דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רופאים מתים אינם משקרים 

מאת    [ 13/04/2007 ]

מילים במאמר: 4030   [ נצפה 6326 פעמים ]

נעים לי מאוד להיפגש אתכם.

אני גדלתי בחווה, הנמצאת במערב סנט לואיס. בשנות ה-50 התחלנו לגדל פרות. אם אתם מבינים ומכירים גידול פרות אתם בטח יודעים שהדרך היחידה להצליח להרוויח כסף בחקלאות - היא לגדל את האוכל לבד, לגדל את התירס ודשא למאכל לבד. בטחנת רוח טחנו בשבילם את התירס והעשב והוספנו לשם המון ויטמינים ומינרלים למיניהם. ככה עשינו אוכל לפרות. לאחר 6 חודשים כבר היה אפשר למכור אותם,בחרנו את הפרות למכירה והשארנו את הטובות לעצמנו.

מה שמעניין הוא שעשינו את זה בשביל הפרות אבל תארו לעצמכם אנחנו בעצמנו לא לקחנו שום ויטמינים ומינרלים, והיינו צעירים, רצינו לחיות 100 שנה בלי מחלות וחולשות. העניין הזה מאוד עניין אותי ושאלתי את אבי: "אבא תגיד למה גם בשבילנו אתה לא עושה את מה שאתה עושה בשביל הפרות?" ואז אבי נתן לי רעיון חכם, הוא אמר: "תהיה בשקט, ילד, אתה צריך להעריך את מה שאתה אוכל יום יום, ירקות ופירות טריים מהחווה. אני מקווה שאתה מבין אותי?" אני כמובן לא הצקתי יותר לאבי, לא רציתי להישאר בלי ארוחת ערב או ארוחת צהריים.

לאחר מכן הלכתי ללמוד בבית ספר לחקלאות וכאשר קיבלתי תואר נהייתי מומחה לגידול חיות, גידולים חקלאיים ומומחה לאדמה. אחרי זה נסעתי לאפריקה למשך שנתיים. שם זכיתי להגשים חלום ילדות ולעבוד עם מאור פרקינסון, רבים מכם זוכרים אותו לפי ספרו: אדם גדול.

לאחר שנתיים קיבלתי מברק,המזמין אותי לעבוד בגן חיות בסנט לואיס. המכון הלאומי לבריאות העניק לגן חיות מלגה על סך 78 מיליון דולר והם היו צריכים וטרינר שעושה ניתוח לאחר מוות טבעי בגן חיות.

הסכמתי. הגעתי, וכמובן נאלצתי לנתח חיות מתות אבל לא רק בגן חיות הזה אלה גם בשיקגו, ניו יורק, לוס אנג`לס וכו`. התפקיד שלי לא היה רק לנתח חיות מתות אלה גם לעקוב אחרי חיות הרגישות לזיהום אוויר וזיהום הסביבה, מפני שבתחילת שנות ה-60 כמעט ולא ידעו כלום על בעיות באקולוגיה ואסונות. ביצעתי 17500 ניתוחים לאחר מוות וזאת המסכנה שהגעתי עליה:

כל אדם וחיה אשר מתו מוות טבעי, מתים כתוצאה מתזונה לא נכונה, כלומר ממחסור בויטמינים ומינרלים.

תוצאות של בדיקות כימיות וביוכימיות הראו כי מות טבעי בא כתוצאה מתזונה לא נכונה וזה כל כך הדהים אותי שחזרתי לסיפור על הפרות. כתבתי 75 עבודות מחקר, 8 ספרי לימוד בשיתוף עם מדענים אחרים וספר אחד לבדי. הספר נמכר במכיר 140 דולר בשביל סטודנטים לרפואה. אני פרסמתי ב 1700 עיתונים והופעתי בתוכניות טלוויזיה.

אבל אז בשנות ה-60 העבודה שלי לא עניינה הרבה. מה היה נשאר לי לעשות? נאלצתי לחזור ללימודים נהייתי רופא וזה אפשר לי להשתמש בידע שלי על תזונה שקיבלתי בבית ספר לוטרינרים. וזה עבד. ביליתי 15 שנה בארגון שבו עסקתי ברפואה רגילה. והיום אני רוצה לחלוק איתכם את הידע שלי ואת הממצאים שלי שקיבלתי ב 10-12 שנה.

אם תזכרו לפחות 10% ממה שתשמעו אתם תחסכו מעצמכם המון בעיות, מחלות תחסכו המון כסף ותאריכו את חייכם בהרבה שנים.

אתם לא תסיגו את זה, כלומר לא תסיגו שנות חייכם נוספות אם לא תשקיעו אם לא תתנו משהו מעצמכם.

ועכשיו אני רוצה לומר את העיקר.

הפוטנציאל הגנטי לאורך החיים הוא 120-140 שנה.

בהווה אפשר לספור רק 5 עמים אשר נציגיהם חיים בערך 120-140 שנה. במזרח, בטיבט ובסין המערבית.

האנשים האלו מתוארים עוד ב 1964 ע``י ג`יימס הילטון שכתב את הספר ``האופק האבוד``.

הבן אדם הכי מבוגר על פי הנתונים בספר, למרות שאני משער שישנם שם הגזמות, היה הרופא לי מסין, שנולד בטיבט. כשהיה בן 150 הוא קיבל תעודה מהשלטונות האימפריאליים של סין אשר מאמתים את העובדה שהוא בן 150 והוא נולד בשנת 1677. כאשר הוא היה בן 200 הוא קיבל תעודה שנייה. הניירות מתעדים שהוא נפטר בגיל 256...

בפקיסטן המערבי חיתה קבוצת אנשים אשר אורך חייהם גם נמדד על 120-140 שנה. בברית המועצות לשעבר הגרוזינים גם חיו בערך כ 120 שנה. בשנת 1973 בעיתון ``נשנל ג`אוגרפיק`` התפרסמה כתבה מיוחדת על אנשים אשר חיו עד גיל 100 או יותר. הכתבה הזו מצוידת בתמונות נפלאות אשר בזכותן העיתון מפורסם. אני הכי זכרתי 3 תמונות מכולם:

* על אחת מתוארת אישה בגיל 136. היא ישבה בכיסא ועישנה סיגר קובני שתתה משקאות חריפים והשתתפה במסיבה. היא נהנתה מהחיים בגיל 136 ולא הייתה מקובעת למיטה בבית.

* על תמונה השנייה היו מתוארים שני זוגות שחגגו 100 ו 115 שנות נישואים.

* בתמונה השלישית היה מתואר גבר שאסף תה בהרי ארמניה והקשים לטרנזיסטור קטן. על פי כל התעודות - יום הולדת,ימי הולדת של ילדיו הוא בן 167 והוא היה האדם הכי זקן בעולם באותה עת.

מרגרט פיץ` מוירג`יניה אמריקה, נפטרה בגיל 115 מתזונה לא נכונה, יותר נכון היא נפטרה כתוצאה מסיבוכים לאחר נפילה! מי מכם יכול להגיד ממה היא נפטרה? האישה נפטרה כתוצאה ממחסור סידן בגוף. מאוד מעניין, בתה אמרה שלפני פטירתה למרגרט פיץ` הייתה משיכה למתוק. מחלה הזאת ידוע בשם ``פייקה`` ועליה נדבר מאוחר יותר.



אך בדרך כלל אם אתם אוכלים הרבה מאוד שוקולד או דברים מתוקים, זה מראה שבגופכם חסר כרום!



באחת מארצות העולם השלישי, בניגריה, מנהיג שבט באווה נפטר בגיל 126. בטקס הקבורה אחת מנשותיו התרברבה שבגיל 126 כל שיניו של בעלה הנפטר היו משלו. וזה מראה על כך שגם האיברים האחרים בגופו תפקידו טוב.

גבר אחד מסוריה נפטר בגיל 133 בשנת 1993. הוא נכנס לספר השיאים של גינס, אבל לא שהיה בן 133, הרבה חיים עד גיל הזה ולא בגלל שבגיל 80 הוא התחתן בגיל 80, אלה בגלל שאחרי גיל 80 נהיה אב ל 9 ילדים, אם נספור שלכל ילד צריך 9 חודשים, פלוס שנה שהאימא מניקה ובערך שנה בין ילד לילד אז יצא שאבא גיבור נהיה אב גם לאחר גיל 100. בגלל זה הוא נכנס לספר השיאים של גינס. אז אל תדאגו חבריה, עדיין יש תקווה!



עכשיו קצת מדע.



בנובמבר 1993 באריזונה נערך ניסוי מעניין. שלושה זוגות חיו בבידוד שלוש שנים, כאשר הם אכלו אוכל בריא שאותו גידלו לבד, נשמו אוויר לא מזוהם ושתו מים לא מזוהמים. כשהם יצאו מבידוד, הם עברו בדיקות ע``י רופאים מאוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג`לס. כל הנתונים החיוניים לאורך החיים. הכניסו אותם למחשב של האוניברסיטה והוא הוציא את התוצאות הבאות: שאם הם ימשיכו לחיות באותה צורה הם יוכלו לחיות עד גיל 165.

וכל זה מוכיח עוד שלחיות עד גיל 120-140 זה בהחלט אפשרי. כיום תוחלת החיים הממוצעת של אמריקאי היא 75,5 שנה, ותוחלת חיים של רופא היא 58 שנה.

כך שאם אתם רוצים לחיות עוד 20 שנה סטטיסטיים אל תלכו ללמוד רפואה. ישנם שני דברים עיקריים שאתם צריכים לעשות כדי להיכנס לקבוצת האנשים בעלי חיים ארוכים.

אם אתם באמת רוצים לחיות 120-140 שנה תזכרו את החשוב ביותר:

ראשית, צריך להימנע מסכנות, כלומר להימנע מסכנות מיותרות. כי כמובן שאם אתם משחקים ברולטה רוסית, מעשנים ושותים, רצים לאמצע הכביש המהיר בשעת שיא, בספק שתחיו עד גיל 120. כל זה נשמע מטופש, אבל תארו לעצמכם שאלפי אנשים מתים מדי שנה בגלל השטויות האלו. תנסו לשמור על עצמכם כלומר אם אתם יכולים למנוע מחלה, במיוחד חשוכת מרפא אתם חייבים למנוע אותה.

שנית, אתם צריכים לעשות רק דברים שמביאים תועלת:



אתם זקוקים ל 90 תוספות מזון: 60 מינרלים, 16 ויטמינים, 12 חומצות אמיניות, חלבונים ו 3 חומצות שומניות.



סך הכול 90 תוספות לתפריט היומי , אחרת אתם תפתחו מחלות שנגרמות מחוסר תוספות אלו.

כיום כותבים על זה בעיתון, מדברים ברדיו. בטלוויזיה כולם יודעים על זה, מפני שכולם מתעניינים בבריאות, בחיים ארוכים ותוספות מזון.

הכתבה האהובה עליי הופיע בעיתון ``טיים`` בתאריך 6.04.92 ואם לא קראתם אותה אני מאוד ממליץ להשיג אותה באחד מהספריות, לעשות כמה עותקים ולהדביק אותם על הדלת במקלחת ועל מקרר.

מאמר זה אומר שויטמינים מסוגלים לנצח סרטן, מחלות לב ולהקל על תהליך הזקנה. בתוך מאמר בן 6 דפים ישנה רק דעה שלילית אחת שנאמרה ע``י רופא, שאותו כותב המאמר שאל שאלה: - מה אתה חושב על ויטמינים ומינרלים בתפקיד של תוספי מזון בתפריט שלנו?

וזה מה שהרופא ענה: `` לקיחת ויטמינים אינה מביאה תועלת``. ככה חושב ויקטור חובין פרופסור לרפואה בבית ספר לרפואה בניו יורק. `` כל הויטמינים כתוספות רק עושים את השתן שלנו יותר יקר``. אם לתרגם את זה לשפה יותר פשוטה הוא התכוון שאנחנו משתינים כסף, כלומר מבזבזים כסף סתם. ואם פרסמו את זה, אז זה אומר שיש בדבריו משהו.

אבל הנה מה שלי יש להגיד לאחר שביצעתי 17500 נתיחות לאחר מוות אצל 14501 חיות מכל העולם ו3000 בני אדם. ותמיד רציתי להיות בריא, להוליד ילדים ושיהיו לי נכדים, אני חושב,



שאם לא משקיעים בעצמכם בויטמינים ומינרלים, אתם משקיעים למשכורות ולחיים הטובים של הרופאים.



אני באמת מאמין שאלה אנחנו גורמים לעושרם של הרופאים.

כיום על רפואה מבזבזים 1,2 טריליון דולר בשנה וזה עוד ממש קצת והרי כולנו רוצים שרפואה תהיה בחינם.

ועוד אני אגיד לכם שאם נבזבז על חקלאות יותר נכון על גידול חיות כמו שאנחנו מבזבזים על רפואה אז הקציצות שלכם יעלו לכם 275 דולר לחצי קילו.

אני בטוח שכיוון שאנחנו אחראים לעושרם של הרופאים גם הם חייבים לנו משהו. והם לפחות חייבים לשלוח לנו מכתבי מידע על מחקריים רפואיים.

מישהו מכם קיבל פעם מכתב כזה מהרופא שלו? לא! אבל לי יש הרבה מידע שהייתם יכולים לקבל. אני רוצה לחלוק אותו איתכם.

· ראשית - אולקוס.מישהו מכם שמע שגורם לאולקוס הוא מתח. כבר 50 שנה לפני ידענו בתחום וטרינריה שאולקוס אצל חזירים נגרם כתוצאה מבקטריות. להרשות לעצמנו ניתוח יקר לא יכולנו. ואם היינו יכולים להרשות לעצמנו ניתוח כזה אז הסטייק שלכם היה עולה 275 דולר לחצי קילו.גילינו שקיים מינרל בשם ביזמר, שבעזרתו הצלחנו לרפא את האולקוס אצל החזירים מבלי התערבות רפואית. כך גם עשינו והריפוי עלה בערך 5 דולר לחזיר. מסכנה: - כפית אחת ביום ואפשר לרפא אולקוס. ועוד פעם, אתם יכולים לבחור, להירפא ב 5 דולר או שרופא יחתוך אתכם. הבחירה שלכם.

· שנית - מה הסיבה השנייה למוות אצל אמריקנים? כן, זו המחלה הקשה, סרטן. בספטמבר 1993 במכון אונקולוגי בבית ספר לרפואה בבוסטון לאחר מחקר ארוך ומעקב אחרי החולים אמרו הרופאים שהם גילו דיאטה שתעזור נגד הסרטן המחקר נערך בסין מאותה סיבה שבבירת סין התגלתה כמות גדולה ביותר של חולי סרטן.

במהלך 5 שנים חקרו ועקבו אחרי 29000 אנשים. הם קיבלו ויטמינים ומינרלים במינון הגבוה פי 2 מכמות הנדרשת לאמריקאי, כלומר, אם הכמות הנדרשת של ויטמין C היא 60 מ``ג אז החולים קיבלו 120 מ``ג.

אלן פול, אדם שקיבל 2 פרסי נובל, אמר שאם אתם רוצים למזער את הסרטן בעזרת ויטמין C אתם צריכים לשתות בערך 10000 מ``ג ביום.

והנה התוצאות, הרופאים שהתווכחו אם אלן כבר נמצאים בעולם הבא (ז``ל) ואילו אלן פול חי ובריא. הוא בן 94, חי ברנצ`ו בקליפורניה ומלמד באוניברסיטת קליפורניה בסן פרנסיסקו. רק אתם צריכים לעשות את הבחירה, להקשיב לרופאים שכל מה שמעניין אותם זה כספכם, או להקשיב לדעתו של ד``ר פול. כלומר זה בסדר לקחת ויטמין C במימון גבוה פי 2, וויטמין A במינון גבוהה פי 2 ושום דבר לא יקרה. וכך גם אבץ, ריבופלבין ומוליבדן וכו` . וקבוצת ויטמינים אחת בריאה במיוחד ונכנסים לשם 3 ויטמינים: ויטמין E, בתה קרוטין ומינרל סלניום . שלושת המרכיבים האלו צריך לקחת במינון גבוה פי 2 כל יום ואם תסיקו מזה רק חצי מהתועלת גם זה מצוין.

בקבוצת החולים אשר קיבלו ויטמין E, בתה קרוטין ומינרל סלניום במהלך 5 שנים מקרי המוות בכל המקרים קטנו ב 9% כלומר 10 מתוך מאה שהיו אמורים למות שרדו. ואילו חולי סרטן אשר היו אמורים למות ולקחו את שלושה המרכיבים האלו 13 מתוך מאה שרדו. במקרים של סרטן הקיבה שנפוץ ביותר בבירת סין 21% שרדו, כלומר 21 מתוך מאה. ובמקרה כזה הרופא המטפל שלכם היה צריך לשלוח לכם את המידע הזה כדי שאתם תעשו את הבחירה. בגלל זה אני חושב שיחסם של הרופאים הוא פשוט מצחיק, ומצד שני זה רק מוכיח את חוסר האכפתיות שלהם.

מי מכם שמע על אלצהיימר? היום כולם יודעים על המחלה הזאת, אבל שאני הייתי ילד קטן מחלה זו לא הייתה קיימת בכלל. כיום מחלה זו פוגעת באחד משני אנשים שמגיעים לגיל 70. נתונים מפחידים. ואיך מוצאים ומרפאים את המחלה הזאת אצל חיות? תארו לעצמכם איזה הפסדים היו לחקלאות אם הפרה הייתה שוכחת למה היא באה לקערה עם אוכל. מהסיבה הזאת לפני 50 שנה התחילו לחקור בחקלאות כיצד למנוע ולגלות בשלב מוקדם את אלצהיימר. עשינו זאת בעזרת כמויות גדולות של ויטמין E. אתם הייתם צריכים לקבל מכתב מהרופאים שלכם ביוני 1992, מפני שמחקר חשוב באוניברסיטה בקליפורניה הראה כי ויטמין E מאט את תהליך איבוד הזיכרון במחלת אלצהיימר. ובזה הרופאים ב 50 שנה מאחורי וטרינריה. אולי אתם צריכים ללכת לווטרינר במקום רופא.

מי עכשיו מכם סבל מתופעה הלא נעימה כמו אבנים בכליות? עכשיו תגידו ממה הרופאים אומרים לכם להימנע בתפריט שלכם? מסידן. שום דבר חלבי בתפריט ושום דבר שמכיל סידן. וזה מפני שחשבו ש ``סידן`` בכליות נגרם כתוצאה מסידן באוכל שאנחנו אוכלים.

את האמת אבנים בכליות באות מהעצמות שלכם. כאשר יש לכם מחסור בסידן זה אומר שיש לכם סידן בכליות.

אנחנו יודעים כיצד לרפה את המחלה הזאת. אתם הייתם צריכים לקבל מכתב מהרופא שלכם עוד ב 1993, ובתוכו היה צריך להיות המידע שסידן ממזער את הסיכון לאבנים בכליות. נחקרו יותר מ 4 אלף חולים שחולקו ל 5 קטגוריות בקבוצה שקיבלה הכי הרבה סידן, אף חולה לא קיבל אבנים בכליות.

זוכרים, אמרתי לכם שרופאים חיים 58 שנה בממוצע ואנחנו חיים 75 שנה בממוצע. אז הקבוצה הזאת של אנשים מקצועיים שאומרים לכם איך לחיות ואומרים שאתם צריכים להימנע מלאכול מלח, קפאין, לא לאכול חמאה אלה מרגרינה לא לעשות כל מיני שטויות , נפטרים בגיל 58, לעומתם אנשים בגיל 120-140 אוכלים מלח כרצונם, מכינים אוכל עם חמאה ולא שמן זית וחיים עד 120. אז למי אתם מאמנים. אלה שחיים 120 שנה או אלה שחיים 58 שנה. הבחירה שלכם.

ויחד אם זאת חלק מהם אני מאוד מעריך ומכבד. ביניהם דר` סטיוארט קרטרד. הוא בן 38, רופא משפחה. הוא עוסק במחלה שנגרמת כתוצאה מאיבוד גמישות העור. ב 1957 גילינו שמחלה זאת נגרמת כתוצאה מחוסר נחושת בגוף. עבדנו אז על פרויקט שעל פיו עקבנו אחרי 200 אלף תרנגולי הודו. נתנו להם אוכל מיוחד שהכיל 90 תוספות מזון שונות. ב 13 שבועות הראשונים חצי מהתרנגולות מתו. לאחר נתיחת לאחר המוות התגלה שהם לא מתו כתוצאה מהגזמה בתוספי מזון אלה ממחסור בנחושת. כתוצאה מהגדלה במימון של הנחושת החקלאים גידלו 500 אלף תרנגולי הודו בריאים. אותו נעשה גם על עכברים, חתולים, כלבים, פרות, חזירים, וגם כאן הגענו למסכנה שמחסור בנחושת - הוא הגורם למחלות.

צבעי שיבה מוקדמת - גורם ראשוני שקיים מחסור בנחושת.

ועכשיו אני רוצה להכיר לכם את רופא אחר בשם מרטין קרטר. הוא נפטר בגיל 57. הוא למד רפואה בהרוורד וקיבל תואר דר` לרפואה ב עיר ייל. כאשר עשו נתיחה לאחר המוות גילו שהוא נפטר כתוצאה ממחסור בנחושת. וגם השתן שלו לא היה ``יקר``.

עוד דוגמא. עורכת דין אלן ג`ויס מדטרויט גם נפטרה בגיל צעיר - בגיל 44. וגם היא נפטרה ממחסור בנחושת בגוף.

מישהו מכם שמע על אדם בשם סטיואר בורקר - הוא כתב 5 ספרים מאוד מוכרים על בריאות, דיאטה ותזונה. הספרים שלו כוללים דיאטות לאיבוד משקל. הוא כתב את הספרים האלו בשביל בני 20 ובעצמו נפטר בגיל 40.

אתם הייתם רוצים להקשיב לעצותיו לדיאטה של האדם הזה? הוא נפטר בגיל 40 כתוצאה ממחלה שנגרמת ממחסור בסלניום בגוף. חלק מהחקלאים פשוט באים לחנות וקונים סלניום ככדור או כזריקה בשביל החיות שלהם כדי למנוע מהם לפתח את המחלה הזאת. דר` סטיורד בורקר, אדם שכתב 5 ספרים על בריאות ותזונה נפטר בגיל 40 וגם השתן שלו לא היה ``יקר``. תאמינו לי שאתם יכולים למנוע מחלה זו רק ב 10 סנט ביום. ואם אתם יודעים את זה אז אתם טיפשים. אין דרך אחרת שאני יכול לקרוא לכם אם אתם לא לוקחים ב10 סנט סלניום ביום כדי להציל את חייכם. אתם בטח מודעים לתופעה שכאשר פרות שיש להן חלב והן מאבדות סידן במהירות , מנסות לאכול אבנים, עצמות וכל מיני דברים שהן מוצאות. חקלאי טוב צריך להוסיף לתפריט שלהן ויטמינים ומינרלים, אחרת הן יכולות לחסל את המקום בו הן נמצאות!

גם אצל אנשים קיימת תופעה כזו. נשים בהריון תמיד רוצות משהו. תמיד אומרות לבעליהן: ``תקום, אני רוצה גלידה ומלפפון חמוץ``. זה קורה בגלל שהעובר הגדל בגופה לוקח מגופה את כל הויטמינים שהוא זקוק להם.



עצה קטנה: תסתכלו על הפנים שלכם. אם אתם רואים כתמים ורודים, זה מראה על התחלת מחסור של סלניום.

לאחר שגיליתם תתחילו לקחת סלניום במשך 6 חודשים. הכול יעלם. תוך חצי שנה הכול יעלם. וכמובן שאם כתמים ייעלמו מבחוץ אז הם גם ייעלמו מבפנים: מהמוח, מהלב, מהכבד, ומהכליות.

ולמי מכם יש רמת סוכר נמוכה בדם? לפחות 10 אחוז. אתם בטח צריכים לראות הרבה ילדים מאוד אקטיביים שטורפים סוכר.

מחסור בכרום מביא לכמות נמוכה של סוכר בדם. אם לא לשים לב לזה זה יגרום להתפתחות סוכרת.

מחסור בבור. נשים צריכות להכיר ולכבד בור. הוא עוזר לשמור על הסידן בעצמות. בור עוזר לייצר אסטרוגן אצל הנשים וטסטוסטרון אצל גברים. אם קיים מחסור בבור זה יכול להביא לסיבוכים במהלך גיל המעבר אצל הנשים ואילו הגברים יסבלו יותר, כי הם יכולים לסבול מאימפוטנציה.

הסימן הראשון למחסור של צינק בגוף, זה כאשר אתם מתחילים לאבד את חוש הטעם וחוש הריח, כשאתם מתלוננים שהאוכל שאשתך הכינה לא טעים ובכלל אתם לא מרגישים שום טעם.



בניסויים על חיות מעבדה התגלה שקיימים כ 7 מינרלים כדי להעריך את החיים פי 2. זוכרים שאמרתי לכם שאתם זקוקים ל 90 תוספי מזון.

אנחנו בני מזל, צמחים יכולים לייצר את הויטמינים, חומצות וחומצות שומניות. אתם צריכים לאכול בערך 15-20 סוגי צמחים ביום כדי לקבל את כל הויטמינים. תאורטית זה אפשרי אבל רוב אמריקאים לא עושים את זה. אמריקאי ממוצה חושב שאם הוא אכל קצת תפוחי אדמה בצורת צ`יפס אז בזה הוא כיסה את הצריכה היומית שלו לירקות. למרות שזה אפשרי תאורטית קצת מאיתנו מקבל את כל 90 תוספי מזון שאנו זקוקים להם. ואם חייכם יקרים לכם כמו שחיי יקרים לי, אתם צריכים לדאוג לבד לכך שאתם מקבלים מספיק ויטמינים מפני שאני מבטיח לכם שאם אתם לא עושים את זה, לחיות עד מאה ועשרים זה בלתי אפשרי.



סיפור אחר



אלה הם המינרלים. מינרלים זה פשוט סיפור טראגי, מפני שצמחים כיום פשוט לא מכילים יותר מינרלים בשום צורה. הם לא נמצאים באדמה והם לא נמצאים בצמחים עצמם. אנחנו הכנו בשבילכם העתק של מסמך של הסנאט האמריקאי, מסמך 2.64 מישיבה השנייה של הקונגרס ה74. במסמך זה נאמר שהמינרלים שעל אדמותינו פשוט נגמרו ולכן התבואה שאנו קוצרים מאדמותינו בין אם זה חיטה, ירקות, פירות פשוט לא מכילים מינרלים.

אנשים שאוכלים את הירקות האלו, פירות וכו` אוטומטית מקבלים מחלות הקשורות לחוסר מינרלים והדרך היחידה למנוע זאת ולהבריא היא לקחת תוספי מינרלים עם המזון שאנו אוכלים. כך נאמר במסמך,שנחתם ע``י קונגרס האמריקאי בשנת 1963. האם כיום השתנה המצב לטובה? לא, לא נהיה יותר טוב! לצערנו המצב נהיה יותר גרוע וזה בגלל שהחקלאים היום משתמשים במינרלים אחדים לאדמה כמו נתרן וכו`. ואף אחד לא יכריח את החקלאים לשים בתוך האדמה עוד 60 מינרלים מפני שמהם לא תלויה האיכות של התבואה. וכאשר אתם קוצרים את אותם הצמחים שלוקחים מהאדמה 60 סוגי מינרלים והחקלאים מחזירים לאדמה רק 3 סוגי מינרלים, אז מצב כזה מזכיר את מצב החשבון שלכם. בבנק אתם כל חודש שמים בחשבונכם 3 דולר ולוקחים משם 60 דולר, אז תארו לעצמכם, מה יהיה עם חשבונכם.

אני יכול להגיד לכם שבריאותינו גם על סף אסון, מפני שאין יותר מינרלים באדמה ולכן אנחנו ביחד וכל אחד בנפרד נושאים באחריות על בריאותנו ולקיחת מינרלים כתוספות למזוננו.

שואלים אותי ``מה אנשים היו עושים אלף שנה לפני, להם לא היו מינרלים לשים בתוך האדמה, והיו באותה תקופה אנשים שחיו הרבה שנים?``

הם היו ליד נחלים כמו הנילוס, גאנג אשר בערך כל שנה היו מציפים את האדמה סביב. וכל פעם תנחשו מה היה קורה בזמן ההצפה. המים היו מביאים חול הרים ובוץ מההרים מאלפי קילומטרים, אנשים התפללו לכל האלוקים שלהם והודו על ההצפות האלו. אנחנו לפיכך מתפללים שלא יהיו הצפות. אך ההצפות הם אלו שמביאים את המינרלים ואת החול ואת הבוץ מההרים.

וזה מה שאני אעשה עכשיו. בואו ניקח את המינרל הכי נפוץ - סידן.

מחסור בסידן מהווה סיבה לערך 147 מחלות. אוסטיאופורוזיס. מחסור סידן בעצמות. המחלה הזו נמצאת במקום העשירי לתמותה אצל אנשים מבוגרים. המחלה הזו מאוד יקרה לריפוי. ניתוח להחלפת עצם האגן עולה 35000 דולר ואם חס וחלילה את שתי עצמות האגן הזה יעלה 70000 דולר. וזה טוב אם זה בחינם כי לכם יש ביטוח. האם אתם מכירים מיסיס קיטץ מוירז`יניה היא נפטרה בגיל 115 לאחר סיבוכים כתוצאה מנפילתה. אצל חיות, עד כמה שאני יודע אוסטאופורוזיס לא קיים. לדוגמא יש לכם בעדו 100 פרות ובשנה הזאת אין לכם עגלים זה מדאיג אתכם מפני שאתם צריכים למכור את עגלים בשביל לשלם חשבונות. אתם מתקשרים לוטרינר: ``מה קורה? מה צריך לעשות?`` הווטרינר בא, בודק את הפר ואומר: ``אני מבין את הבעיה, לפר יש אוסטיאופורוזיס עם העצמות אגן שלו זה מקשה עליו להיקשר עם הפרה``. כדי למנוע את המחלה הזאת צריך לתת לעגל שנולד סידן על סך 10 סנט ביום והוא בחיים לא יסבול מזה.

בשביל למנוע דלקת חניכיים רופאי שיניים מייעצים לכם לצחצח שיניים לאחר כל ארוחה ולהשתמש בחוט דנטאלי. כווטרינר נפגשתי עם אלפי חיות: - ארנבים, כלבים, כבשים, חזירים, סוסים, אריות ודובים. הם לא סובלים מדלקות חניכיים, הם לא משתמשים בחוט דנטאלי ולא מצחצחים שיניים ולפעמים יש להם ריח לא נעים מהפה, אבל לא דלקת חניכיים. והסיבה לכך היא שלא קיים מחסור בסידן.

לאחר מכן לחץ דם גבוהה. הדבר הראשון שהרופא ממליץ לכם זה להוריד את כמות המלח בדיאטה שלכם. אבל נזכר בפרות. הדבר הראשון שחקלאי מוסיף לאוכל של החיות זה חתיכת מלח גדולה. מלח זה מה שמחזיק את הפרות בריאות. ולנו גורמים להאמין שאנחנו לא צריכים מלח, שכמות המלח שאנחנו מקבלים בלחם או בסלט זה מספיק. גם בזה אל תאמינו תארו לעצמכם הרופא שחי עד גיל 58 אומר - ``אל תוכלו חמאה ואל תוכלו מלח`` ואילו אנשים שחיו עד 120 ויותר אכלו מלח וחמאה. תנסו לבחור.

אני לקחתי קבוצת אנשים עם לחץ דם גבוה בערך 5000 אנשים והגדלתי פי 2 את המינון היומי של הסידן, לאחר 6 שבועות הפסקתי את הניסוי, מפני ש ל 65% מהקבוצה הזאת לחץ הדם התייצב ורק בדרך של הגדלת מימון הסידן כשהמטופלים האלה שקיבלו טיפול אצל רופא הגיעה לביקור והרופא שאל: ``לחץ הדם שלכם טוב. מה לקחתם?`` והמטופל ענה: " הייתי בניסוי וקיבלתי מינון גבוהה של סידן".

בעיה אחרת - עיוותים - אתם מתעוררים באמצע הלילה ולא יכולים להזיז את הרגל. כולנו חווינו את זה. בדרך כלל זה כתוצאה ממחסור בסידן. והאחרון זה כאבי גב. 85% אמריקאים סובלים מכאבי גב, בלי קשר לעיסוקם בין אם הם נהגי משאיות או עובדים מול מחשב. זו טרגדיה אמריקאית גדולה. למעשה כאבי גב זה אוסטיאופורוזיס של עמוד השדרה. וגם זה כמובן כתוצאה ממחסור בסידן.

הדבר האחרון שאני רוצה לדבר איתכם עליו זה סכרת.

המחלה הזאת נמצאת במקום השלישי כגורם לתמותה של אוכלוסיה מבוגרת בארה``ב. למחלה יש סיבוכים, תופעות לוואי כמו עיוורון. הפרעה בפעילות של הכליות ומחלות של עורקי הלב השונים. אם אתם סובלים מסכרת אז תוחלת החיים שלכם יותר נמוכה ממי שלא סובל מסכרת. ב1957 גילינו בווטרינריה שאפשר למנוע ולרפא סכרת בעזרת מינרלים. הנתונים האלו פורסמו בעיתון מדעי ושם נאמר ``אפשר לרפא סכרת בעזרת כרום וונדין``. רק ונדין לבד מסוגל להחליף הזרקות אינסולין אצל אנשים מבוגרים. כמובן שהם לא יכולים ישר לבטל את האינסולין. בשביל רוב האנשים התהליך נמשך 4-6 חודשים, כלומר זהו תהליך הדרגתי ובזמן התהליך צריך לקחת כרום וונדין בכמויות המומלצות. אני במו עיניי ראיתי איך זה עובד על מאות חולים.

הייתי במצב טוב אם הייתי מצליח לשכנע אתכם לקחת מינרלים לבד ולא לסמוך על כך שאתם תקבלו אותם מהאוכל שלכם. ויותר מזה לסמוך על מה שארוז בתוך קופסאות, שקיות ובקבוקים.

קיימים 3 סוגי מינרלים שעליהם אתם צריכים לשים לב הכי הרבה.

הסוג הראשון - מינרלים ברזיליים. זה מינרל שמושג בעיקר מאבנים למיניהן. והוא נספג בגוף רק ב 8-12%. וכשאתם מגיעים לגיל 25-40 הספיגה נופלת ל3-5%.

זה מאוד לא טוב אם אתם לוקחים משהו כמו סידן לקטה שהוא מינרל ברזלי פשוט. אנשים רבים לוקחים אותו בכמויות שנראות גדולות כמו 1000 מ``ג פעמיים ביום ואחר כך מתלוננים לרופא שזה לא עוזר ואפילו נהיה יותר גרוע ``אני שואל איזה סידן אתם לוקחים?`` עונים: `` סידן לקטה``. פה זו הבעיה והטעות שלכם כיוון שרק 250 מ``ג מהכמות הזו מהווה סידן ברזלי. ואם לקחת בחשבון שרק 10% מזה נספג אז כשאתם לוקחים את 2 הכדורים האלו אתם מקבלים לא 2000 מ``ג אלה רק 50 מ``ג. מכאן שאם אתם רוצים לקבל את הכמות הנדרשת אתם צריכים לקחת 90 כדורים ביום. ואל תשכחו מ 59 מינרלים הנותרים. הסוג האחר הוא מינרל קולואיד. להם כושר הספיגה הגבוה ביותר וזה כמובן כל מה שמעניין אותנו. המינרל הזה נספג ב 98% בגוף שזה פי 10 מהברזיליים. המינרל הזה יכול להימצא רק במצב נוזלי ובמולקולות מאוד קטנות. לצמחים תפקיד מאוד חשוב ומעניין בייצור מינרל זה. הצמחים הופכים מינרלים ברזיליים למינרלים קולואידים. וכאשר אנו אוכלים את הצמחים אנחנו מקבלים את המינרל ומשתמשים בו.

אבל באדמותינו אין מינרלים ברזיליים, הצמחים שלנו והתבואה שלנו אינה עשירה במינרלים. כל האנשים שחיים עד 120-140 יש להם הרבה במשותף. הם כולם חיים בכפרים שנמצאים בהרים בגובה 8000 או 14000 מעל פני הים. כמות הגשמים שם מזערית כ 20 מ``מ בשנה. אלו מקומות יבשים מאוד. ומאיפה אתם חושבים שהם מקבלים את המים שלהם? מהשלג שנמס בהרים. המים האלו לא צלולים כמו מי גייזר ואם לשים אותם בכוס הצבע שלהם צהבהב והם מכילים מ 60 עד 72 מינרלים.

בטיבט קוראים למים האלה חלב קרחי. והם לא רק שותים את המים האלו אלה גם משקים את האדמות עם המים האלה. ואין להם חולי סכרת, חולי לב, לחץ דם גבוהה, סרטן, אין נרקומנים, אין רופאים והם חיים עד 120-140 שנה בלי מחלות.

כל פעם שאתם לא לוקחים מינרלים ביום, אתם מקצרים את חייכם בכמה שעות או אפילו כמה ימים.

תחשבו על זה ותהיו בריאים!

שנו את חייכם עוד היום צלצלו ליורם רז בטלפון 052-2680461



יורם רז
מדריך ויועץ לתזונה נכונה.
מתמחה בירידה ובשמירה על המשקל
http://www.raz-diet.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב