דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צעצועי עץ וגימיקים מעץ 

מאת    [ 03/08/2010 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 2692 פעמים ]

בתקופה האחרונה אנו יכולים לחזות בחזרה של צעצועי עץ וגימיקים מעץ לעולם משחקי הילדים. הדבר הנחמד הוא שמרבית צעצועי העץ שאנו זוכרים בתור ילדים עדיין קיימים, אם כי בגרסאות מתקדמות יותר, המותאמות לעולם של היום, לאופנה היום וכמובן לדמויות האהובות היום. הרי ברור לכם שצעצועי עץ בדמויות של רחוב סומסום או כדור עץ על חוט שנקרא פורפרה כבר לא יהיה גימיק מדהים היום. אז נכון שצעצועי עץ היום הם אחרים ממה שאנחנו הכרנו, אבל עדיין נחמד לראות שצעצועי עץ וגימיקים מעץ עושים חזרה למרכז הבמה. 

בין צעצועי עץ הנפוצים והשכיחים ביותר נמצא את קוביות העץ. הסיבה לכך שקוביות העץ ממשיכות להיות אופנתיות גם כיום היא, שקוביות עץ מעסיקות ילדים בטווח גילאים רחב מאוד למשך שעות ארוכות. ניתן למצוא ערכות של קוביות עץ בכמויות שונות ועם חלקים רבים ומיוחדים. ילדים בכל הגילאים יכולים לשחק קוביות עץ לכן זה כל כך אטרקטיבי בתחום צעצועי עץ, בתחום הגימיקים המפורסם היום זה קובייה הונגרית גם הרגילה וגם כזו עם יותר צלעות מהרגיל.

הדבר הכי יפה בצעצועי עץ ובגימיקים מעץ זה שאפילו ילדים בני שנה או שנתיים יאהבו לראות כיצד אנו בונים להם מגדל מקוביות עץ, אותו הם יכולים לפרק במהירות. הדבר הטוב בקוביות עץ, שהן כמובן לא נשברות וגם הרעש מנפילת המגדל אינו מבהיל. אחרי פעם או פעמיים ראשונות, תשימו לב שהילדים הקטנים מתחילים להרכיב ולפרק קוביות בעצמם. אתם בקלות תשימו לב שילדים קטנים סומכים על קוביות עץ הרבה יותר מאשר על הפלסטיק. צעצועי עץ וגימיקים מעץ הם פשוט יותר אמינים.

קיימות קוביות עץ בצורות גיאומטריות פשוטות וכן קוביות בצורות מורכבות יותר אשר נועדו לבניית מבנה ספציפי כגון ארמון או בית. על מנת לשמור על גיוון בקוביות העץ- הן מגיעות בגדלים וצבעים שונים ובכך שומרות על עניין לאורך זמן אצל הילדים.

צעצועי עץ נפוצים נוספים הם צעצועי מיון צורות וצבעים למיניהם, חלקם משלבים גם פעולת השחלה של חוטים. הסיבה שסוג זה של צעצועי עץ נפוץ כל כך היא שבעזרת צעצועים אלה ניתן ללמוד על צבעים וצורות בסיסיות והם גם עוזרים לשיפור המוטוריקה העדינה, תאום עין יד, יצירתיות ובנייה חופשית. צעצועי העץ ידועים כצעצועים חינוכיים מהנים מאוד עבור ילדים בכל הגילאים. צעצועי עץ הם צעצועים מסורתיים אשר מספקים שעות של הנאה ולמידה לילדים. הם נגישים ופופולאריים מאוד מכיוון שמלבד ההנאה המשולבת בלמידה, אלה צעצועים איכותיים שנשמרים לאורך שנים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב