי ניקיון שאולי תיתן את הצעת המחיר הזולה יותר אלא לבחון את התועלת אל מול הסכום אותו אתם עתידים להשקיע. זיכרו כי אירוע מוצלח הוא גם אירוע נקי ומסודר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב