דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה עם עגלות נגררים 

מאת    [ 01/08/2010 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 3997 פעמים ]

נגררים כשמם כן הם – תוספת בעלת גלגלים המתחברת לרכב ונגררת על ידו. החיבור בין נגרר לרכב נעשה על ידי וו גרירה מיוחד. מטרתן של עגלות נגררים היא בדרך כלל סחיבה והעמסה לצרכים שונים – כלומר, נגררים משמשים מעין תחליף מוזל (ולרוב קטן יותר) למשאית. נגרר יכול לעזור לנו, למשל, בהעברת דירה מהירה וקלה הנעשית באופן עצמאי, באופן החוסך לנו את עלות שכירת שירותה של חברת הובלות יקרה. עגלות נגררים נעשו נפוצות גם בידי ידיים פרטיות, למשל, בקרב אנשים שתחביבם הוא רכיבה על אופנוע ים, אותו הם צריכים לשנע באופן קבוע מביתם אל הים וחזרה. נגרר פרטי עונה על הצורך הזה. נגררים קיימים בשוק מסוגים רבים ושונים, כל אחד עבור צורך אחר, כולל נגררים מיוחדים לצרכים כמו גרירת טרקטורון, נגרר לסירת מנוע, נגרר לאופנוע ים, נגרר לבעלי חיים ועוד כהנה וכהנה. במאמר זה ננסה לענות על שאלות שונות לגבי עגלות גרירה ונגררים.

 בקניית נגרר לצרכים פרטיים, חשוב לבדוק את החוק. בחוקי התעבורה קבועים יחסים מותרים בין משקל נגרר לבין משקל הרכב הגורר אותו. משקלו של הגורר חייב להיות פי שניים ממשקלה הכולל של עגלת נגרר מסוימת. החוק קובע גם רוחב מקסימלי של עגלות נגררים בהתאם לרכב הגורר אותן. בדקו את המשקל המקסימלי שתוכלו להעמיס על אותו נגרר על פי הוראות יצרנית הנגרר.

 חשוב לדאוג לאחזקה נאותה באופן קבוע של עגלות נגררים. זאת מאחר וכמו כל רכב גם הן מועדות לתקלות ולבלאי, אך רבים נוטים להזניחן היות והן לא בשימוש יומיומי כרכב פרטי. טעות! תקלה של נגרר או בוו הגרירה יכולה לגרום להיתקעות של עגלות גרירה בשעה הכי לא נוחה, בכביש מהיר. תקלה שכזו יכולה גם לגרום לתאונת דרכים, חלילה. לכן חשוב לנקות מפעם לפעם את המיסבים, הסרנים והקפיצים, ולערוך בדיקות תקינות אחת לזמן מה במוסך מתאים. בנוסף, אל תזלזלו ברכישת וו גרירה מתאים עבור נגררים, כדי שהגרירה תהיה בטוחה, יציבה ונטולת טלטלות.

 ישנם נגררים ייעודיים למטרות ייחודיות. בין נגררים אלו אפשר למנות את נגררי הקירור. עגלות נגררים אלו משמשות להעברת מוצרי מזון הדורשים שמירה בקירור. ישנם גם נגררי גנרטור, כאשר דרוש גנרטור נייד לצרכים שונים, ואפילו נגרר שירותים – אלו הם תאי בתי שימוש ניידים המורכבים כקרון נגרר, וכך ניתן לשנע אותם עבור עריכת אירועים בטבע.

 ישנן חברות המשתמשות בהובלה באמצעות נגררים ממותגים. אלו הם עגלות נגררים שעל שטחה החיצוני מוטבעים שם העסק, כתובתו, הלוגו ולעתים גם פרסומת שלמה מכל צידיו של הנגרר. נגררים ממותגים מספקים פרסום מצוין בכל מקום אליו נוסעים, ואפילו בשעת חנייה. יתרה מזו, ישנם נגררים ייעודיים לצרכי פרסום – כלומר, נגרר שכל תכליתו היא לגרור כרזה פרסומית לצורכי קמפיין מסוים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב