דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנת הנהלת חשבונות - מיהו ספק התוכנה המתאים לעסק שלכם?! - חלק ב' 

מאת    [ 01/08/2010 ]

מילים במאמר: 321   [ נצפה 1832 פעמים ]

במאמר הקודם בסדרה, "תוכנת הנהלת חשבונות – מיהו ספק התוכנה המתאים לעסק שלכם?!", דנו בחשיבות בחינת ספק התוכנה, בשלושה פרמטרים, המעידים על יכולת הישרדות חזקה בשוק, יחסי עבודה טובים עם הלקוחות שלו וחזון לעתיד:


    • יציבות
    • המלצות
    • שדרוגי תוכנה ועדכון גרסאות

הפעם, נעסוק בנושא התמיכה והתחזוקה שמשחק תפקיד מרכזי, ביחסי העבודה בפועל עם הספק, במהלך תקופת ההתקשרות עימו.

רוב ספקי התוכנה הקיימים בשוק, מציעים שרותי תמיכה ותחזוקה הכוללים: תמיכה בסיסית ושדרוגים של התוכנה, תמורת תשלום שנתי, המחושב לפי אחוז מתוך המחיר ששולם בגין התוכנה.
מכיוון שהשירותים האלה מוצעים בעלויות שונות ובתנאים מגוונים, חשוב ומומלץ לבחון את הדקויות ולברר:


    • מהם התנאים לקבלת תמיכה?
    לעתים, יגבה תשלום נוסף (מראש או בדיעבד) עבור טיפול בקריאות שירות העוסקות בנושאים שאינם כלולים בהסכם.
    • האם יש רמות שונות של תמיכה?
    ספקים ו/או מפיצים מסוימים מציעים תמיכה למוצרים שלהם בלבד, בעוד אחרים מציעים שרותי תמיכה גם לפתרונות נלווים כגון: ניהול בסיסי נתונים. אם לא ניתנת תמיכה כזו, יש לאתר מראש ספק עם יכולת לתמוך בפתרונות הנלווים על מנת למנוע מצב בו תאלץ למצוא כזה רק לאחר שהתקלה כבר התרחשה.
    • מהו הנוהל להעברת פניות לדרג גבוה יותר?
    • האם יש התחייבות למענה תוך זמן שהוגדר מראש (גם כדי לעדכן שהפנייה נמצאת עדיין בטיפול)?
    • האם שדרוגים וחבילות שירות מופצים על בסיס קבוע?
    • כיצד הספק מתמודד עם תקלות במהלך שדרוגים?
    חשוב לציין כי בשדרוג על בסיס קבוע של תוכנה מורכבת כגון: תוכנה להנהלת חשבונות, תוכנה לניהול מחסנים (WMS), תוכנה לניהול עסק (ERP) או כל תוכנה אחרת, ניתן לצפות שתתעוררנה לעיתים בעיות או תקלות.
    • האם יש מספר טלפון אליו ניתן לחייג ללא חיוב, תמיכה באמצעות האינטרנט או דוא"ל?
    • האם ניתן לנהל מעקב באמצעות האינטרנט אחר קריאת שרות או פנייה טלפונית?
    • אילו אנשי קשר של הלקוח רשאים לפנות לקבלת תמיכה טכנית?

 

בירור מראש של נקודות אלו יסייע לכם בבחירת ספק התוכנה המתאים לכם ביותר מבחינת שירותי התמיכה והתחזוקה השוטפת של המערכת.

 

מנהלת היישום בחברת אשבל טכנולוגיות  היצרנית של תוכנת Priority החל משנת 1986.


אשבל מתמחה בפיתוח, שיווק ויישום של מערכות Priority ו-ZOOM, תוכנות אינטגרטיביות לניהול ארגוני כולל WMS/ERP/CRM של גופים תעשייתיים, מסחריים וציבוריים בארץ ובעולם.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב