דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


את המחלה שלכם אפשר להפוך לשליחות 

מאת    [ 03/08/2010 ]

מילים במאמר: 644   [ נצפה 2276 פעמים ]

 

כל מי שהחליט לרוץ ולהתעמל מכיר את החוויה של קניית נעלי ריצה. ההיצע עצום, שפע של שכלולים כמו בולמי אוויר ועד נעל חכמה שמשתנה בהתאם לריצה. טכנולוגית חלל ממש. והמחיר בהתאם. אנחנו כצרכנים מן המניין, נמשכים לטכנולוגיה ומאמינים בה. חברות הענק משקיעות המון כסף במחקר ופיתוח וכמובן בשיווק ואנחנו מאמינים ומשקיעים את מיטב כספנו, תוך אמונה במסר הטכנולוגי, כדי לדאוג לבריאותנו. בפועל,  מחקרים מראים שבעיות ברכיים ופציעות רגליים כתוצאה מריצה, לא השתנו בצורה משמעותית (http://chrismcdougall.com/barefoot.html(, אם בכלל, במהלך 20 השנים האחרונות. ישנם מחקרים שמראים כי נעל פשוטה (וזולה) ללא הבולמים והטכנולוגיה, היא בריאה יותר לרגליים. הנעל הפשוטה, מעבירה לגוף את האחריות על שמירה על הרגליים ומסתבר שהגוף עושה זאת בצורה הטובה ביותר. הוא מפתח שרירים ורקמות ומשנה את האופן שבה אנחנו רצים, מריצה על העקב, שמעביר את עוצמת הנחיתה בכל צעד ישירות למעלה לרגלים, לריצה על החלק הקדמי יותר של כף הרגל בצורה שהאנרגיה נבלמת בכף הרגל ולא עולה כולה למעלה. הגוף הוא מאד חכם ויודע לשמור על עצמו. שימוש בנעלים עם בולמים, מנוון את חוכמת הגוף ומעבר את האחריות החוצה לנעל, שעושה את העבודה בצורה פחות טובה.

 

מדע הרפואה, הלך והתפתח עם השנים. מרפאים חיפשו איך אפשר לעזור לחולים, להקטין את סבלם ולרפאם. הרפואה המערבית, למדה את הגוף ואת מנגנוניו השונים, ועם הזמן פתחה תרופות, מכשירי מדידה, ומכשור רפואי מתקדם. אנשי מדע הרפואה, האמינו שהם יכולים לחולל תהליכים מתוחכמים יותר מהתהליכים של חוכמת הגוף. הרפואה המערבית שאפה להחליף את חוכמת הגוף, במקום לעזור לה במקומות כשל. אין ספק שהרפואה המערבית הוכיחה את עצמה. אורך החיים הממוצע עולה כל הזמן. וכך קרה שהתמכרנו לרפואה המערבית ואנחנו מקבלים אותה ללא עוררין.

התעשייה הרפואית, בניגוד לרופאים עצמם, מונעת מכסף. אחריות מנהלי החברה לבעלי המניות בלבד. שיפור בריאותינו הוא תוצר נילווה בלבד. ישנה השקעה עצומה במעבדות מחקר. יש שפע מחקרים של תרופות וכימיקאלים, תוך התייחסות לגוף הפיסי בלבד. כמעט ואין מחקרים על יוגה, מדיטציה, SNR ושיטות הילינג כריפוי וכתרופה. פשוט אין כסף בתחום הזה. החברות מחפשות עוד תרופות מתוחכמות שיעבירו את האחריות להבראה, למוצר מלאכותי שנרכוש בבית המרקחת. אין תועלת לחבורת אלה בריפוי טבעי, כמו יוגה, סאט נאם ראסאיאן SNR, מדיטציה או שיטות הילינג אחרות. שיטות אלה מחזקות את מנגנוני ההבראה הטבעיים של הגוף באמצעים פשוטים וטבעיים. שיטות שאין עליהם רווח כספי לתעשיית התרופות אלה תועלת אישית לנו.

 

כמו ההסתמכות העיוורת שלנו על טכנולוגית נעלים, כך אנו עיוורים לשיטות ריפוי אחרות שעשויות לעזור לנו בצורה טובה יותר מהמרשם של הרופא.

 

את נכונות נושא הנעליים אתם יכולים לבחון בצורה מאד פשוטה ומאד בטוחה. קנו נעלים פשוטות ללא בולמים וללא תחכומים. רוצו איתם, תנו לרגל להתרגל ולחוכמת הגוף לפעול ותבחינו בתוצאות תוך זמן קצר!!! לא צריך להאמין ולא צריך ללמוד, פשוט לנסות ולחוות. תופתעו לגלות כמה חכם הגוף שלכם וכמה מהר נעלמות בעיות הברכיים והגב.

אותו הדין לסוגיות בריאות אחרות. היוגה, המדיטציה, סאט נאם ראסאיאן ועוד שיטות ריפוי אחרות, מתייחסות לחוכמת הגוף. במקום לנוון אותו על ידי תרופות, השיטות האלה תומכות בחוכמת הגוף. מעודדות אותו לפעול ומשפרות את הבריאות שלנו ואת יכולת הריפוי העצמי שלנו. השיטות זמינות, פשוטות וזולות.  הבעיה שאף חברה מסחרית לא מרוויחה מהם כסף ולכן אף אחד לא מקדם אותן.

כל מה שנדרש מכם זה פשוט לנסות. לא להמשיך בהליכה העיוורת לרפואה המערבית, וגם לא להאמין לרפואה היוגית. לא להיבהל מהסברים על אנרגיות וצ'אקרות (שהם דרך להסביר ולא דרך לרפא). פשוט לנסות מספר פעמים ולבחון בעצמכם את התוצאות.

 

בואו להפוך את המחלה שלכם לשליחות. אם יש לכם מכשירי מדידה כמו מד לחץ דם או מכשיר לבדיקת סכרת או שאתם במעקב רפואי בגלל המערכת החיסונית שלכם או מכל סיבה שהיא תוכלו לבצע ניסוי עצמי. מצאו קבוצת תרגול, מטפל או ספר תרגילים שקשורה לריפוי המחלה שלכם, בצעו את התרגולים ותיווכחו בעצמכם. באמצעות האינטרנט שתפו את כל העולם בניסוי הפרטי שלכם ובכל תוצאה שתהיה. בצורה זאת בנוסף לשיפור בריאותכם, תתרמו תרומה משמעותית לקידום הבריאות של כולנו, תהיו שליחים של רצון טוב ולפי התפיסה היוגית תנקו את הקרמה שלכם.

 

אורי זיצק,
מרפא ומטפל בשיטת סאט נאם ראסאיין SNR ובשיטות מעולם היוגה.
www.snr.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב