דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוזים בתחום מקרקעין 

מאת    [ 02/08/2010 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2583 פעמים ]

 

ככלל, כל השירותים שאנו מקבלים עוברים דרך חוזים. עניין זה נכון בין אם אנו מדברים על פוליסת ביטוח, המהווה חוזה בין המבוטח לבין המבטח, ובין אם אנו מדברים על חוזה עם צלם לחתונה. המטרה המרכזית של חוזים עסקיים היא להסדיר את מערכת היחסים בין נותן השירות למקבל השירות. החוזה קובע את אופי השירות שהספק מתחייב לספק ואת הסכום שהלקוח מתחייב לשלם. מסמך זה מחייב את שני הצדדים, ובמידה ויהיו תקלות באספקת השירות או בתשלום, חוזה הוא שיגן על הצד שנפגע. חוזה הוא דבר חשוב לשני הצדדים.

חוזים בתחום המקרקעין זה החוזים החשובים ביותר בחיים שלנו, אך גם המורכבים ביותר. הרבה פעמים קשה מאוד לעקוב אחרי כל הפרטים הקטנים. חוזה מקרקעין המיועד לרכישת דירה שונה מחוזה מקרקעין לרכישת שטח אדמה וכו'. המצב מסתבך אף יותר לאור העובדה שחוזים בתחום מקרקעין זה משהו שאדם מהשורה נתקל בו לעתים רחוקות מאוד, כך שאין לו ניסיון קודם שניתן להסתמך עליו. מסיבה זו בדיוק צריך לפנות למי שיש לו ניסיון בעריכת חוזי מקרקעין: עורך דין מקרקעין.

בעסקאות נדל"ן אין תחליף לשירותיו של עורך דין מקרקעין ששכרתם לייצג את האינטרסים שלכם, זאת משום שישאלו אתכם הרבה פעמים שאלות שלא יהיה לכם שום מושג איך לענות עליהן. כך למשל, חוזה מקרקעין על רכישת דירה הנמצאת בשלבי בנייה יש לקשור למדד בנייה או לדולר. מרביתנו לא יודעים מה המשמעות של זה ובוחרים בלי לחשוב. עורך דין מקרקעין טוב יסביר לכם שמדד בנייה זה בעצם עלות הבנייה, כלומר כמה הקבלן משלם לכוח האדם שלו, כמה הוא משלם על חומרי הבנייה ועוד. מדד בנייה במרבית המקרים עולה, הדולר לעומת זאת יכול לרדת ובגדול, את זאת ראינו במהלך המשבר של שנת 2009. במלים אחרות, עורך דין מקרקעין טוב חוסך הרבה מאוד כסף ללקוח שלו בכך שמכוון אותו לאפיקים נכונים יותר מבחינת עריכת חוזה מקרקעין.

עניין חשוב לא פחות זה חישוב המיסים. יש לזכור שמחיר הדירה שקיבלתם מהמוכר זה רק חלק מהמחיר שתשלמו בסופו של דבר. מיסי נדל"ן הם חלק בלתי נפרד מעלות הדירה ומשקלם לא נמוך. כשאתם פונים לעורך דין מקרקעין, כדאי לעשות חישוב של מיסי נדל"ן לפני ביצוע העסקה, זאת כדי לא להגיע למצב כלכלי קשה בעקבות הוצאות גבוהות ובלתי צפויות. ישנן לא מעט הנחות המגיעות למגזרים שונים ועורך דין מקרקעין טוב יוריד את המיסים הללו למינימום האפשרי, בהתאם לכל ההנחות שמגיעות ללקוח.

יתרה מזאת, עורך דין מקרקעין מנוסה זה הכתובת לקבלת ייעוץ בתחום כדאיות הרכישה והאם המחיר מתאים לשווי הנכס. עורכי דין מקרקעית עוסקים הרבה בתחום ולכן הם יכולים לתת ייעוץ בכל הקשור בעלויות ובמגמות הצפויות להתרחש בענף הנדל"ן.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב