דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על חשיבות ארגון נכון של יום כיף לעובדים 

מאת    [ 03/08/2010 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2559 פעמים ]

אין יום אותו אוהבים העובדים בארגונים יותר מאשר יום כיף לעובדים, על חשבון העבודה יוצאים כל העובדים שהיו מורגלים לעבוד אחד לצד השני ליום כיף שכל כולו חוויות גיבוש. אירועים אלו בהחלט מגבשים קבוצות משום שהם כרוכים פעמים רבות בהנאה ובזיכרונות משותפים טובים יחדיו וזוהי המטרה העיקרית של ימי כיף לעובדים.

 

חשיבות יום כיף לעובדים היא רבה וזאת בגלל כמה סיבות, האחת היא יצירת הגיבוש שמהווה פרמטר חשוב בכל ארגון שרוצה להצליח, אין ספק כי עובדים שנהנים יחד מידי פעם גם ידעו לעבוד יחד טוב יותר, מדובר על הכימיה היום יומית בין העובדים והיכולת שלהם לתקשר האחד עם השני בצורה טובה יותר.

הסיבה השנייה שבגללה יום כיף לעובדים הוא חשוב היא משום שכך יכולים בעלי ארגונים להראות לעובדים שלא מדובר רק בעבודה וגם להם חשוב שהעובדים ייהנו יחד איתם אחת לכמה זמן. נבדק ונמצא כי עובדים שלהם יש ימי כיף בעבודה מעריכים יותר את מקום עבודתם נהנים מהעבודה יותר ובנוסף הם נהנים מתקשורת טובה יותר עם העובדים האחרים ועם המנהלים.

 

מבקשים לתכנן יום כיף לעובדים - הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות את זה נכון

  • בשלב הראשון מתחילים בתקציב כמובן. כמו בכל תחום אחר גם כאן התקציב מהווה פרמטר עיקרי משום שהוא זה שיעשה את ההבדל בין יום כיף אחד למשנהו. רצוי להשקיע באופן חד פעמי סכום כסף גבוה ולתת לעובדים יום כיף ייחודי ומושקע מאשר כמה פעמים בסכום נמוך.
     
  • לאחר שבחרתם את התקציב נשאר לכם לתכנן את יום הכיף, איך מתכננים אותו כשיש הרבה עובדים עם טעם אישי שונה - נעזרים בוועד העובדים. תוכלו לבקש מהם לערוך הגרלה בשיתוף העובדים או לבצע הצבעה איזה יום כיף עדיף עליהם במיוחד.

  • במידה והחלטתם לערוך יום כיף לעובדים בעצמכם רצוי כי תגבשו רעיונות שמתאימים לגיל העובדים, אם למשל מדובר בעובדים מבוגרים אין טעם לערוך להם יום כיף ספורטיבי ואם מדובר באנשי משפחות עם ילדים קטנים אין טעם לתכנן יום כיף משעמם עם הרצאות ?  הכול עניין של טוב טעם ומידה.


יש אין ספור אפשרויות של ימי כיף לעובדים, זה יכול להיות יום כיף ספורטיבי שמשלב ספורט מים כגון גלישה בים או שייט קיאקים בירדן, זה יכול להיות יום כיף של ארוחה טובה והופעה של זמר מפורסם או הופעת סטנד אפ וכדומה.

 

השיטה הטובה ביותר לתכנון יום כיף לעובדים היא לפנות לחברת הפקות שעוסקת בתחום זה, אנשים שזהו המקצוע שלהם ידעו לשים דגש על נושאים שאתם עלולים לא להחשיב כלל כמו למשל איסוף עובדים באוטובוסים כדי לחסוך בעיית איחורים וחנייה, ארגון מסעדה לשם ארוחת צהריים או ערב וכדומה.

 

בעת פנייה לחברת הפקות שמבצעת יום כיף לעובדים רצוי לומר מה אתם מעוניינים להשיג ממנו, מהי מטרתו ומה החזון שלכם לגבי יום הכיף.

  סוזן בר, חוויה של אירוע- מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי!הפקת אירועים עסקיים ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע ! , < suzanbar@netvision.net.il  050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב