דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רצפת פרקטים ורצפת דקים 

מאת    [ 03/08/2010 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2889 פעמים ]

 

רצפות עץ

 

רצפות עץ מתחלקות לשני סוגים: פרקטים (המשמשים לעיצוב פנים הבית) או דקים (המשמשים לעיצוב גינות). גם הפרקטים וגם הדקים משקפים את מגמות העיצוב החדשניות, המחזירות אותנו לשימוש בחומרים מהטבע.

 

פרקטים:

פרקטים הם כאמור רצפות עץ, כאשר ניתן לעשות רצפה זו מכל סוגי העצים. מחיר הפרקטים נקבע בהתאם לסוג העץ ממנו מיוצרים. עצים נפוצים יותר, זולים יותר במחירם, אך עצים מיובאים ונדירים יותר, יקרים יותר. מקובל לבחור את סוגי הפרקטים בהתאם לצבע ולחוזק שלהם. כך למשל, אם מרכיבים פרקטים בדירה קטנה, עדיף להזמין פרקטים בצבע בהיר יותר, זאת משום שצבעים בהירים יותר מאירים ומגדילים את מראה החדר.

פרקטים כהים מושלמים לסלונים גדולים, משום שהמראה שלהם סולידי מאוד, ומעניק מסגרת לחדר שעלול להיראות חסר גבולות. יתרון נוסף של פרקטים כהים הוא בכך שלכלוך פחות נראה עליהם.

תחזוקה של פרקטים זה עוד יתרון עבור בעליהם. קל מאוד לנקות אותם וקל מאוד להחליף חלק מהפרקט במקרה של בלאי. יתרה מזאת, אם אתם עוברים דירה, אתם יכולים לפרק את הפרקט, ולהרכיב אותו בבית החדש שלכם.

לכל מי שחולם על פרקט, אך לא קונה אותו מחשש שלא יעמוד במחירים גבוהים, יש לנו חדשות טובות בשבילכם: פרקט למינציה. המדובר למעשה בפרקט סינתטי, שמחירו זול יותר ממחיר של פרקטים מעץ וממחיר של סוגי ריצוף אחרים. למרות המחיר הזול, המראה היוקרתי של הפרקט הזה לא מסגיר זאת בשום צורה. פרקט למינציה מאפשר לכולנו ליהנות ממוצר שהיה בעבר מנת חלקם של העשירים בלבד.

 

דקים:

בעלי הגינות אוהבים מאוד להרכיב דקים בגינות שלהם, משום שהם מספקים משטח נוח להניח עליו שולחן, כיסאות ומנגל. מצד שני דקים משתלבים טוב יותר במראה הטבעי של הגינה מאשר קרמיקה, הנראית כנטע זר בנוף הכללי.

דקים הם חלק בלתי נפרד מגני האירועים. נהוג לערוך את קבלת הפנים על משטחי דקים ולא על דשא, כי קל יותר ללכת על דק. חשוב לזכור שמרבית האורחות נעולות בנעלי עקב, ולא קל ללכת בנעליים אלו באופן כללי, בטח שלא על דשא. חשוב ביותר שהדקים של גני האירועים יורכבו בצורה מקצועית ויעברו צביעה בחומר מיוחד, כל זאת כדי להבטיח סגירה של חריצים בין הדקים. ללא סגירה טובה של החריצים, העקבים הגבוהים של נעלי הנשים יתקעו בין הדקים, וזה יגרום להרבה אי נוחות בקרב האורחים.

דקים הם גם כיסויי רצפה מצוינים לשטחים שמסביב לבריכות. הדקים אינם מתחממים, לכן נוח לדרוך עליהם גם כשהשמש יוקדם ומחממת חומרים אחרים. מצד שני, הדקים גם לא חשופים לבלאי הנגרם כתוצאה ממגע עם מים. פרט לכך, הדקים משתלבים בצורה מושלמת עם המדשאות של הבריכה.

 

דקים ופרקטים מספקים מגוון פתרונות ריצוף למטרות שונות, אך כדי שימלאו היטב את יעדיהם, חשוב לדאוג לבחור במוצרים טובים המתאימים לצרכים שלכם. חברת ווד גאלרי תעזור לכם בבחירה הנכונה של פרקטים, שיתאימו בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב