דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ חזית ופנים 

מאת    [ 02/08/2010 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 1969 פעמים ]

כשבאים לבצע שיפוצים בדירה נשאלת השאלה איפה מתחילים. האם לשפץ קודם את החזית את החוץ שזה כמובן נראה לשכנים ועוברים ושבים אבל פחות קריטי יחסית לפנים שבו האדם מבלה את רוב זמנו.

האמרה "אל תסתכל בקנקן אלא במה שישי בו" אולי נכון כמשל לחיים, אך בכל הנוגע לנכסים ונדל"ן, החזות החיצונית יכולה להעלות או להוריד, בצורה משמעותית, את ערך הדירה או הבית. מעבר לשיפוץ ולשימור הפנימי, הדבר הראשון שאותו רואה המבקר היא חזית הבניין ועל פיה הוא מייצר את הרושם הראשוני, והחשוב כל כך, כאשר מדובר בהשבחת נכס.

חברת "גגות ירושלים", מעבר להיותה מומחית בכל הנוגע לאיטום, שימור ותכנון בנייה, מהווה גם גורם מקצועי בכל הנוגע לשיפוץ חזיתות, ניקיון קירות חיצוניים ואיטום חורים וסדקים. אנשי המקצוע שלנו ישמחו להגיע אליכם, לבחון את הנכס ולהציע תוכנית פעולה והערכת מחיר, בהתאם לצרכים, ליעדים וליכולות של בעליו.

אנו יודעים כי אין אפשרות שנייה לעשות רושם ראשון, ולכן מבטיחים ללקוחותינו עבודה יוקרתית, מושקעת ואיכותית שתשפר את איכות החיים, תעלה את ערך הבניין ותשביח את הנכס, בין אם הפרטי ובין אם המשותף, תוך שמירה על לוחות זמנים ושביעות רצון הלקוחות.

חיצוניות הנכס חשובה מתוך התחשבות בערך הכלכלי והנדל"ני הקר והמחושב, ומתוך חשיבה עתידית על השבחה והעלאת ערך. אבל החלל שבו המשפחה שלך חיה, נושמת, מבלה ונמצאת במשך שעות רבות של היום, הוא החלל הפנימי.

 בכנות, כמה פעמים ראיתם סדק בקיר והחלטתם, בשיטת "לא רואים אז לא קיים", לתלות תמונה על הסדק. כמה פעמים גיליתם עובש ורטיבות באמבטיה ואמרתם שמתישהו תטפלו בכך? לא התלהבתם מהחוצץ המכוער בין הסלון לחדר האוכל אך לא עשיתם עם זה כלום?

ובכן, לא עוד. אנו בחברת "גגות ירושלים" מציעים לכם את פרויקט "שיפוץ פנים לפנים" ובו מיטב המומחים ויועצי עיצוב הפנים יסייעו לכם לבנות תוכנית פעולה כפי שתמיד חלמתם ולהגשים את החזון והרצונות לשביעות רצונכם המלאה, בהתחייבות ללוחות זמנים, שמירה על איכות ומקצוענות עד הגג. אנו נדאג שכל הליקויים הקיימים יתוקנו, כל החלל הפנימי יעוצב בהתאם לצרכי המשפחה ורצונותיה ובכלל, לעזור לכם לחזק את תחושת הבית והביתיות עד לרמה המקסימאלית והאופטימאלית.

שיפוץ זה פרויקט רציני וגדול שלא עושים כל יום, אז כדאי לקחת את המומחים בתחום שמהם תקבל את מה שרציתם ואפילו יותר בדרך מקצועית ונעימה. בהצלחה.

פורטל חדשות - בעניין כל מה שבאמת מעניין - פורטל חדשות יהדות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב