דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי דלק 

מאת    [ 02/08/2010 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 3980 פעמים ]

סביב עולם הדלק נוצרה כבר לפני שנים רבות תעשייה של ממש. אין אדם אחד בעולם, אולי למעט במדינות הנחשלות, שלא משתמש בדלק כמעט מידי יום: בנסיעה ברכב, לטובת בעירה וחימום או לייצור אנרגיה אחרת. לכן, מוצרי דלק קיימים היום בכל מקום.

מהם מוצרי דלק?

זוהי הגדרה גדולה מאוד, שתחתיה ישנן שתי קטגוריות: אביזרי דלק וסוגי הדלקים. אביזרי דלק הם 'אקדחי' דלק לתחנות דלק, משאבות דלק לכלי רכב, פילטרים למיכלים, צינורות לשאיבה והעברת דלק ממיכלים וכדומה.

סוגי הדלקים מסמלים למעשה את החומר ממנו הם מיוצרים, כשרובם מזוקקים מנפט. ישנם כמה סוגים הנמצאים היום בשימוש, למטרות שונות: בנזין (בעיקר לכלי רכב), אתנול, ביו דיזל (דלק המיוצר מחומרים טבעיים), מזוט, סולר, דלק סילוני ועוד. למעשה, גם בולי עץ ופחמים נכללים בתוך הרשימה של מוצרי דלק , משום שבעזרתם ניתן לייצר אנרגיה.

במה עוסקות חברות המוכרות מוצרי דלק?

יש ויש. בגדול, חברות המוכרות אביזרי ומוצרי דלק ייתנו גם שירות בכל הקשור לתחום: אספקת דלק לחימום הבית, מכירה והתקנה של תנורי חימום ביתיים ואפילו הקמה של תחנות דלק ותפעולן. כמובן שחברות כאלה ימכרו גם את המוצרים שציינו קודם לכן.

מתי אנחנו, האזרחים הפשוטים, נחשפים אל מוצרי דלק?

מעבר לשימוש בהם, ישנו יום אחד בחודש בוא נחנו נחשפים אל מוצרי דלק ומושפעים מהם בצורה הישירה ביותר: בעת פרסום מחירי הדלק- הבנזין והסולר. אחת לחודש מתעדכן מחירו של כל ליטר מהנוזל החיוני הזה ואנחנו, הנוהגים ברכב והמשתמשים בדרך, מושפעים מכך ומשלמים על כך באופן מיידי.

...וישנם גם טכנאי דלק

ומה זה אומר? טכנאי דלק הוא אדם המתמחה בתפעול ובהרכבת מערכות דלק מכל סוג שהוא. מערכת הזרקת הדלק באוטו שלכם, משאבת התדלוק בתחנת הדלק ליד הבית- הכל נעשה על ידי טכנאי דלק וזוהי הכתובת במקרה שמשהו מהם מתקלקל. למעשה, טכנאי דלק יידע כל מה שצריך בנושא אביזרי דלק ומוצריו.

אם אני מחפש מוצרי דלק- למי לפנות?

חברות רבות מספקות מוצרי דלק מכל סוג שהוא, ללקוחות פרטיים או עסקים. אם אתה מחפש לחמם את הבית בעזרת דלק, רוצה לקנות כמות דלקים גדולה לחברה שלך או אפילו למצוא מיכלי דלק בקיבולת של כמה ליטרים טובים, חברה המוכרת אביזרי דלק היא הכתובת שלכם.

חפשו אותן באינטרנט או בספרי הטלפונים

לא קשה בכלל למצוא חברות המוכרות אביזרי דלק. הן קיימות במרחק קצר מאוד מכם, באינטרנט או בספרי הטלפונים. אם תבחרו באופציה הממוחשבת, תקבלו בשניות כל פרט שאתם צריכים- ממספר הטלפון, דרך הכתובת המדויקת ועד השירותים שמציעה כל חברה.

חפשו את החברות הותיקות והמנוסות

גם בעולם הדלק ישנם אנשים שינסו לעשות כסף קל על חשבון לקוחות תמימים, אם זה במהילת הדלק במים או פשוט במכירת דלק באיכות גרועה. חפשו חברות מוצרי גז ודלק שמוכיחות ניסיון רב ואמינות. אם לא- עברו למישהו אחר.

כדי לוודא שאתם מזמינים דלק או צינורות דלק מחברה אחראית, בדקו עליה מספר פרטים: אם היא עובדת עם גופים וארגונים כדולים כמו ועדים, בתי מלון או חברות שמחזיקות צי כלי רכב גדול, אתם יכולים להיות רגועים. גם עצה מחבר קרוב או מישהו מהמשפחה יכולה לעזור. העיקר שתקנו מוצרי דלק איכותיים וברמה גבוהה.

מור טכנולוגיות בע''מ הינה חברה פרטית העוסקת ביבוא של ווסתים לגז ,שיווק והפצה של צינורות גמישים לשוק האנרגיה והכימיקלים בכלל ולתעשייה של ברזים לגז  בפרט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב